Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
<předchozí v kolekci "v mateřství" z kolekce killgrafika
Autor: kill art (Občasný) - publikováno 4.12.2005 (09:52:18)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 3.12.2005 > daleko lepší kombinace
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
figips (Občasný) - 3.12.2005 > jojo taky se mi tahle libi nejvic
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lucie Hrušková (Občasný) - 3.12.2005 >
Doporučil 
<reagovat 
surma (Občasný) - 3.12.2005 > tak toto je super
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
čtenář jenensis - 3.12.2005 > dal ses na boj s demony, nebo co???
- celkem ubohy napad, vysledek brutalni a brutalne konformni
pokud se clovek zacte do pribehu, jimz je to inspirovane, musi ziskat dojem, zes navazal na tradici katolicke cirkve ... upalovani carodejnic atd.
fuckt trida!!!
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 3.12.2005 > čtenář> to stím filmem to nemá nic společného... jmenovalo se to jinak a když prišel první navštěvník tak to nazval jménem toho filmu, tak jsem si ten název vzal za své a dal ho tam... mě by to ani nenapadlo byla to náhoda... běž se podívat na předchozí obrázek a prečti si první dva príspěvky... jmenovalo se to "zastavení srdce" a jinak, proč to teda čteš? to je jako bych řekl že ten film natočili aby ikvizici podpořili! jde o to upozornit na to že se takové případy dějí i dnes, současný Papež otevřel ve Vatikanu školu, kde jsou kurzi a studium inkvizice a vyhánění dábla z těla a toto studium je plné farářů s celého světa... přesto že se učí receptury s 14 století a nemluvím o tom že se tyto praktiky provádí denně v Rusku a v Itálii je farář který vyhnal dábla lidem z těla už 40 tísíckrát... jde o to aby lidé věděli že se tady ty věci dějí a že je současný papež podporuje, že lidi přivazují a provadí na nich tyhle rituály... tím že o tom clověk mluví tak to nepodporuje nebo to vidíš jinak... ty ani nevíš že se tyhle věci dějí veřejně za podpory papeže...
<reagovat 
 čtenář jenensis - 3.12.2005 > kill art> thanx... souhlasim...
zastaveni srdce? o.k.
akorat se mi nelibi, ze
1. tve zobrazeni-titul vytvari asociaci ve stylu:
reprodukce - zena - dabel - silenstvi - emoce (to je neco tak neuveritelne tradicniho, az to boli... obrazek s tim strojkem je v tomto ohledu nesrovnatelne lepsi: technika - cyborg)
2. ze je to ve stylu sex sells,
3. ze to vyvolava pocit zenske telo = necistota - hnus - rozklad - nemoc
muj nazor. sorry

<reagovat 
 kill art (Občasný) - 3.12.2005 > čtenář> mě to je jedno co to asocijuje když sem dám něco co mě zajímá tak to nezajímá niko, tak jsem to vyskoušel tímhle směrem příště udělám něco jiného... nějak si zatím nestojím... zajímají mě asociace totemu a lidím kteří sem chodí a trochu provokace, ale ta jde i bez obrázku...
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 4.12.2005 > ach jo
<reagovat 
blbec (Občasný) - 3.12.2005 > tohlemi sedí víc je to takové mateřské, přirozené, žádné stroje!
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Pavel Richard (Občasný) - 3.12.2005 > blbec> vidim to presne opacne
Body: 4
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 4.12.2005 > blbec> prosim? "prirozene" a "materske"??? cokoliv, jen ne tohle! myslim, ze temer kazda tehulka by to ohodnotila jako nechutne a odstrasujici. dira v brise a za ni streva, mali vetrelci ci co to je. na spokojene mimco to nevypada. a k tomu ten vyraz "modelky"... je to spise provokujici, nechutne, sokujici... coz neni na skodu.
me nebavi uz od prvni chvile moc ta barva, asi uz je tady na me nejak moc lacina ci co. ale u ostatnich jiste prave ona podtrhuje. (mechanicke oslovily trochu vice)

Body: 4
<reagovat 
gongey (Občasný) - 4.12.2005 >

grafika líbí, co mi přijde trochu škoda, že je použitá stejná fotka, jako u té první grafiky. možná by se dalo diskutovat i o tom, jestli je právě tohle mateřství, ale do toho se nechci pouštět. á, vlastně mě docela zajíma, jestli ta fotka je vlastní... ???


Body: 5
<reagovat 
kill art (Občasný) - 4.12.2005 > k tomu už jsem se vyjádřil na předchozí grafice, material je kradenej po internetu... všechny technické věci jsou části a detaily starých lokomotiv fotky jsou ruzné akty které jsem našel, dnes se to nazývá "ukradl na netu"... dřív když jsem dělal klasické koláže a roztříhal časopis tak se nikdo nezajímal, kde jsem vzal materiál, jestli v Blesku nebo 100+1... jde o grafickou koláž, kdy náhoda nálezů ve veřejných mediích hraje podtatnou roli... tím se podrhuje pseudosociální odraz společnosti v kterém hrají média a jejich publikace podstatnou roli...
<reagovat 
 gongey (Občasný) - 4.12.2005 > kill art> 

toje těžký, líbí se mi to, kdyby ale ta fotka byla tvoje, byl bych z toho urvanej. no každopádně dobrý výběr a provedení.  


<reagovat 
 čtenář jenensis - 4.12.2005 > kill art> tak si jeste rýpnu:
co znamena 'pseudosociální odraz společnosti'?
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > gongey> příště to namaluji... to bych zvádl ještě lépe... ale mé obrazy tady nebudu presentovat to je mi tu škoda...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > čtenář> "umělé" vytvořená ochrana nebo mýtus něčeho společného, dobrého motivujícího... jako je třeba stavební spoření... říkáme si vždyt je to dobré pro nás, náš teplý domov, rodinu a přitom jde jen o to aby jste se zadlužilim a měli hafol parchantů, které musíte živit a být otrokem společnosti které platíte půjčky , životní pojistky, duchodové zabezpečení zplátky na ledničku, na barák, daně,... lidé se vědomě i nevědomě dostavají do tohoto pseudosocialního odrazu nevím jak bych ti to v rychlosti jinak vysvětlil nejsem filosof jen to tak cítím... ja jsem rád že nějak artikuluji nebudem se bavit že dělám mnoho gramatických chyb ale na to seru...
<reagovat 
 čtenář jenensis - 4.12.2005 > kill art> to neni spatny vysvetleni, je videt, ze to mas promysleno...
v terminologii socialnich ved by se to mozna dalo oznacit jako manifestni (nebo manifestovana) a latentni funkce instituci v socialne-politicke oblasti ... ufff

na gramatiku kasli, gramatika je jen pouhe sikanovani bez napadu, prosta jakekoliv kreativity...

<reagovat 
kill art (Občasný) - 4.12.2005 > nechápu proč sem přijde jen dnes dopoledne přes 70 lidí a neřeknou ani názor ani body nic... nebo ani to nezkritizují... na co sem chodí tolik lidí podívat se proč tu byli ti ostatní?... to tu sem nemusím dávat vůbec nic... nebo uplnou blbost kde řenete jak je to špatné nebo křivé...
<reagovat 
kill art (Občasný) - 4.12.2005 > je to přesně jak v supermarketu kde se na jedné straně davají výherní letáčky na Tschibo a je tam "spousta" lidí tak tam jdou všichni a když ten letáček dostanou tak ho vyhodí a jdou teprve ted opravdu nakupovat mezi regály...
<reagovat 
kill art (Občasný) - 4.12.2005 > . . . . . . tak jsem to počítal, tyto príspěvky navštívilo za posledni 2,5 dne přes 500 lidí vyjádřila se jen hrstka, od ted mě nezajímá názor na grafiky, ale proč jste sem príšli a nechtěli se vyjádřit... myslím to vážně dík za pochopení a napište... . . . . . .
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 4.12.2005 > kill art> A proč jo?někdo byl třeba natolik zhnusen že neměl slov co by mohl napsat.Nebo se třeba někdo k takovému zvěrstvu nevyjadřuje.Nebo máš fandu co se na to dívá á pět minut:-)
<reagovat 
rybizus (Občasný) - 4.12.2005 > Ten název je příšerný.fuj.degradující.
Body: 4
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > rybiz> chtěl jsem vymyslet ještě horší... ale je to má prodejní strategie... ber to že jsme v supermarketu nebo jestli si znal ty reklamy od Benetonu...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > rybiz> původně se to jmenovalo "oplodněná dáblem" ale to tu některé strašně pobouřilo...
<reagovat 
 čtenář jenensis - 4.12.2005 > kill art> proste me poburuje konformita (re-/produkujici nerovnosti), nemuzu ta to...

adekvatni nazev by byl treba:
'oplodnena dablem, aneb podekovani katolicke cirkvi, ze mne naucila, jak mam videt svet...'

<reagovat 
rybizus (Občasný) - 4.12.2005 >

Od benetonu si z praxe pamatuju ty dvě dítka jedno bílé a jedno černé.A jestli je to tvá prodejní strategie tak je nevkusná ale to u tebe asi to hlavní.Apropo s kým obchoduješ?Možná by to mohla být dobrá reklama na UPT :-)Každopádně název by mohl být třeba třeba....... třebaa.......... promiskuita

 


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > rybiz> obchoduju s totemákama... řekl jsem si že udělém nějaké grafiky které by tady mohly mít uspěch původně jsem chtěl udělat téma muž, žena, dítě a pak vybrat tu která bude mít nejvíce navštěv a d-cek abych ji rozpracoval, tak aby měla uspěch v D- hitparade, ale než jsem došel na dítě... tak nevím... jestli už ta ženská není silné kafé...
<reagovat 
 rybizus (Občasný) - 4.12.2005 > kill art> prosimte az budes mit to dite nedavej tam nadhled a napis k tomu upozorneni.Nekdo by si mohl pokazit klavesnici.
<reagovat 
 čtenář jenensis - 4.12.2005 > kill art> proste si chtel zalozit jen takovou normalni 'nuklearni rodinku', otec, matka, dite (nebo jeste lepe - dve deti: chlapecek s modrymi trenyrkami a holcicka v ruzovem svetriku), mama šílí u plotny, tata je udřenej z 'prace' , ve 'sve' roli muze-zivitele rodiny. bla bla bla, ...produkce-reprodukce, sila-slabost, dominance-submisivita , vsechno tak jak je to v bibli... amen
<reagovat 
kill art (Občasný) - 4.12.2005 > ...
<reagovat 
výtvarnice (Občasný) - 4.12.2005 > Možná je škoda, že jdou tyhle dvě grafiky po sobě, tématicky působí, tedy alespoň na mne, silně emotivně. V negativním slvova smyslu. Ale to je dobře, protože pokud působí, plní svůj účel. Jinak k názvu... Nenazvala bych to "V mateřství" ale dýchá to na mne spíš bezmocí ženy, která touží mít dítě, tedy pravý opak. Zoufalá snaha otěhotnět, až se z touhy mít dítěte stává posedlost.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > výtvarnice>  je vidět že máš velice dobrý interpretační cit... jediný opravdový názor... z víc jak 500 lidí jinak jsou to tu jen hříčky a hovno...
<reagovat 
 výtvarnice (Občasný) - 4.12.2005 > kill art> Díky, možná to bude tím, že jsme jako tvůrci relativně "na stejné lodi".
<reagovat 
ariel (Občasný) - 4.12.2005 >

 


Body: 1
<reagovat 
chovatel.tom (Občasný) - 4.12.2005 >
Body: 5
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 4.12.2005 > pro mne je to téma natolik hnusný, že se nedokážu objektivně vyjádřit o úrovni grafiky, asi tak
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > MiKa> dík za názor...
<reagovat 
čtenář čtenář Občasný - 5.12.2005 > hrůza? děs? na mě ta dívka působí velice znuděně
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 4.12.2005 > Poslyš, ty troubo, nemusím se v supermarketu vyjadřovat ke všemu, co vidím, ne? Toužíš po slovu od každého, kdo se na obrázek podívá? Proč?
K čemu ti bude, když já ti řeknu, že výraz té dívky považuju za dost zajímavý. Ale hm, ta fotka není tvoje, vidím. Takže mám být uchvácena těmi děcky v jejím vychrtlém břiše? Nebo co je to za hnus?
Názvy mě nepobuřují. Jsou jen blbé a dobré.

Výklad výtvarnice se mi moc líbí, to je přesně ono.

Výraz té dívky, prostě její horní půlka, když se na ni dívám, skoro se mi zastaví srdce, stáhne se. Mně stačí, asi jsem nenáročná. To ostatní vidím jen jako tvou snahu někam to zařadit, ozvláštnit, přidat tomu ještě něco, snad jiný pohled. A pak otravuješ, aby se každý k tomu vyjadřoval. Spokojen?
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 4.12.2005 > nečekaná> troubo... když už tu tolik lidí jde tak chci apon vedet co prevazuje jestli obdiv nebo hnus... dik za nazor
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 5.12.2005 > kill art> chceš toho vědět zbytečně moc....o sobě.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 5.12.2005 > buryzon> vzdychni si a dej pokoj...
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 5.12.2005 > kill art> 

kill art (Pravidelný) - 4.12. >  obchoduju s totemákama... řekl jsem si že udělém nějaké grafiky které by tady mohly mít uspěch původně jsem chtěl udělat téma muž, žena, dítě a pak vybrat tu která bude mít nejvíce navštěv a d-cek abych ji rozpracoval, tak aby měla uspěch v D- hitparade, ale než jsem došel na dítě... tak nevím... jestli už ta ženská není silné kafé

 

 

 

 

 

 ty hitparádo

nevadí že bohužel...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 5.12.2005 > buryzon> bohužel nepiji alkohol...
<reagovat 
 čtenář jenensis - 5.12.2005 > buryzon> souhlas, ono fuckt nevadi, ze bohuzel...
<reagovat 
ich (Občasný) - 6.12.2005 > ta holka mi připomíná jednu mojí známou a to mě asi ovlivnilo, proto to na mě působí, jako že se jí stalo něco moc ošklivýho - psychicky a teď tvrdne na pavilonu 5 a tohle co vidim, se děje jen v její hlavě. jinak asi kvalitní práce (asi = protože nejsem grafik)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + sedm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
 
1 2 (3) 4 5 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter