Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pro Tebe
Autor: sibyla (Občasný) - publikováno 16.11.2005 (16:54:18)

Pro Tebe

 

 

V tento podzimní čas však

o padajícím listí nechci psát.

 

Rozhodla jsem se v tento čas

o lásce a něze psát.

 

 

 

            Myslím, že trocha poezie na začátek stačila. Původně jsem sice chtěla psát o lásce, ale ...

 

            Má ještě vůbec cenu v dnešní době hledat skutečnou lásku?

 

            No já myslím, že ano a zatím tedy vytrvávám. Jelikož jsem však skutečnou lásku zažila, tak už se asi těžko spokojím s něčím menším nebo nějakou náhražkou. I když já vlastně lásku nehledám, protože lásky mám dost. Hledám muže s velkým M. Ale u mě je to vlastně taková duchovní cesta... cesta k cíli. Zrovna nedávno jsem mluvila s kýmsi o náhražkách.

Ano, je to tak. Náhražky fungují. Mladý muž má sen, sen o krásné, milé a hodné dívce, mladá dívka má sen o hodném chlapci a jak jde čas jejich sny se někam pomalu ztrácení až se vytratí úplně.

 

            Tohle prosím nikdy nedovolte, jděte za svými sny. Kdo nemá sny, nikdy vlastně nežil. No a ještě k těm náhražkám. No prostě náhražky, místo toho mít doma hodnou a milou dívku, má ten mladý muž, už ne tak hodnou a už vůbec ne milou dívku, ale spokojí se s tím. A někdo, kdo chtěl být třeba cestovatelem, se za pár let ocitne v jedné neurčité nadnárodní firmě, které ovšem s cestováním má pramálo společného. Náhražky, náhražkové vztahy, náhražkové jídlo....

 

            Jsou ovšem stále věci, které se nahradit nedají a to je dobře. Cožpak lze nahradit skutečnou nezaměnitelnou a neopakovatelnou duchovní bytost? No, zatím ne... a to je dobře.

 

            Nespokojte se s náhražkami a nenechte ztratit svoje sny. Obojí se dá vrátit dosti těžko. I když to lze, vše totiž lze....

 

 

 

A tak v tento podzimní čas

o růžích raději budu psát.

 

O bosých nohách co oceán

je omývá

a vítr vlasy

čechrá.

 

O srdci v dálce

jenž věří

že sejdem se opět

u kulatého stolu

a budem zpívat píseň lásky.

 

 

            Jsem přesvědčena, že muži s velkým M existují.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
jiri-jirik (Občasný) - 17.11.2005 > Má krásná věškyně , četl jsem a chápu tě 
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 18.11.2005 > jiri-jirik> Díky můj princi. :-)))
<reagovat 
poetor (Občasný) - 18.11.2005 >

děkuji, že jsem směl vidět
a že jsi...

ďábel mi našeptává
jedenácté přikázání...
jenom tiše
z povzdáli se dívej
a nech růst... L.J.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 19.11.2005 > poetor> Díky Poe :-)))
Dívat se lze i zblízka ... a nechat růst... :-)
<reagovat 
Život (Občasný) - 25.11.2005 > To je pravdivé. Díky.
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 25.11.2005 > Život> :-)
<reagovat 
čtenář Alex McBeat - 30.11.2005 > Byl to krásný zážitek - číst to.
Děkuji
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 1.12.2005 > čtenář> Taky moc díky. :-)))
<reagovat 
saltatrix (Občasný) - 24.1.2007 >
Body: 4
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 9.2.2007 > saltatrix> Díky :-).
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter