Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
ostrov
Autor: boni (Občasný) - publikováno 26.11.2005 (18:22:58)


Poznámky k tomuto příspěvku
>E1eJ< (Občasný) - 27.11.2005 > Líbí se mi, jak ostrov odděluje nebe a moře!
Body: 4
<reagovat 
xmark (Občasný) - 27.11.2005 > Naprosto nezajímavá fotka. O ničem. Sorry.
<reagovat 
 boni (Občasný) - 27.11.2005 > xmark> ne to není pravda ja ti reknu cim to je ty si zaujatej pro ti me!! kritizujes vsechny moje fotky i kdyz je ostatni chvali! kazdou fotku zkritizujes to je muj nazor si zaujatej!
<reagovat 
 xmark (Občasný) - 27.11.2005 > boni> Nez příště začneš hledat chybu v druhých, tak se zamysli třeba nad tím, proč byla tahle fotka dosud zobrazena jen 7x. Mohlo by to být i tím, že není moc zajímavá, nemyslíš?
Btw. moc lidí tu špatné fotky nekritizuje, spíš na ně neklikají, radši jsou zticha, aby si to u někoho nerozházeli. Takže je dost pravděpodobné, že budu i nadále jediný, kdo bude Tvé fotky kritizovat. Tedy pokud se jejich kvalita nezlepší :)
<reagovat 
 boni (Občasný) - 27.11.2005 > xmark> mysim ze na tehle neni co zlepsovat a nemylsim jen tuhle i ostatni jsoou "nektere" dobre jenze ty kritizujes vsechny i kdyz nekdo da 5 bodu..tak se taky zamylsi ano je to tvuj nazor ale nekdy prehanis!
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 27.11.2005 > xmark> 

jenze taky musis umet povzbudit...mel bys umet.


<reagovat 
 boni (Občasný) - 27.11.2005 > xmark> a tuhle fotku sem sem dala dnes poprve takze je to mozna tim proc ji jeste moc lidi nezobrazilo!..bude to tim takze neprud jelsi mas jeste neco jineho na srdci tak prosim!
<reagovat 
teardropp (Občasný) - 15.12.2005 > není to na Krétě ? jinak souhlasím s xmarkem..
Body: 2
<reagovat 
 boni (Občasný) - 15.12.2005 > teardropp> ne ne je to v thajsku
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter