Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Zamyšlení (spíše) pro pány...
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 23.8.2001 (00:27:16), v časopise 1.9.2001
Zamyšlení (spíše) pro pány

Omlouvám se, tentokráte jde o téma téměř výhradně pánské. Ne snad, že by to vylučovalo dámským očím přejíždět následujících pár skromných řádek, chraň Pánbů!
Těžko by se, pánové, chlapi, kluci a tak dále, našel mezi vámi někdo, kdo nemá obdobnou zkušenost s drobným technickým problémem, o němž bych se rád rozepsal. Jde o věc každodenní, tak rutinní, až je hanba o ní psát. Musím doufat, že budete mírní a nebudu nařknut z obscénosti, zvrhlosti či jakékoliv jiné –osti.
Klasická situace, máte nutkání na malou stranu, lidověji řečeno, chce se vám čůrat! Lulat, jak říkala maminka. I jdete do oné místnosti, případně se rozkročíte k nejbližšímu stromu, zdi, rohu či čemukoliv, co lze alespoň s mírně přimhouřenýma očima po pejskovsku označkovat, aniž by okolí bylo pohoršeno a morálně zdeptáno. I rozkročíte se, povolíte a samotný úkon vyprazdňování může započít. Nesmím ještě opomenout ty z nás, které partnerky či manželky už natolik vycepovaly, že i k malé potřebě doma zasedají, nemajíce za potřebí poslouchat věčné lamentování na téma „kapky kolem mísy“… Ale těch se to týká, myslím, téměř stejnou měrou. Nicméně demonstruji na stojícím močiteli.
I zaposloucháte se do dzurčení proudu různě bílé až žluté čůrky, případně, je-li místem dopadu sama zem, tzn. hlína, beton či tráva, podvědomě pozorujete vznikající loužičku a z ní cestu si razící „potůček“, užívajíce si slastného pocitu uvolnění..
Potud všechno jasné a bez problémů. Přichází fáze, o níž mi jde. Tzv. „oklepání“ našeho (někdy) šikovného nástroje. Každý má svou techniku a není pochyb o nezbytnosti toho úkonu z důvodů především hygienických. I oklepáváte, odklepáváte a v okamžiku, kdy jest učiněno maximum, uschováte „nástroj“ za poklopec, kde má své obvyklé místo, případně za gumu od boxerek a tak podobně. Jenže ouha! Nevím, jak vy, ale já, ať odklepávám, jak odklepávám, můj milý „frantík“ si pokaždé najust musí alespoň tu jednu, dvě kapky odkápnout i do kalhot, respektive slipů atd. a že si dávám na zmiňovaném odklepávání záležet. Nejsem žádný flink! A přesto. Vždycky! A mám-li, nedej bože, šusťákové kalhoty, ihned je každá kapička vidět i zvenčí a vracejte se potom do lokálu, tváříce se, že je to od vehementníhomytí rukou… Rifle už jsou dostatečně hutným materiálem, aby snížil obtíž na minimum, co se venkovního dojmu týče, to ano. Nevím, nakolik s tím máte zkušenosti Vy, ale nejspíše to bude obdobné. Zkoušel jsem na něj i různé fígle, schovat ho a pak, zcela nečekaně, využívajíc moment překvapení, ho rychle vyndat zpět na světlo, aby ona již jistě zákeřně připravená kapka, ukápla do mísy. Ale kdeže, na něj si nepřijdu. Stejně si schová jednu do kalhot…
Je ta úsměvná drobnůstka, ale občas mne potrápí, snad v tom nejsem sám, pánové, což? Jsem-li trulo a vy nevíte o čem mluvím, blahopřeji a jedině dobře pro Vás, rád si nechám poradit.



Poznámky k tomuto příspěvku
Couperfield (Občasný) - 18.2.2004 > Ahoj Kajmane, měl bych kromě pochvaly stran velmi kultivovaného slohu jednu radu praktickou. Kdysi jsme s kamarády teoretizovali nad "tímtéž". Řekl bych, že nejlepší je "Poté, co jsi přišel o všechno a mysl i břišní svaly jsou v pohotovosti a napjaté zda poslední kapky opustí trubici" - vydechnout a povolit břišní svaly, uvolnit se a nepouštět náčiní, stále mířit na glazovaný kaolín mísy či mušličky. Uvidíš, že ty poslední nezbedy přemluvíš. A neber za své heslo "Kdo mě jednou zklamal, tomu ruku nepodám"! Komunikace třeba jest!
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 22.2.2004 > Ahoj a díky, dohledat mé řádky tak věkovité, už jsem úplně vypustil z kebule, že jsem je tady kdy napsal. Od té doby se ze mě stal manžel i otec, ubylo času a asi i schopnosti být tak vytříbeně ironický, dříve mi to šlo samo od ruky, teď jsem nějak zfotrovatěl a mysl otupěla, už bych to ani tak uvolněně nenapsal.... Díky za připomínku!
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 23.8.2001 > Jsi obscéní, nechutný a perverzní. Nemá to vůbec úroveň a vůbec nevím o čem hovoříš. :))))

<reagovat 
čtenář Robert - 23.8.2001 > Čmeláku, buď to myslíš ironicky a pokud ne, jsi naprostý blb ty! Ale proti gustu žádný dišputát! Čau!
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 23.8.2001 > Ale, ale lidičky, žádná ostrá slova, já jsem se jen snažil opsat amatérsky věcičku, která je průvodcem každodenním mým životem, dost možná, že nenajdu duši, která by mi byla v názoru nakloněna, ale to se stává...
<reagovat 
čtenář Šárka - 24.8.2001 > Pánové, tohle je naprosto bravurně popsané. Barvitost, s jakou Kajman líčí svůj neřešitelný a zdrcující problém, mne tak uchvátila, že se budu muset zeptat manžela, zda na to má nějakou vychytávku. Vzhledem k tomu, že na toaletě sedí (k mému velkému překvapení), jsem si jista, že zbylé kapky uriny zcela odborně oklepe o prkénko a teprve posléze, až si přečte noviny, vstane, oblékne se a odchází zpět k rodinnému krbu.
Kajmane, soucítím s Tebou. Hlavu vzhůru!
Body: 5
<reagovat 
čtenář Šárka - 24.8.2001 > P.S. - v lékárnách prodávají speciální pleny pro starší pány, kteří již neudrží moč... :o)))))
<reagovat 
centaur (Občasný) - 25.8.2001 > Kajmane, je to hrozně zajímavé (bodeť by ne, když perverzní :-))) čtení, ale cítím jednu jedinou chybu: jak mi kdysi kdosi napsal k mému příspěvku - ten drahokam by šlo ještě lépe vybrousit
Body: 3
<reagovat 
čmelák (Občasný) - 26.8.2001 > Opravdu jsem to mylsel ironicky. I´m sorry
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 27.8.2001 > To je téma:))) Odpověď, nenosit asi šusťákové kalhoty:)))
<reagovat 
Flynn (Občasný) - 3.9.2001 > Uff... to jsem rád, že se to neděje jenom mně. Kajmane, super!!! Také znám a řešení a používám skorem stejné. Také jsem přišel na další řešení-přisedávat a chvíli čekat.
Technicky vzato se jedná možná o tzv. lehkou inkontinenci či spíše v našem mladším věku bych to viděl takto: jelikož slipy i džíny jsou jaksi "fest" v rozkroku ( a ono se to hezky "boulí", že?), tak při čůrání, kdy jsou slipy i džíny drženy níže, trochu přitlačována močová trubice, a pak, když se uvolní, šup ho!!! Jedna či dvě kapky-potvůrky chtějí dohnat své kamarády.
Může také jít o začínající problém s prostatou. Řešení bych také viděl v tom, počkat ač kvůli plnému močovému měchýři nebudeš moci chodit. Poté hydrostatický tlak bude tak velký, že veškeré kapky zazvoní o porcelán a navíc to bude taková úleva, že na jednu či dvě opozdilky hledět nebudeš a mávneš nad nima rukama.
Kdybych mohl, tak bych tu jedničku ještě desetkrát podtrhnul!!!
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter