Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
novej pokus z kolekce Variace na jedno téma
Autor: LOPY (Občasný) - publikováno 26.11.2005 (13:47:57)
omlouvam se za minulý príspevek..takhle vypadat nemel...


Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 27.11.2005 > Jé, já myslel, že to fotil kamarád a název to má z daleko odlišnějšího a intimějšího důvodu,
Body: 5
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 27.11.2005 > Raimund> Ono i tak by se to dalo chápat  tyhle fotky puvodne nebyly urceny k takovémuto zverejnování a byli soukrome pro kamaráda. Pak me napadlo, ze si alespon nekdo, kdo bude chtit, muze pod prezdivkou Lopy predstavit konkrétní osobu  Pokud se ti líbí, jsem opravdu ráda. Díky
<reagovat 
S.P. (Stálý) - 26.11.2005 > CHTĚL BYCH BÝT JAKO TY! FOTIL BYCH SE NA CHODNÍKU A NA SENĚ, VYSTAVOVAL SE INTERNETU, JENŽE TO JÁ NEDOKÁŽU, STYDÍM SE I FOTIT, NATOŽPAK FOTIT SEBE, JAK TO VŠECHNO ZVLÁDÁŠ? NECHCEŠ MĚ TAKY VYFOTIT?
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 26.11.2005 > S.P.> más strasne zajímavý fotky, tak nevím, jestli to myslís jako ironii...? Jinak, já toho moc nezvládám. Fotky na sene jsou pres samospoust.. no ale to je jedno.. jak jsi to myslel tu svou poznámku?
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 27.11.2005 > S.P.> n jak jsto myslel s tou poznámkou a jak jsto myslel stou samospouští na se ně???  Ně?
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 27.11.2005 > buryzon> fotky, kde sedím na sene (sláme) jsou foceny samospoustí a S.P. byl siiilne ironickej. Takhle to celý bylo....
<reagovat 
>E1eJ< (Občasný) - 26.11.2005 > Pěkné, ale na mne, trochu moc svůdné nato, že je to někde ve slámě "ve starém JZD!"
Body: 3
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 26.11.2005 > bitch bullet> to je focený u nás ve sterém seníku... a fotky puvodne nemeli být zverejnovány, to byl spontální nápad. Byli pro kamaráda a pro ty, kdo me chtejí videt.. tak dekuju za názor
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Já to myslel, že mi tam nesedí to pozadí. npř na letní louce by se mě to více líbilo, ale to je pouze můj názor! Jinak vydařené!
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 27.11.2005 > bitch bullet> foceno na letní louce by to taky melo urcitý kouzlo (a o takový stylizaci jsem uz taky premyslela), ale to, ze jsou tyhle na seníku má taky svuj duvod a nejsem tam omylem. Dekuju.
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Takhle to má taky svůj puvab, ale já si nemohu pomoct. Prostě mi to nesedí!
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 27.11.2005 > bitch bullet> vázne ti rozumím a beru to  ...treba ti to nekdy vysvetlím. Kazdopádne mám radost, pokud te to tak zaujalo.
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Zaujalo! A vysvětlit mi to nemusíš někdy, ale třeba teď!
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 27.11.2005 > bitch bullet> ok... jde o to, ze jsem chtela v jednom kamosovi probudit fantazii... holka, seno a tak... ale myslim, ze vubec je to spravnej napad  Nastesti jsem to seno ani nepodpalila, kdyz jsem chtela provokovat s cigaretou
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> 
V tom případě tato fotografie fungovala. A věř cigaretou jsem neviděl nikdy nic podpálit a seno už vůbec ne a to jsem v seníku každej den, skoro.
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 27.11.2005 > bitch bullet> No, tak to mám fakt radost! vázne!  Taky je super, ze jsi me uklidnil, ze ikdybych byla hodne nesikovná, nic by se nestalo  Posilala jsem ti cislo na icq...
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 28.11.2005 > LOPY> a už jste se našli?
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 28.11.2005 > buryzon> nenasli...asi jsme se nehledali dost pozorne, pokud "jsme" se vubec hledali...
<reagovat 
čtenář blec - 28.11.2005 > Někohos mi připomněla. Budou další fotky? Budou odvážnější? Že budou, že jo? Že mě nezklameš? Že ne?
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 28.11.2005 > čtenář> 

no teda.. to je príval. Dalsi fotky mozna budou, sama jeste nevim, odvaznejsi asi spis ne..ikdyz kdo vi, co me napadne.. pokud jsem ti nekoho pripomnela,tak doufam ze nekoho prijemnyho a tahle fotka se ti snad libila.

Co bude dal nevim, ale je mozný, ze dalsí fotky budou.. kdo ví..


<reagovat 
 čtenář blec - 29.11.2005 > LOPY> Ženská na seně se mi vždycky líbí a kohos mi připomněla? Jednu co sem si měl před osmnácti lety brát. Naštěstí mám dobrý kámoše a ty mi to za dvě sedmičky vodky rozmluvili :)
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 29.11.2005 > čtenář> no tak to jsem asi krasnou vzpomínku nevyvolala  no co se dá delat... Tak teda nevim, jak te oslovila zrovna moje fotka, nicméne díky  Koukám, to ani nebyl problém ti ji vymluvit, co?
<reagovat 
čtenář blec - 29.11.2005 > Vzhledem k tomu jak moc jsem tehdy holdoval to vskutku velký problém nebyl. Byl jsem mladej, blbej a věčně ožralej. Pak jsem toho litoval, dokonce si i pobrečel, ale už bylo pozdě. Takže ta fotka (ale i ta předtím) mě oslovila právě vyvoláním těchhle vzpomínek. Možná ale že jiná fotka už tu sílu mít nebude, co já vím. Možná taky se ta dotyčná za 18 let v mých představách změnila(všechny její fotky jsem vyházel) a ve skutečnosti bych ji už ani nepoznal. No trocha nostalgie občas nezaškodí, co? :)
<reagovat 
 LOPY (Občasný) - 29.11.2005 > čtenář> to chápu... je mi to jasný... jsem ráda, ze jsem ti ozivila takovýhle vzpomínky a pokud se ti ke vsemu ta fotka i líbila, je to super.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter