Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Zpovědi, pocity
 > Zpovědi, pocity
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Život s Smrt
Autor: boni (Občasný) - publikováno 15.12.2005 (18:00:14)

Život a Smrt

     Odkud jsem se vzali?..Kdo nás vytvořil? Jsou to opravdu naši rodiče?..Jestli ano byl svět i před několika miliony lety?..nebo jen jak vzniknul z ničeho nic. Když si představíte že někdo kreslí obrázek a všechno z obrázku ožívá i tak mohl vzniknout život ale jak potom tedy vzniknul člověk který kreslí obrázek.když nad tím přemýšlíte např. pohádáte se s rodiči a máte v tu chvíli na ně takovou zlost, to znám,ale také si potom říkáte "vždyť je to zbytečné"? A já pak přemýšlím o bolesti o tom že se všechno dá přežít o tom že je zbytečné se s někým hádat, ale v tu chvíli si to neuvědomíte. 

     Také někdy přemýšlíte o smrti?..Já ano myslím si že člověk který zemře neví že se znovu narodil žije zase nový život aniž by věděl že už jednou žil nebo i víckrát.jak si jinak vysvětlíte pocity že už jste na nějakém místě kde jste v tomto případě poprvé, že už jste tam někdy byli?

 

Pokud si tohle přečtete ráda bych znala vaše názory děkuji



Poznámky k tomuto příspěvku
Raimund (Občasný) - 15.12.2005 > Pocity neuvědomělých poznání tvoří část mého okruhu námětů..Jsem rád, že se tím zabývá i někdo další.Ty otázky je ovšem potřeba převést plně do oblasti čité lyriky.Mimo umění se tyto snahy o reakci neuplatní.
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 15.12.2005 > Viz Raimund... poetická forma vyvolá větší diskuzi...
<reagovat 
kidal (Občasný) - 15.12.2005 > možná máš už moc jasné odpovědi,čiší z Tebe přesvědčení o
odpovědích na otázky ,které pokládáš to co napsal raimund je určitě k zamyšlení ,nemusíš hned v úvodu jakoby útočit
na případné oponenty ,takže piš a přemýšlejme
<reagovat 
Barča (Občasný) - 15.12.2005 > Zatím je to jen próza, nikoli poezie ... Ale dala by se z toho poezie udělat, i když u tohoto námětu by to asi bylo dost těžké ....
<reagovat 
teardropp (Občasný) - 15.12.2005 > zajdi si do knihovny do oddělení náboženství, víry sekty...
<reagovat 
 boni (Občasný) - 15.12.2005 > teardropp> to me nezajima!...tohel ej proste to co si myslim!..ale to je jedno
<reagovat 
 čtenář sidon.j - 16.12.2005 > teardropp> známé stesky,to že si nerozumíš,že nerozumíš světu není výtka,jsou na tom stejně takřka všichni,jen hrají hru se sebou,nebo jinými,ale nic víc,prostě se rodíme do světa, který si nevybírámě,a nemá smysl o tom mluvit,nebot výběr něčeho následuje až se zkušeností života,žijeme to co je serií náhod a našeho naturelu,a umíráme,protože čas,který nám otevřel horizont vědomí se znovu zavře.To je pravda,ostatní je jen diazepam s pivem.měj se hezky.
<reagovat 
 čtenář sidon.j - 16.12.2005 > teardropp> známé stesky,to že si nerozumíš,že nerozumíš světu není výtka,jsou na tom stejně takřka všichni,jen hrají hru se sebou,nebo jinými,ale nic víc,prostě se rodíme do světa, který si nevybírámě,a nemá smysl o tom mluvit,nebot výběr něčeho následuje až se zkušeností života,žijeme to co je serií náhod a našeho naturelu,a umíráme,protože čas,který nám otevřel horizont vědomí se znovu zavře.To je pravda,ostatní je jen diazepam s pivem.měj se hezky.
<reagovat 
 čtenář sidon.j - 16.12.2005 > teardropp> známé stesky,to že si nerozumíš,že nerozumíš světu není výtka,jsou na tom stejně takřka všichni,jen hrají hru se sebou,nebo jinými,ale nic víc,prostě se rodíme do světa, který si nevybírámě,a nemá smysl o tom mluvit,nebot výběr něčeho následuje až se zkušeností života,žijeme to co je serií náhod a našeho naturelu,a umíráme,protože čas,který nám otevřel horizont vědomí se znovu zavře.To je pravda,ostatní je jen diazepam s pivem.měj se hezky.
<reagovat 
 čtenář sidon.j - 16.12.2005 > teardropp> známé stesky,to že si nerozumíš,že nerozumíš světu není výtka,jsou na tom stejně takřka všichni,jen hrají hru se sebou,nebo jinými,ale nic víc,prostě se rodíme do světa, který si nevybírámě,a nemá smysl o tom mluvit,nebot výběr něčeho následuje až se zkušeností života,žijeme to co je serií náhod a našeho naturelu,a umíráme,protože čas,který nám otevřel horizont vědomí se znovu zavře.To je pravda,ostatní je jen diazepam s pivem.měj se hezky.
<reagovat 
 čtenář sidon.j - 16.12.2005 > teardropp> známé stesky,to že si nerozumíš,že nerozumíš světu není výtka,jsou na tom stejně takřka všichni,jen hrají hru se sebou,nebo jinými,ale nic víc,prostě se rodíme do světa, který si nevybírámě,a nemá smysl o tom mluvit,nebot výběr něčeho následuje až se zkušeností života,žijeme to co je serií náhod a našeho naturelu,a umíráme,protože čas,který nám otevřel horizont vědomí se znovu zavře.To je pravda,ostatní je jen diazepam s pivem.měj se hezky.
<reagovat 
 teardropp (Občasný) - 15.12.2005 > boni> máš pravdu... to je jedno..
<reagovat 
Lei (Občasný) - 16.12.2005 > tohle ovšem nepatří do sekce Poezie. přesouvím do Zpovědí a pocitů.
<reagovat 
boni (Občasný) - 16.12.2005 > myslim ze to rikate velice dobre:)
<reagovat 
 boni (Občasný) - 16.12.2005 > p74> není to zbytecne a ty otazky k tomu patri promin akle ja to tak scitim kazdy to chape trochu jinak:)
<reagovat 
Isa666 (Občasný) - 17.12.2005 > Jo je fakt co říkáš, přemýšlím nad tím hodně dlouhou dobu, ale sama ty odpovědi na otázky nemám... A asi je nikdo mít nikdy nebude... Tohle je zřejmě ta největší záhada světa. A já mám záhady strašně ráda, takže to budu asi řešit ještě hodně dlouho:o)
<reagovat 
 boni (Občasný) - 17.12.2005 > Isa666> tak to sem moc rada protoze takovy lidi proste zboznuju lidi ktery se nebijej toho co si myslej a lidi krtery verej na ruzny odpovedi v zivote kterym treba sami neverej nebo se zdaji neskutecne:)
<reagovat 
 Isa666 (Občasný) - 17.12.2005 > boni> Tak to máš rech...Já mám taky ráda lidi co se nebojí toho co si myslej a taky se to, ale nebojí říct...
<reagovat 
boni (Občasný) - 17.12.2005 > jj:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter