Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 30.5.
Ferdinand
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Život ke krásný!
Autor: Kateřina Farkasová (Občasný) - publikováno 8.8.2001 (00:55:58), v časopise 14.8.2001


 Kateřina Farkasová (Občasný) - 10.8.2001 > Paula> Milá Paulo, děkuji Ti za ve větší míře kladnou kritiku, omlouvám se tímto Tobě i ostatním, kdo můj text četli, za překlepy, teprve po upozornění jsem na ně narazila, což je velice zlé, jsem si toho plně vědoma. Nikdy není dobré, pokud se něco uspěchá, poté přichází chyby, jaké jsem nikdy neměla. Byla jsem zkrátka nadšená, tak jsem psala a přísnou korekturu svého textu jsem tentokrát neudělala. Doufám, že nyní tu překlepy nejsou a já se neomlouvám zbytečně. Dost však k tomuto. Jsem skutečně ráda, pokud se někomu mé práce líbí a ještě lépe, pokud se s nimi jsou schopni ztotožnit. Ono se říká, pokud má novinář či publicista (tím nechci říci , že se za ně pokládám:-) silný zážitek, nemá o tom psát. Jako básník však musí, proto píši a dovoluji si stát na parketu esejí s tím, že vyjadřuji své osobní dojetí. Teď jsem to napsala skutečně nějak chaoticky...:-))))))))) Zdravím!
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli Kateřina Farkasová
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter