Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
"obloha na Kuksu" z kolekce Fotky
Autor: kill art (Občasný) - publikováno 10.12.2005 (15:47:00)


Poznámky k tomuto příspěvku
Balcarka (Občasný) - 10.12.2005 >

jo, táák, mě trvalo tak rok než sem to pochopila :)

dobrý nápad, zmátl mě ten název


Body: 5
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 10.12.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 10.12.2005 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 10.12.2005 >
Body: 5
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 11.12.2005 > hezká texturka
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 10.12.2005 >

Haha, ty jsi vysazenej na tu originalitu, co?

Nelíbí se mi to barevně


<reagovat 
 Čtenář - 10.12.2005 > Janahe> ta fotka je neupravená... jak jsem to vyfotil tak to je...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 10.12.2005 > Janahe> aby řekl pravdu mě se také moc nelíbí... pro totem dobrá...
<reagovat 
 čtenář Janahe - 10.12.2005 > čtenář> Dobrej argument. Ten rámeček jsi taky vyfotil, jak byl?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2005 > kill art> Ono nejde o to, jestli je pro Totem dobrá, jde o to, že někdo tady vykřikuje něco o originalitě a pak sem dá variantu něčeho, co tu už několikrát bylo. Čímž myslím, že si ten někdo nevidí do huby.
<reagovat 
 Čtenář - 10.12.2005 > čtenář> myslím ty barvy, ty se ti nepáčili...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Janahe> nebreč prosím tě, já celou dobu říkám že si z toho tady dělám srandu... minulý týden jsem dal tři příspěvky které navštívilo během 5 dnu přes tisíc lidí a dostalo to pár deček, kdybych se s vámi pachtil tak tam daté víc deček ale protože to nedělám, tak tam z vás nedal nikdo nic... tak budu prostě publikovat co je omšelé a pro totem dobré nevím co po mě chceš? a budu si říkat co já chci a jestli chceš otravovat tak mě to taky nevadí... já to dělám téééže rád... nebo se o tebe nikdo nezajímá že se dávaš do hovoru semnouuuu...
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 11.12.2005 > Janahe> Aha, takže je lepší chovat se jako ty, o originalitě nic nevykřikovat a publikovat spoustu toho, co už tady bylo. Tím pádem si člověk vidí do huby a chová se příkladně, že?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2005 > čtenář> Já taky myslím barvy. Ten rámeček podtrhne modrou barvu na fotce a celou ji změní na nepříjemně jedovatě modrou. Možná by to s jiným rámečkem bylo snesitelné. U začátečníka bych takovou fotku i ocenila, nikoli ovšem u takového borce, jako jsi ty, od tebe je to spíš provokace, ne?
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2005 > kill art> 

"nebreč prosím tě"

 

Nemůžu si pomoci, já jsem duše citlivá, už mám mokré všechny kapesníky a pořád nemůžu přestat


<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 11.12.2005 > kill art> A ty, odporný člověče, si děláš ze mě celou dobu srandu, jo?!
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2005 > nečekaná> Proč příkladně? Nech si ty demagogické posuny, já nelezu na Totem  proto, abych byla příkladem, ale abych měla zpětnou vazbu. A co se týče originality, na té já nebazíruju, když se člověk učí, tak často tím, že se podle někoho opičí. U ostatních oceňuju i neoriginální fotky, když se povedou.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 11.12.2005 > nečekaná> musíš být konkrétní? "odporný clověk" neví co přesně myslíš... dělám si srandu co jsem přišel na totem, ale jsem upřímný... a jestli jsi si ten příběh s tou kočkou vzala také k srdci tak mě to těší! ano to byla stranda... věděl jsem že to musí zabrat a nějakého milovníka zvířat vezme za srdce... já mám 3 kočky a ty se u mě mají lépe než vy všichni...dokonce líp než já...
<reagovat 
 nečekaná (Občasný) - 11.12.2005 > kill art> Připomněl jsi mi svým projevem k Janahe... Jak nesnáším lidi, co tady vystavují a ohrnují nad čtenáři nos a všechny posuzují podle určité vím-já-jaké skupinky. Tak ať sem nelezou, ne?
Příběh s kočkou jsem si nevzala k srdci. Nerozumím tomu, jak si to vzít k srdci. Chodit je krmit? Založit kočičinec? Hm?
Jen si občas vybavím, jak se cítila, když tam umírala. Jak si pak nakonec sedla do toho "balíčku" a poklidně čekala na smrt. Z toho je mi ouzko.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 11.12.2005 > nečekaná> čeká nás to všechny... sednem si do balíčku a poklidně si počkáme... amen totem
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 12.12.2005 > nečekaná> 

trefné...

viz.:http://www.totem.cz/enda1.php?a=118547

 


<reagovat 
buryzon (Občasný) - 12.12.2005 >

hňupe.....nejdřív tady všechny killuješ a pak chceš ocenění a počítáš z 500 lidí aspoň milion déček .ty hitparádo však to za to nestojí.se přihlas do vy vole .

 

 


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 12.12.2005 > buryzon> vždyt říkáááámmm že jste kreténi a že si dáváte bodování jak se kdo ským kamarádí, ted to jenom potvrzuješ hňupe...
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 10.12.2005 > ad ty kecy typu:"mě se také moc nelíbí... pro totem dobrá..."

publikuj jak nejlíp umíš a nepiš takové debilní rádoby filipiky proti shitovosti totemu, radši ať ostatní čumí s otevřenou pusou na něco dobrého co vytvoříš než tyhle poznámky, kdy se všici zasmějou stylem "my víme, je to tu hrozné,ti lidi co tu publikujou sou snad všichni úplně neschopní cvakači digitálama a obkreslovači fotek a ty naše úžasné kousky se v té žumpě ztratí ale musíme to statečně přetrpět"
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 11.12.2005 > al-ash> ale, co nepovíš... to že jsou tu kvanta sraček je snad každému jasné, mě jde o zábavu a né o umění to tady presentovat nemusím... já si na rozdíl na svých nejlepších věcech tolik nezakládám, jako vy protože je tu nepublikuji a věř tomu že mám super věci! protože nevíš kdo jsem... na rozdíl od vás vím co je to vystavovat v opravdových galeriich po celé evropě, vím že to zní arogantně ale to mi je v tuto chvíli jedno...
<reagovat 
 Janahe (Občasný) - 11.12.2005 > kill art> No zní to, jako bys byl vůl. Není nad chvilku upřímnosti.
<reagovat 
 Spok (Občasný) - 11.12.2005 > kill art> to je v pořádku, můžeš si usušit další číču, vytřít si s ní prdel a vystavit to ve Vatikánu, proč ne. Tak se něčím pořádným pochlub, jinak tohle zůstane jen pouhejma kecama
<reagovat 
 al-ash (Občasný) - 12.12.2005 > kill art> no tak doháje s tebou, někomu se tvoje věci nelíbí a ty si vždycky jako alibismus neodpustíš dodat, že to jenom tak plácáš sračky a že ve skutečnosti máš v šupleti veldíla...


btw je mi uplně jedno co si schopný vytvořit, posuzuju tě podle toho co od tebe vidím na totemu
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 14.12.2005 > kill art> Prosímtě, killarte... tak už nám nějaký ty svý super věci ukaž.. zatím tady ukazuješ akorát velkou hubu a ohraný kecy... fakt chceme vědět co ty jsi za existenci! Všichni jsme tady na tebe strašně zvědaví, ty první světová skupino!!!

Tak, a třeba mně sežer:)))
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Janahe> to si myslíš ty... já jsem pořád upřimný... jen jednu věc jsem přibarvil... to bylo to s tou kočkou ve sklepě, našla ji má známá ve stodole, když koupili barák a já si ji nafotil, to že jsem ji nechtěně zavřel ve sklepě jsem tam napsal schválně, abych vám to celé ještě víc zhnusil když už jste z toho byli tak pobouřeni...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 12.12.2005 > al-ash> to jsem rád! tak posuzuj a neplet se do toho jak ten "totem" beru a co si o něm myslím, a bude vše vpořádku...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 14.12.2005 > Renee R. Wilfling> bohužel to bych stratil svou kill-identitu a vy by jste věděli kdo jsem, když si dáš trochu práci tak na to přijdeš... jinak to zatím bude jak chci já...
<reagovat 
 Alyna (Občasný) - 11.12.2005 > kill art> hehehehehehehehe ja se musim vzdycky tak smat protoze si tady snad jedinej kdo nepronasi intelektualni kecy a bere to s nadhledem..vlastne jeste Kaleb...a proc neukazes neco svetobornyho cos mel na vystave? prosim prosim... chci ti dat Deeeečko,dečko,dečko z kteryho pak neusneš
<reagovat 
 Renee R. Wilfling (Občasný) - 14.12.2005 > kill art> Ironii jsi nepochopil?

Namám zájem si dávat s tebou jakoukoli práci.. mně odrazuje to jak se tu projevuješ. Nejde teď o tvý věci a díla, spíš o tvý průvodní kecy. Další totemáckej egoista, že?
Mír, měj se.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 11.12.2005 > Alyna> vzdyt to tady písi že to sem dávat nebudu... už né kvůli dečku! to si mohu zasloužit když tu dám nějakou sračku...
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 14.12.2005 > Renee R. Wilfling> ano jsem egoista a prase... ale jsem aspon upřimný ... ahoj... mír
<reagovat 
buryzon (Občasný) - 12.12.2005 >

tak jsi vyhrál hitparádo  a ...máš první místo ...slavíku.

 

 

a jinak HAJ HOU


<reagovat 
 kill art (Občasný) - 12.12.2005 > buryzon> myslíte ,že sebevrah skákající z výšky chce roztáhnout křídla? "buryzon"
myslím si že není moc sebevrahů co maj křídla... Haj Hou...
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 12.12.2005 > kill art> myslím že všichni i ti c ose topí nebo skáčou pod vlak chtějí roztáhnout křídla...už je pozdě.HAJ-HOU.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 12.12.2005 > buryzon> co děláš? "myslíš" nekecej... myslet si můžeš... haj hou bych chtěl vidět toho co skáče pod vlak, jak pod tou lokomotivou roztahuje křídla?
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 14.12.2005 > kill art> by ses divil že i pod tou lokomotivou se snaží roztáhnout křídla hňupe.někteří i na druhý pokus.
<reagovat 
 kill art (Občasný) - 14.12.2005 > buryzon> tak jo... čau
<reagovat 
 buryzon (Občasný) - 14.12.2005 > kill art> čus
<reagovat 
RKlt (Občasný) - 15.12.2005 > Spíš to mít focený kolmo na hladinu - úhel tomu dává perspektivu a tou se tam dostává čas - teda plynutí.. - tady konkrétně "odplývání" - a to když není jinak naznačený..
Jak to vyfotit a nespadnout tam?
Co vlastně má bejt?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je sedm + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter