Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 18.4.
Valérie
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hábitué
Autor: >E1eJ< (Občasný) - publikováno 27.11.2005 (00:44:25)

Habitué

 

Od  mého útlého mládí mne děsila. Vše kolem ní, ta tajemnost co jí obklopuje a ta nicota co jí prolíná skrz naskrz do morku kostí, hlasů bytostí jí znalých. Nikoho to kolem mé osoby to netrápilo a to mě ještě více kladlo před otázku tisíce let starou a tolika teoriemi zodpovězenou „HABITUÉ“ každodenní host.

Nevíte co mám na mysli? Je to…známe pro to slova, nejsou však dosti výstižná a já volím habitué.

Jsme jí nakažení, zamoření, trpí jí všichni.

S mým věkem rostla i touha vědění kde je doma. Ten host kde je doma? Jen jednou pouze jednou vás navštíví a vy ač neradi, čí rádi, svázáni pouhopouhou nevědomostí, vstupujete do neznáma, K NÍ DOMŮ.

Již od mého mládí mě vedli ke křesťanství, ovšem s nedozírným efektem. Avšak mě se dostalo vědění jedné s teorii. Dále jsem pátral v nejrůznějších literaturách od buddhizmu až po satanismus(ve kterém se jedná o vás samotné a požitcích těla).

Nejchytřejší lidé světa využívají pouze 12% svého mozku. Co když těsně před tím, než si nás ten nezvaný host odvleče domů, začne pracovat mozek skoro na plno a my dosáhneme něčeho jako je upgradování na vyšší úroveň, neboli osvícení!

Poté budeme existovat pouze jako energie, staneme se bohy a až tak učiníme, postaráme se o to, aby se tento požitek splnil i dalším lidem. Poté budeme mi ten nezvaný host…

Jak říkají jiná náboženství, budeme duchy přinášející smrt. Ale jestli se někdo musí postarat o to, abychom dosáhli osvícení, někdo to musel začít? Byl to dokonalý člověk? Jestli ano musel jsi všechno toto uvědomovat. Byl to BŮH? Jestli ano a byl skutečně stvořitelem všeho  a světa nemohl pocházet ze Země, tudíž nebyl člověk!

Jestli to byl bůh a nechal se oslavovat a sám zakázal pýchu tak se provinil proti sám sobě a proto to nemohl být dokonalý.

 

NEVÍM, ale už se to nebojím vyslovit SMRT, DEATH, MORST… HABITUÉ

 



Poznámky k tomuto příspěvku
LOPY (Občasný) - 27.11.2005 > slozité... moc se mi to líbí. Nikdy jsem do toho nenahlízela, ale taková podobná myslenka mi, stejne jako mnohým, vrtala hlavou... Zajímavá teorie o dusích prenásejících smrt...
Body: 5
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > LOPY> Jsem rád, že se ti to líbilo a děkuji za 5b. Složité to sice je, ale myslím, že si mne pochopila. Když ti lítají otazky hlavou a ospovědi na ně taky, nezabýváš se tím, aby to bylo snadno pochopitelné, ale prostě píšeš.
<reagovat 
čtenář Magna - 27.11.2005 > líbí se mi jak o tom přemíšlíš, zkusím ti dát odpověd na otázku dokonalosti Boha, v tom jeho provinění proti sobě, jak to vidím já. Myslím že když si dokonalý Bůh nechává říkat-Bůh-, není to pýcha, stejně jako si já nechám říkat Marie a jmenujun se tak. Bůh není jenom titul, je to i jméno. A v mnoha směrech už dokázal to že pyšný není, už v tom že nechal krev své krve ukřižovat kvůli tolik oproti němu nižší formě života, kterou evidentně sme. Toť vše, taky sem se málem zamotala:)
<reagovat 
 >E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > čtenář> Máš pravdu, ale taky ne. Není krutý, když nechal ukřižovat krev své krve? Krutost podle mne nepatří k dokonalosti. Můj názor na Boha je: Chtěl vybudovat lepší svět, než jaký znal sám, tudíž Zemi. Jelikož byl osvícen, ubgradován měl velikou moc a tak stvořil zemi, lidi..., ale zlo nestvořil. Když lidé a stvoření jim vypracované, začali umírat, přičinil se o to, aby dosáhly také osvícení a stali se znich andělé. Začal pověřovat anděli úkoly a sám hovno dělal. Potom, když měl svět, své posluhovače (Anděle a lidi)Začal se proviňovat. To za jakým účelem stvořil zemi úplně opadlo a on se stal vládcem a ne nadějí za lepšími věcmi. Když ste nebili s ním, tak vás postihli různé jeho rány. A když se archanděl Gabriel vzepřel bohu, bůh ho potrestal a prohlásil za zlo, S Gabriela se stalo největší bohem prohlášené zlo, satan. Jelikož v dnešních dobách nejsou zmínky o tom že by bůh prokázal svou existenci usuzuji, že ho další andělé nezabili ale vyhnaly! Satan je jenom nasranej mrtvej abděl za toco mu bůh spůsobil a bůh je nasranej na celý svět co stvořil i na satana. Myslím že už nad námi nikdo nedrží ochranou ruku! Bůh je pryč!
Toto byl můj názor, můj vlastní názor a byl by jsem velice rád kdybys mi na to řekla ten svůj. DĚKUJI
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter