Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Na sklonku
Autor: Janahe (Občasný) - publikováno 19.11.2005 (00:59:26)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
kroketicka (Občasný) - 19.11.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 19.11.2005 >

V podstatě bohužel souhlas s Mishkou, nepřijde mi zase tak vyjímečná, aby měla tolik déček, nevím nechápu to.

Fotka slabší :(


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.11.2005 > Balcarka> Jenže u fotek, které nají výraznou náladu musíš počítat s tím, že tvé osobní naladění velmi zásadně ovlivňuje tvé hodnocení. Takže je celkem pochopitelné, že někteří nechápou, co jiného osloví.
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 19.11.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Leatherface (Občasný) - 19.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > Leatherface> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
Regio (Občasný) - 19.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > Regio> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
 Regio (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> 

zajímavá debata.....stejně mám pocit, že se každej snaží nějak vymezit svoje hodnocení podle reakcí předchozích...včetně mě...Janahe si tu fotku sama obhájila dobře.....určitě má i lepší...:)

 


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > Regio> díky za odpověd...
<reagovat 
protěž (Občasný) - 19.11.2005 > Pěkné.. trošku šedivější, možná by to chtělo i zajímavější úhel záběru.. ale těžko říct.. je to pěkné, možná by to šlo líp.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.11.2005 > protěž> Všechno jde vždycky líp. Ale momentálně to zcela vystihuje mé rozpoložení  -  takže žádný zajímavější úhel, jen nezajímavá pustá šeď.
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 19.11.2005 > Janahe> Jo!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > Lumig> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
 Lumiik (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> 

Ale jo, muzu neco napsat  - budou to jen osobni pocity - ja si u te fotky vzpomnel na spoustu lavicek - stejnych, tehle starsich, na ruznych mistech, kde uz treba nejsou a ja bych rad aby tam stale byly. Taky mne u toho napada - byla driv betonova/panelova/ stena, asi spis ne, asi ji nam nekdo napral az potom co tam byla lavicka, ale zas mel tolik ohledu za tam nechal starou lavicku /nebo obracene, zbytek rozumu aby k te stene lavicku dal/ ..a z ty fotky vidim, ze je to fuk, ze i lavicka i stena jsou vrostly do travy je to vzajemna symbioza na kterou je spousta lidi co lavicku znaji asi zvyklych a malo z nich se pozastavi nad tim jak to asi vzniklo..a spousta dalsiho si predstavuju ...

Tak doporucuju za tu symbiozu a za predstavy co to ve mne vyvolalo.


<reagovat 
.asd (Občasný) - 19.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > Alex"05> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
 .asd (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> 

posobi to na mna ako uzasny celok, ktory sa navzajom doplna detailmi.Ma to taku prijemnu, staru, nostalgicku naladu.

 


<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 19.11.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > vrtusík> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> Prostě se mi chtělo. Osobně mám rád objevování struktur a tady mi vysloveně sedlo to, jak diagonála dělí výraznou strukturu trávy od stejně výrazných panelů, které navíc tím, jak jsou rozsekány svislicemi, ve mně evokují takty hudby; přímo ji slyším, jak kolem té lavičky proplouvá. Podotýkám, že denaturace mých bílkovin způsobila, že cítím hudbu z povrchů a tvarů.
<reagovat 
net (Občasný) - 19.11.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > netinka> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
 net (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> Atmosféra snímku vyjadřuje prázdnotu, osamění a přivádí člověka k zamyšlení. Proto si stojím za svým hodnocením, které je především pocitové.
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 19.11.2005 > jsem asi divna, ale nic extra na te fotce nevidim... dobra barva, dobry rez, ale nejdoporucovanejsi za den?! trumfnout s timto Regia, Miru?!
ja vim, ano, je to vysoce subjektivni, ale zrovna tohle mi prijde jako klasicka ukazka davoveho silenstvi ;) (Janahe promin, to neni vytka/uvaha na Tebe coby autorku... nebo vlastne.. zda se Tobe tak vyjimecna? nebo koukas na to vysoke cislo doporucenek nevericne jako ja? ;)
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.11.2005 > Mishka> 

Regia jsem netrumfla, ten je skutečně skvělý, Miřin příspěvek je inverze obrázku, který tu už byl - mně osobně se víc líbí původní obrázek, třeba je takových lidí víc.

Chceš, abych  hlasitě odsoudila všechny, kteří té lavičce dali doporučení? Mám ti vyjmenovat všechny obrázky, které dostaly přes dvacet doporučení a kterým bych já nedala ani pět bodů? Že ta kvanta doporučení jsou trochu jako laviny, u kterých nikdo nemůže přesně říci, co je spustí, to jsem já už kdysi psala. Ano, já tu lavičku nepovažuji za superdílo, mnohem víc si cením toho předchozího Labe - to taky nemělo tak úžasný úspěch. A doporučení za to odpudivé maso mě taky šokovalo. Není ten Totem ideální zpětnou vazbou, ale lepší nějaká než žádná. 


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 19.11.2005 > Mishka> taky to tak vidím... není to závist, je mi to spíš divné, některé věci nejsou nic nového a opakují se.... ja si to trochu rozmyslím nez dám doporučení... ale Janahe si může dovolit dát i kde jakou sračku a minimálně každá třetí dostane hodně doporucení... je to jako s music-hitem, hrají je v radiu tak dlouho a často že i když ten zpěvák udělá cokoli lidé to vezmou hlavně že se co nejčastěji presentuje, tak funguje i reklama... to záleží ted na Janahe jestli v tom chce pokračovat dokud to prinášelo úspěch tak se ji to líbylo, to je jasný, ale ted se to může pomalu obracet proti ní protože tak jak uvažuješ ty nebo já bude postupne uvažovat pár naročnějších na totemu a ti to dají najevo... pěšáci a nový budou dále dávat doporučení...
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 20.11.2005 > Mishka> 

souhlas.

 

ja osobne tam postradam nejaky klicovy prvek...takhle je to [sic] unyle


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 19.11.2005 > kill art> Nerozumím. Jestli chci v čem pokračovat? Ve sbírání doporučení? A jinak jsi v pořádku? Nebo máš na mysli, že bych měla přestat publikovat na Totemu? K tomu může pochopitelně dojít. Nestojím o nekritický obdiv ani o agresivní útoky.
<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 20.11.2005 > Janahe> No vidíš, mě předchozí Labe nevzalo. :) Inu - každý máme svůj soubor zkušeností a citových vazeb a z toho holt vycházíme. To se přece nedá killerovi vysvětlovat.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > Janahe> ne... v tom dávat sem to kvantum slabsích věcí... a spíš přebrat to co stojí za to... ale to je jen názor nechci tady vyvolat nějakou rvačku... to jen aby nebyla nuda ale nějaká diskuze... jinak vím že se mezi tvýma věcma najdou špíčkové věci které na totemu nemají období a patří mezi nejlepší... sbírat doporučení bez nějáké větší kritiky tak to jo... ale ted člověk něco napíše a hned hrozíš že přestaneš publikovat s tím musíš počítat a nebo nemám nic psát stačí říct....
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.11.2005 > vrtusík> Přesně. To jsem v podstatě psala Balcarce, čím je výraznější nálada ve fotce, tím větší bude rozptyl v hodnocení i u lidí, kteří se u emočně neutrálních fotek zcela shodnou.
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> 

No dobrá, problém je v tom, kdo rozhodne, co je slabší. A my dva se v tom určitě neshodneme (soudím podle tvých příspěvků i podle toho, jak hodnotíš jiné), což neznamená, že by tvůj názor nemohl být pro mě přínosný (pokud ovšem prohlásíš, že sem dávám sračky, tak na tom nic podnětného není, to je jen uplivnutí), kdybychom oba vybrali pět nejlepších z mých fotek, jsem přesvědčena, že bychom se neshodli ani na jedné.  A kdybych si byla já zcela jistá, tak nepotřebuju Totem. Nechápu Totem jako výstavní síň, kam dám jen taková  superdíla, aby ostatní oněměli úžasem, pro mě je Totem poradní hlas. Někdy mě přesvědčí, jindy ne. A kvanta fotek sem dávám prostě proto, že ještě mnohem větší kvanta fotím, opravdu sem nedávám všechno. Je v tom naopak jistá nevýhoda pro mě, někdy dobrá fotka nevzbudí reakci prostě proto, že se týká tématu, které tu už bylo. Nevím, proč si myslíš, že to se nesmí, to je naopak normální, že si člověk zkouší variantu toho, co sem dali jiní nebo on sám, a ptá se, co ostatní na to. Proto taky zaškrtává, že chce podrobnější kritiku, že?  Tahle fotka rozhodně taky není sračka, jsem přesvědčena, že je to standard, a dala jsem ji sem proto, že jsem měla takovou náladu.  Doporučení jsem nečekala - ale já přece nemám žádnou morální povinnost dávat sem jen věci na doporučení, já jsem amatér, který nefotí nijak dlouho, a dělá spoustu chyb. A uči se mimo jiné i napodobováním.

Jinak jsem zvědavá na výsledky tvé ankety, proč kdo dal doporučení. To by se mohlo zavést - každý den by byl namátkou osloven někdo, kdo dal někam doporučení, a musel by to obhájit, hehe, to by jich bylo hned podstatně míň.


<reagovat 
kill art (Občasný) - 20.11.2005 > ---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------
---------------------------------------------------------


Vidíte a ted se podívejte co jste napsali myslím že takové vyjádření je o něčem jiném, je to prínosnéjší a kreativnější jako publikování a né jen bodovaní a dávaní
D-ček jak na bežicím páse...jsem přesvědčen že tento způsob stavění se k věci je přínosnější, ale měl by být vyjadřován i v kritice i u těch kteří se vám moc nelíbí... a to jsem udělal napsal jsem svůj názor... připouštím že někteří to nedělají jen proto aby to nemuseli takhle řešit...

--------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
-------------------------------------------------------
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.11.2005 > kill art> 

Bylo by to úžasné, kdyby to tu takhle fungovalo, bylo by to přínosné pro všechny zúčastněné --- jenže by to zabralo děsnou spoustu času, to se nemůže podařit. I když jako apel na podrobnější vyjádření názoru alespoň u některých příspěvků (kde to hodnotícímu nepřipadá úplně zbytečné)  bych to beze zbytku podporovala.


<reagovat 
seth (Občasný) - 19.11.2005 >

Je tam dobře zachycena atmosféra.Sice to není nic originálního ale líbí se mi to


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 20.11.2005 > seth> 

Člověče, teď jsem zabloudila do nějakých fotek - tam ti je laviček, to jsem ani netušila.  Skutečně nic originálního. 

Ale když o tom tak přemýšlím, tak k vyjádření pocitů je možná i vhodné použít něco neoriginálního, alespoň ten neoriginální předmět nestrhává divákovu pozornost na sebe a dává prostor tomu, co je za tím.

 

Třeba by se tu mohla vyhlásit soutěž typu: Pomocí dvou obrázků lavičky vyjádřete radost a smutek.


<reagovat 
MiKa (Občasný) - 19.11.2005 >

když ona osamocená lavička je takový obligátní téma --

ale dívala jsem se schválně, co mně se od tebe hodně líbilo -  bylo toho víc, ale třeba tohle - to je v mých očích fakt krása:

 

http://www.totem.cz/enda1.php?a=103141


<reagovat 
 vrtusík (Občasný) - 20.11.2005 > MiKa> jj, nebo tahle věc... pouhá dvě doporučení, z toho jedno mé, ale zapomenout na tu fotku nejde

http://www.totem.cz/enda.php?a=95734
<reagovat 
 MiKa (Občasný) - 20.11.2005 > vrtusík> u janahe se dá vybírat - každej podle svýho vkusu a nálady, ale má tu prostě spoustu zajímavých fotek
<reagovat 
drobček (Občasný) - 19.11.2005 > Myslím si, ze aj z tohto uhla pohladu tá fotka vyjadruje velmi vela. Paráda!
Body: 5
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > drobček> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
 drobček (Občasný) - 21.11.2005 > kill art> 

Rada odpoviem. Priznám sa, spociatku mi bolo divné, preco sa kazdého pýtas, preco doporucil fotku. Teraz mi je to uz jasné. Tebou vyprovokované odpovede som si neprecítala, aby som pri svojej odpovedi nebola ovplyvnená interpretovaním ostatných.

Malá technická poznámka: fotografovaniu sa nevenujem. Na fotky sa pozerám z pohladu, co tá fotka "hovorí". Janahenina fotka ma oslovila práve kvôli jej kompletnosti. Názov, obsah, a trúfam si povedat, aj technika fotky tvoria jeden celok. Lavicka vo mne evokuje predstavu oddychu, staroby, potreby rozmysliet si, ako dalej,  mozno potreby zastavit sa aspon na chvílu. Obitá stena za lavickou dotvára celú atmosféru, ktorou fotka dýcha. Fotka by netvorila celok bez tohto názvu a bez tejto sedosti.

Dakujem, ze si ma vyprovokoval napísat môj pohlad na túto fotku. Priznám sa, mnohokrát mi chýba slovné hodnotenie fotiek. Nejaké strucné "páci sa mi to" , "super", "perfektné" je málo. Mnohé fotky si zaslúzia podrobnejsiu kritiku (kritika moze byt aj pozitívna).

P.S. Takýto "provokatér" sa tu zíde.


<reagovat 
mary (Občasný) - 19.11.2005 > jo
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 20.11.2005 > mary> zajimalo by mě proč jsi tu fotku doporučil? můžeš to sem prosím napsat?
<reagovat 
 mary (Občasný) - 21.11.2005 > kill art> Člověk by řekl, že už nemůžu mít ženštější nick...:o).
Líbí se mi apriori technicky; a je z ní těžko poznat, o které roční období jde - a tahle universálnost má něco do sebe i pokud jde o vztah k názvu té fotky.
<reagovat 
drobček (Občasný) - 21.11.2005 >

Precítala som si vsetky komentáre. Co sa týka môjho hodnotenia, ak predo mnou 100 ludí dá za fotku doporucenie a mne tá fotka nic "nehovorí", urcite nebudem sto prvá, ktorá dá D-cko, len za to, aby som z radu nevytŕcala. Takú tu este nehrali...Kazdému je jasné, ze hodnotenie je subjektívne, tak nechápem, preco nad tým treba polemizovat.

Aj staré, otrepané témy môzu byt spôsobom stvárnenia originálne.


<reagovat 
onestone (Stálý) - 23.11.2005 >

Napisem aj ja svoj nazor. Musim povedat ze pocet bodov a doporuceni ktore Janahe pravidelne ziskava, pocet jej umiestneni v oboch rebrickoch je prinajmensom prekvapujuci. Sam som si to vsimol asi po polroku od mojej prvej navstevy. Uprimne pisem ze tomu jednoducho neverim. Videl som na Toteme velmi vela dobrych fotiek od Janahe (dolu klobuk pred jej produktivitou, kreativitou a technickou brilanciou) - mozno vobec najviac od jedneho autora. Nespochybnujem teda jej kvality. Zaroven si myslim ze mnohe napaditejsie kusy inych autorov boli prave vdaka jej "akustickej bombe" prehlusene. Neviem kde je pricina, mohli by sme vymysliet viac scenarov. Ale som presvedceny ze nieco nie je v poriadku. Tolko k Janahe.

 

Dalej mi neda nenapisat, ze si myslim ze hodnotenie na Toteme sa dostalo do falosnej roviny (sam sa konfrontujem a obvinujem z urcitej subjektivnosti). Napriklad absencia nizsich hodnoteni (1, 2, 3), ak je fotka slaba - nehodnotime bodmi, spriaznenym pridelujeme obligatne body. Ano aj toto je Totem. Je teraz otazne ci tato debata vyprovokuje v nas snahu o  hodnotenie primeranejsie urovni nasich diel. Urcite by prisnost pomohla nasej autoreflexii ale aj urovni Totemu.

 

Osobne si myslim ze jedna lastovicka jar neprinasa. Ale fandim vsetkym akterom aby sa veci dostali na spravnu mieru.

 

Dobre svetlo vsetkym Totemakom.

 

onestone


<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 23.11.2005 > onestone> V podstatě říkáš: Janahe dostává  příliš mnoho doporučení, fuj.
<reagovat 
 onestone (Stálý) - 24.11.2005 > Janahe> - tvoje "fuj" je len meliorativum od slova "sracka", ktore si sama kritizovala
- prekaza mi tvoja snaha o tvrdu konfrontaciu, ta problem neriesi
- vybrala si si z mojho prispevku len to co sa ti lepi na kožu. Moj prispevok je vsak komplexnejsi a tvoja rola v nom je len partikularna - nezaujala si stanovisko k mojej obave o primerane hodnotenie na Toteme. To je skutocna podstata mojho prispevku, tu si nepochopila a tu si neriesila
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení     Novější>>>

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter