Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Červi v čokoládě
Autor: Martin (Stálý,Redaktor) - publikováno 9.8.2001 (09:53:58), v časopise 15.8.2001
Červi v čokoládě

Vracím se tou cestou domů,
odkud slýchávám cvrčky hrát
pod zídkami tmavých domů,
které též odchází spát.

Jak sušenky v čokoládě
potmavlé ty domy jsou,
k bytu jak červ ve svém hradě
vrtám se pak sušenkou.



Poznámky k tomuto příspěvku
farářskej (Občasný) - 9.8.2001 > Žádná blbina... jako vždycky mě nutíš přemejšlet - a to se cení.
Body: 5
<reagovat 
čtenář R. - 9.8.2001 > které též odchází spát mi nesedí, ale ostatní obrazy jsou skvělé
Body: 5
<reagovat 
stín (Občasný) - 9.8.2001 > No, co dodat:)))) Má to vtip:)
Body: 5
<reagovat 
abraka (Občasný) - 9.8.2001 > navíc jsou trvanlivé :-) líbí
Body: 5
<reagovat 
Martina (Občasný) - 9.8.2001 > ....:o)))
Body: 5
<reagovat 
Paula (Občasný) - 9.8.2001 > Takova drobnustka - rytmicky nesedne jen druhy radek v prvni sloce...jinak souhlasim s predchozi kritikou - ma to vtip, myslenku, napad, je to originalne zpracovany postreh/vjem....jak jinak, kdyz to pises ty, zeee? ;o))))Libi, moc..!
Body: 5
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 9.8.2001 > Až na ten absolutní rým "domů - domů", je to skvělé!
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 9.8.2001 > v zájmu rytmiky bych asi místo slýchávám použila slovo slýchám... ale na básničce cením originální nápad:) a teď jsi nejsem stoprocentně jistá, jestli by po gramatické stránce nemělo být místo tvaru odchází spíš odcházejí (jedná se totiž o množné číslo)...
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 9.8.2001 > Mít ta báseň jen první sloku, asi bych Ti dal 3 (nebo bych nehodnotil) Domů x domů mi také nepřijde vhodné. Ta druhá je naprosto skvělá. Hlavně ta sušenka, ta mne vážně dostala. Ještě křupavější, s náplní ještě krémovější. (PS: Být Tebou, tak bych se někdy ještě na ten začátek podíval... ale to jen tak podotýkám. Možná by se tam hodilo nějaké řádné klení, např. u sta hromů! - jaký venku chlad). PS2: Slýchávám by možná bylo lepší jen slýchám.
Body: 3
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 10.8.2001 > Hele, Marjánka to také napsala "slýchám". Odcházejí je, myslím, také správně (mn.č.). Na to je prý pedant ředitel TV NOVA Železný.
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 10.8.2001 > Dík strašně moc za podnětné poznámky, na to "odchází x odcházejí" se mrknu hnedka do slovníku, také by mne to zajímalo. Abych se přiznal, nevím, jak je to možné, ale toho absolutního rýmu "domůxdomů" jsem si vůbec nevšiml,dík:)
<reagovat 
farářskej (Občasný) - 10.8.2001 > Slovo "slýchám" navozuje trošku jinou časovou rovinu než "slýchávám."
Jinak "odchází" i "odcházejí" je podle posledních, notně odfláklejch Pravidel přípustný, bohužel. Přísahat na to ale nemůžu, nemám je tu s sebou.
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 11.8.2001 > takže podle nejnovějších pravidel je možné použít v množném čísle tvar odchází i odcházejí:) omlouvám se za navození zmatku;-)
<reagovat 
stefan (Občasný) - 19.8.2001 > Ten absolutní rým mi v tomhle případě vůbec nevadí.. a nedivím se ani Martine, že ses ho nevšiml..Já, nebýt upozornění Ilony bych se nevšiml také. ten druhý řádek 1ní sloky bych ale určitě předělal..a bude to 100procentni..
Mooc líbí.
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter