Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Stopy tvé...
Autor: Harfička (Občasný) - publikováno 12.11.2005 (23:45:28)

Zase ta vůně.

Mihla se kolem mě.

Neslyšně. Neviditelně.

Dav unášel ji

jako vlny oceánu.

Kde jsi...?

Až na dno

stejně nikdy nedosáhnu!

A se zlámaným vazem,

navěky jsa bláznem

budu bloudit dál

po březích moří všech

a hledat tu vůni

i tvůj dech...

tvoje stopy v písku...

Tvůj obraz

na hladině duše

a v srdci

jako třísku...



Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 13.11.2005 > romantické?
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 13.11.2005 >
Body: 2
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 13.11.2005 > ...na věky jsa bláznem.....uf , to je přemet - nelze nějak obejít ?
<reagovat 
kidal (Občasný) - 13.11.2005 > někdy my ostatní neznaje okolnosti vzniku dílka raději čteme několikráte 
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 13.11.2005 > zajdi do parfumerie... :o)
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> dobrá rada, ale spíš k pláči, než k smíchu...
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 14.11.2005 > Je to upřímné a tedy pro autorku asi významné ...  Spojení díla a důvodů jeho vzniku bývá velmi pevné ( tedy pokuď se nejedná o intelektualní cvičení) . Já musím mít sakra dobrý důvod, než se dotknu cizí duše .
Doporučil 
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 14.11.2005 > jiri-jirik> Moc Vám děkuju za podporu...Já vím, totem není zpovědnice, nemůžu čekat, že pokaždé dostanu rozhřešení...
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > promiň, nemínila jsem se dotknout tvých citů - ale já na Totemu čtu básně jako literární útvary a ne jako osobní výpovědi konkrétního člověka, kterého je třeba politovat nebo mu dát rozhřešení...
a tahle báseň, tak jak je napsaná, ve mně vzbudila výše zmíněnou úsměvnou reakci, toť vše

takže uznávám - mělo tam být napsané spíš "literární subjekt této básně by si měl zajít do parfumerie", aby má reakce nevyzněla tak osobně :o)
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> To nic, nemůžeme vidět všichni všechno stejně, to je jasný.Z reakcí na Totemu se fakt nehroutím...
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > Harfička> to je rozumný přístup :o)
<reagovat 
 Harfička (Občasný) - 14.11.2005 > Kelly> To jo...ale jinak je to na spadnutí!
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 14.11.2005 > Harfička> nu co už včíl - zasoutěž si! ;o)
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 26.1.2006 > Já myslím, že je tenhle systém hodnocení a diskusí nad dílem skvělý. Často sice mi bylo líto někoho, kdo sem dal nějaké své zaláskované prvotinky, když potom přišel nějaký samozvaný kritik a strašně mu to zdrbnul. To by občas odradilo i otrlého. Ale o tom jsem psát nechtěl. Spíš mě mile překvapilo, že někde se vesměs hodnotící pod básní sejdou, vyjádří podobný názor a udělí přibližně stejné body (toto je několikátá Harfiččina básnička, kterou dnes čtu), někde se jejich hodnocení diametrálně liší. Je fajn, že nejsme všichni stejní, že máme každý trochu jiný vkus. Mně se totiž tahle básnička moc líbí! Obsahem i formou...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter