Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 30.4.
Blahoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Lolitka
Autor: telupaK (Občasný) - publikováno 30.8.2001 (14:53:41)
Lolitko. Sedni si na můj klín a šeptej mi do ucha, že ráda mě máš.
Lolitko. Hladím tě a dívám se na tvou hladkou kůži když usínáš.
Lolitko.Snad jednou se ti o nás bude zdát.
Lolitko.Co na tom,že o třicet let jsem starší….
Já mám právo tě milovat!
Sednu si na tvůj klín.Jsi jediný, kdo „Lolitko „ mi říká.
Šeptat ti budu.Jsem tvůj dech.Svých dvanácti let se zříkám……
Budu Loli hodná, vždyť vím, že ty mě máš rád.
Budu poslušná. Ty budeš můj pán , chatrč v lesích bude náš hrad.
Máš mě.A já jsem Lolitka, kterou nemiloval osud.


Poznámky k tomuto příspěvku
KSTK (Občasný) - 30.8.2001 > Chacha! To se mi šíleně nelíbí! Promiň mi a odpusť - jestli můžeš. Nesvedu Ti asi říct víc - prostě nelíbí jako celek!
<reagovat 
angilek (Občasný) - 31.8.2001 > Chápu to, že se vám Lolitka protiví jako celek, ale nedokážu pochopit "chacha".Vlastně ano.Jste jenom člověk, právě tak,jako já.
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 31.8.2001 > Já jsem tu básničku také čet. Už včera. A zdržel jsem se komentáře, protože jsem z ní neměl dobrý pocit. Teď, když se dostavilo první hodnocení (a nedivím se, KSTK, ani té známce, ani komentáři - i když to "chacha" také nechápu), přemýšlím proč. Co je na té básni tak hrozného? Co se hodnotívá? Obsah, forma, použitá slova, rytmika, ... Já vím, co je na té básni hrozné - její téma. Ani né obsah, ani né forma ... ale téma - pohlavní zneužívání ... téma pěkně ošemetné. Čtu znovu tu báseň, přemýšlím, co jí chtěl autor říct. K tomu vím možná něco, co nevěděl KSTK - že autorem není muž, ale mladá dívka. Taková informace dokáže změnit úhel pohledu. Chybí tam odřádkování mezi slokami, aby bylo vidět, že ta báseň obsahuje dva monology. Staršího muže ... a dvanáctileté dívenky ... Ano, je to téma ošemetné ... ale měla by se mu poezie vyhýbat? Nebudu raději hodnotit známkou, ať tam klidné zůstane ta pětka, třeba tím spíše přiláká další lidi, kteří sem napíší svůj názor ...
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 31.8.2001 > Mně se nelíbí růžová barva :o)Jinak tu pětku jsem nucen narušit :o) Je to výborný dialog,originálně zpracované profláklé téma."Budu poslušná. Ty budeš můj pán" na mě působí dost negativně,naopak : "Já mám právo tě milovat!" ," Svých dvanácti let se zříkám..." a "A já jsem Lolitka, kterou nemiloval osud" tohle mě dost bere.Ostatně kdo má právo soudit cizí pocity a lásku a svírat ji v konvencích (třebas věkovou hranicí)?Tělesná láska?Tohle mi přijde víc hlavně pak z její strany....Zkrátka vzbudilo to ve mně spoustu pocitů,ůvah a taky inspirace.

Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter