ztratila (Občasný) - 17.11.2005 > ale lyryku, znáš ten vtip, jak přijde ginsberg na rudý náměstí a musí říct leninovi: vy máte pravdu, ne já... a řekne:
VY MÁTE PRAVDUUU??? NE JÁÁÁ???
v jistém ohledu má luk malér pravdu, informačné hodnota se mění různými prostředky. a třeba věta mám rád kočky (protože hezký holky jsou hezký holky, protože jejich maso je skoro stejně křehké jako králičí a když se vhodně upraví... protože není nad to si číst a mít za krkem předoucího živočicha - ) - není to zas až tak transparentní, jak by se na první pohled mohlo zdát.
<reagovat
Luk Malér (Občasný) - 18.11.2005 > lyryku vybrals blběěěěě dvakrát, 1. je tam eště jedna + 2. tady těch deset slov (hlodá ožírá tráví strach žití lenost nakost khovnu xmrti ˇxílenství) je napsaný tak, že se prohazovat nejen daj, ale maj vznikne tak výborná a neproniknutelná síť - oumysl.
Navíc luk malér todle nikdy netvrdil - jen si všim, že když proházíš slova u Egila, nic se nestane, kdežto tady to spadne a zbyde jen nahatej smysl.
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > Luk Malér> "že když proházíš slova u Egila, nic se nestane"
mám pocit, že ti už několik lidí prokázalo, že tahle věta, kterou opakuješ znovu a znovu (až do trapnosti), je pomýlená.
a přesto, jako hrách na stěnu.
PS: xmrti ne; fakjeto zbytečney ornament, nenápaditá rádobyvychytáfka. nemám podobný pózy rát.
<reagovat
Luk Malér (Občasný) - 18.11.2005 > egil> dokázals to ty - složitou konstrukcí děravou jak řešeto
P.S. tak to máš blbý, já jo. navíc xmrti vypadá úplně jinak a daleko hrozivějc než k smrti - x, x-rays, křižování - to všechno tam je a póza to neni.....
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > Luk Malér> ano, máš pravdu, xmrti vypadá opravdu hrozivě
a póza to je, navíc silácká (to, co mi tu píšeš, mě v tom jenom víc a víc utvrzuje).
to ostatní: no comment.
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > ale stejně je celkem zajímavý, co se z textu této básně vyloupne, pokud je eliminovaná autonomní fragmentace..
nasranej výkřik teenagera.
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > Luk Malér> xmrti ˇxílenství khovnu nakost (gratuluji k Vašemu přemýšlivému mozku, otče! )
→ zbytečný ornament
samoúčelně deformovaný jazyk
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > Luk Malér> je pěkné, jak neustále hovoříte o své poezii; vaše ego bych chtěl mít, mistře.
nepochybně máte pravdu:
vaše autentická poezie, hluboce prožitá, jdoucí až k morku věcí...............
tak jo - nebudu vám to brát.
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > vlastně - určitým druhem křečovité silácké pózy je pro mě celý text.
litry krve, nahovno, xmrti, nakost.............
fakt ne. akceptoval bych to, kdyby ti bylo šestnáct.
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > Luk Malér> ne, neutek, jenom mě začal nudit a obtěžovat svou komickou agresivitou, tak jsem ho vykopnul.
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 18.11.2005 > Luk Malér> nic takového jsem dokonce ani nenaznačil.
možná sis nevšiml, že se bavíme o jednom konkrétním textu,
hovořil jsem o nudě a agresivitě, a to v souvislosti s JEHO sémantikou;
laciné bylo tvoje zobecnění na moje vnímání poezie obecně,
byl to tvůj chatrný oslí můstek, berlička.
<reagovat
egil (Stálý,Redaktor) - 21.11.2005 > Luk Malér> takhle sám sebe nachytat??
mysli, prosím.
že se nechci zabývat tvou slátaninou, neznamená, že se nechci zabývat poezií.
méně sebestřednosti;
a čti, co ti píšu (a po sobě čti, co píšeš mě); opakuji - napsal jsem, že mě nezajímá tvoje báseň, ne poezie.
čus. nebavíš mě.
<reagovat
Kelly (Občasný) - 15.11.2005 > No, já myslím, že je to ještě trochu jinak...
Luk má fakt ty stavby z "pěti úhelných kamenů", kde maximálně někde můžeš proházet pořadí slov, ale v podstatě je každé slovo nezaměnitelné, protože bez něj by stavba spadla. A zrovna tady je myslím dobře vidět, jak mu jde především o sdělení, o význam, podáváný fakt hodně stroze.
Takže z jeho pohledu chápu, co mu "vadí" na egilově poezii - Luk má totiž pocit, že u egila lze jednotlivé kamínky vyměňovat či ze stavby vytahovat, aniž by se zbortila.
A já vám povidám, že nee - protože kromě velkých hrubých šutrů základních barev existujou ještě přesné fazetky jemných odstínů - a trošku se bojím, že je Luk neumí? nechce? vidět. Že nevnímá to, že jsou přesně vyvážené a každá na svém místě. Nebo je vidí, ale jaksi se mu zdá, že to není to ONO, co by mělo čtenáře oslovovat. Tož tak :o)<reagovat