Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Třetí proměna Narcisova (olej-plátno 70x80 ) z kolekce proměny
Autor: kufr (Občasný) - publikováno 6.11.2005 (15:23:25)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Stálý) - 6.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Fredy_Brown (Občasný) - 6.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
sédy (Občasný) - 6.11.2005 > tech kecu kolem toho ... je to kvalitni
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
jezevec (Občasný) - 7.11.2005 > Kufříku? Máš aspoň takovýho kníra jako Salvador?
Body: 3
<reagovat 
flyboj (Občasný) - 7.11.2005 > supr. ve skutecnosti to musi vypadat jeste lepe. fotky platna jsou vzdy o neco horsi. chybi ta plasticnost.
Body: 5
<reagovat 
Absolute (Občasný) - 7.11.2005 > dobrý, tohle není kopie ale výchazí z motivu právě dalího, vidím i jeho ,,rukopis,, tím tedy myslím podobný styl malby. Docela velká kritika nad dobře odvedenou prací ale jak jsem si mohl všimnout tohle se na totemu lidem špatně polyká takže asi proto. Ono už jen když se zeptáš lidí co se Vám na tom Dalím tak líbí, tak těžko hledají slova, on byl opravdový podivín a krásně se to odraží v jeho pracech, ve ktercýh se musí umět číst v jeho případě to není zrovna dvakrát lehký. To je onen surrealismus, nadrealismus chceme-li ten se blízce týká vědomí i podvědomí a v tom spousta lidí neumí číst ani ho neumějí programovat.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nasimon (Občasný) - 7.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Rony Rubinek (Občasný) - 7.11.2005 > Já nevim, jak bychti mohla pomoci svým názorem, o který mě žádáš, já tomu vůbec nerozumim. Ale je to naprosto skvělý, víš dobře, že mě se do vkusu trefíš vždy a říkam to pořád, že by bylo fajn, kdybys získal uznání i mimo Totem. Podle mě nemá chybu, ať je to napodobenina či ne, protože dneska dělá podobné kopie kdekdo a zdaleka ne tak dobré a uznání za to maj a nemluvim jen o výtvarném poli, ale celkově. takže když na to máš, proč ne? nevidim v tom nic špatnýho.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
marely21 (Občasný) - 8.11.2005 > Souhlasím, cítím, vidím a přemýšlím velmi podobně. Nejsem sám. Díky, je to kvalitní pokračování Dalího. Super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zabicka (Občasný) - 8.11.2005 >

dobre odvedena prace? si delas srandu ne?


Body: 1
<reagovat 
Carpin (Občasný) - 9.11.2005 > Je to dost dobrý! Lidi by furt chtěli něco nového, ale sami nevědí co. Udělat Dalímu místo ucha chobot? Dobrá tvorba nespočívá jen v nových nápadech, ale i v kvalitním provedení - nebo třeba ještě kvalitnějším. Třebas Munchův výkřik, taky byl zpracován mnohokrát i jinými a leckdy i kvalitněji (a tudíž odborníky více ceněnými). Je to jen úhel pohledu.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
nnnnnn (Občasný) - 29.12.2005 > Dobre :-). Jen bych na Tvem miste hledal vic svuj vlastni svet a vyraz (ty Tvoje predesle malby prave vlastni svet a vyraz postradaji... jsou tuctove... i kdyz furt lepsi nez to, co vetsina tu na Totemu produkuje :-).

Za priklad vyraznych osobnosti zde na Totemu (namatkou) bych dal:

Mira, nik, surma, káda, Lumig.... ti maji presne to, co Tobe chybi... jejich malbu poznam ihned od jinych. Jsou svi.
<reagovat 
Janusovská hlava (Občasný) - 30.12.2005 > Proč?
<reagovat 
Čtenář - 9.3.2006 > To že byl Munchův výkřik zpracován... ! kvalitněnji (a tudíš...atd) Je projev naprostého nepochopení výtvarného umění a umění vůbec!!!!!
Co se týče tohoto ala Dalího tak,je jen další laciný odvar jenž by měl být zapomenut a autor by měl zkusit něco jiného... Už jenom to technické zpracování je bohužel dost špatný.Dalí je mnohem těžší na uchopení a
napodobení než si kde kdo myslí..
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 12.3.2006 > čtenář> To že došlo k nepochopení z tvé strany, je téměř jisté.V žádném případě nejde o překonámí Munchova výkřiku, ani Dalího.V jeho proměnách jsou proměny dvě. Já chtěl nadsázkou - napasováním Dalího do proměny třetí, říci že byl Dalí narcis největší, bez ohledu zda se to dostatečně technicky povedlo či ne.Jesli tomu někdo přikládá větší význam, je to jeho problém.
<reagovat 
 čtenář patlaska - 15.4.2006 > kufr> je to tve a mne se to libi. nikoho neres. kazdy mame sve pro co tvorim a zijem a pro co blejem barvama.skus kouknout patlaska
<reagovat 
Wiky (Občasný) - 6.11.2005 > Takhle napodobený Dalí --- to není fér !
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 6.11.2005 > Wiky> Proč by to nebylo Fér? Je to poctivě udělaný a za poctivou práci se stydět nehodlám, bez ohledu na to, co si o tom kdo myslí.
<reagovat 
 Wiky (Občasný) - 6.11.2005 > kufr>  I když je napodobenina sebevíc "poctivá", pořád je to jenom napodobenina, to znamená že v tom není původnost, tudíž je to potom poněkud zlehčené ( nechci říci "odfláknuté" ). Zbytečně tím shazuješ sám sebe ---- ( Ta poctivá a náročná práce je pouze v řemesle, a nikoli v tvůrčí práci, např. v nápadu atd.... ) -------
<reagovat 
 kufr (Občasný) - 6.11.2005 > Wiky> Zajímalo by mne, kdes vzala tu jistotu, že tu nejde ani o kousek vlastního nápadu.Ten nápadd především spočívá v tom(Dalího metamorfozy jsou dvě na jednom obraze)přiřazním třetí proměny v Dalího který byl narcis největší. Tímto obrázkem jsem se začal zabývat již někdy před rokem, a tak pochybuji že se ti podaří mi ho za jeden večer rozmluvit.Byť bych se mýlil sebevíc.
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 4.7.2007 > Wiky> 

Možná to není slušné... Ty jsi Barča! Ten samý blok, ty samé skupiny rozdělovníků místo pomlček (a i kdyby to byly pomčky, byly by nadbytečné), tytéž mezery u závorek, ta samá suchařina :)))

 

Víš, já se strašně bavím tím, jak tohle žereš. Ale nic ve zlým, je mně to sympatický a vážím si toho. Ale poslyš, řekl už ti někdo, že nemáš smysl pro humor? Strašně mi takhle "po větě a myšlence" kohosi připomínáš. Hodná holka. Ale nemá smysl pro humor.


<reagovat 
 Wiky (Občasný) - 6.11.2005 > kufr>  Nechci Ti to v žádném případě rozmluvit, jen je mi líto, že místo o celý nápad tu jde jen o KOUSEK Tvého nápadu. To je podle mne škoda, když máš tak výborné předpoklady umělecko - řemeslné ----
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 6.11.2005 > No, desne pracny..a dost vlastne ambiciozni..a jako takovy s prominutim nejasny a prekombinovany...
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 4.7.2007 > Lumiik> Docela jasné je to z nadpisu. A on to pak kolega ještě vysvětluje...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
2 3 10 (13) 14 15 16 21 22
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter