Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci Portrét_3 z kolekce Madmanova galerie
Autor: Madman (Občasný) - publikováno 16.8.2001 (00:08:22)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Kajman (Občasný) - 2.10.2001 > Svatá, krásná prostoto! Tak tohle tedy jo!
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 2.10.2001 > No na první pohled jsem myslel že mám blbě nastavený monitor :o)

Na druhý, že jsi zvolil příliš měkkou gradaci a trošku to přepálil pod zvětšivákem :o)

Na třetí mě už nic nenapadá :o/

Oči jsou fine...kompozice bez výhrad...

Lowkey to ale není... tak proč tak tmavě ?

Dík za vysvětlení :o)


Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 3.10.2001 > Tynicu--
trošku to obrátím :-))
Nikdy si nemůžeš být jistý co je to dobře nastavený monitor :-))
Při tom kontrastu měkou gradaci ?
Na třetí pohled... co tak úmyslný portrét při slabém osvětlení ?

No je na tobě jestli je to vysvětlení :-)))
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.10.2001 > Dobře nasvícený portrét...
Body: 5
<reagovat 
Tynic (Občasný) - 5.10.2001 > Inu používám velmi kvalitní monitor s nastavenou správou barev pro graf.kartu i monitor...předpokládejme tedy že mám monitor dobře nastaven :o) blabla :o)))

S tou měkkou gradací jsem se asi přecijen unáhlil...

Proč ale slabé osvětlení ??? Vždyť jde vlastně o tonálně chybný snímek...odstín pozadí a pleťi modelky jsou si zatraceně blízko...chápu že šlo o tvůrčí záměr, ale nedámi nezeptat se proč ? Chybí veškerá světla a kresba ve stínech taky žádná... Ovšem nadruhou stranu právě to asi dělá z běžného snímku nevšední....PATRNĚ JSEM SI PRAVĚ ODPOVĚDĚL :o)))))) Lovu zdar :o))))))
<reagovat 
Madman (Občasný) - 6.10.2001 > tonálně chybný snímek ... to jako pokud modelka má stejnou barvu pleti jako pozadí je snímek tonálně chybný ? na jakém logickém základě prosímtě stavíš :-))
<reagovat 
keram (Občasný) - 8.10.2001 >
Body: 5
<reagovat 
Čtenář - 9.10.2001 > povedlo se, vserikajici foto
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 9.10.2001 > ON ADNRE při focení s marjánkou je téměř každý výraz těsně před nebo těsně po výbuchu smíchu :-))
Body: 5
<reagovat 
centaur (Občasný) - 10.10.2001 > smutnější portrét jsem dlouho neviděl
Body: 5
<reagovat 
Gentleman (Občasný) - 31.10.2001 > Netušil jsem, co se dá o jednom portrétu namluvit duchaplných řečí ...
Body: 5
<reagovat 
Madman (Občasný) - 31.10.2001 > Gentleman: Otázka je jestli duchaplných :-))) dík
<reagovat 
čtenář TomášM - 5.11.2001 > Móóóc hezké. Nedej na řeči - super!!!
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 16.8.2001 > Tahle je podle mne jedna z nejhezčích, ale dost ji zvedá modelka svým výrazem(!) Přiznám se, že naprosto nedokážu posoudit, jesli je dobře/není dobře, že se leskne to oko ve tmě.. (asi je)
Body: 5
<reagovat 
Gino Hašler (Občasný) - 17.8.2001 > Ta jiskra v oku je myslim prave to, o cem to cele je.
Body: 5
<reagovat 
Orpheus (Občasný) - 17.8.2001 > Souhlasím s oběma. Osobně bych řekl, že nejvíc jsou na tý fotce vidět oči a rty.
Body: 5
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 18.8.2001 > Hmm,tů modelku odkáďsi znám:)
Body: 5
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 20.8.2001 > Vyloženě se mi líbí ta brada. Ten spodek těla už míň.
Body: 5
<reagovat 
westfood (Občasný) - 3.9.2001 > má moc hezký rejhy na těle, taky sem někdy včleň nějakej celek, když už je hambatá
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 > tenhle je nejnej...nechtěl bys dělatzasenějakou výměnu??:-))))
Body: 5
<reagovat 
Thomas Hudson (Občasný) - 5.9.2001 > a.n.d.r.e:totedanějakdivněčučíš:-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 3 5 6 7 8 9 10 11 12 14 14 15 16 17 18 19 20 (21) 22 25 25 26 27
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter