Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Předvánoční
Autor: CelticMystery (Občasný) - publikováno 16.12.2005 (09:20:21)

 

 

 

 

Vichřice strhla v noci zbytek střechy na vedlejším baráku a ranní vítr třískal do chcíplého svítání prázdnými okenními rámy. Keltský tygr vystřídal na televizní nudné zprávy z vládních kuloárů a rychlými údery hbitých bot bušil do mého podvědomí, které se tím pomalu probouzelo k životu. Flétnička hladila mojí duši a dokonalá souhra desítek párů nohou mi připíchla oči na displej. Káva chladla a měnila se v odpornou břečku stejně jako kapky deště, co spěchaly z nebe umýt zablácená auta dole na parkovišti pod balkónem. Poslední pracovní den v týdnu a první den dovolené. Pak jen týden okázalostí a společenských povinností. Skauti zase přinesli betlémské světlo ve snaze alespoň jednou v roce rozsvítit naše duše a palcové titulky na ekonomických stránkách českých novin varovaly před unáhleností předvánočních půjček. Bankovní analytikové skepticky konstatovali, že letos se náklady rodin na dárky nezvýší, ale o to víc se prý doslova a do písmene o Vánocích v rodinách prožere, přičemž na každého desátého Čecha prý čeká v důsledku této sváteční hysterie v příštím roce exekuce. Optimismus našemu národu rozhodně nechybí.  Mezitím na displeji keltští tygři dotančili a v závěrečném sborovém stepu roztleskali tisíce nadšených diváků. Z mailové pošty vypadlo několik optimistických tiskových práv z ministerstva práce a sociálních věcí a dopravní zpravodajství oznámilo další silniční nehody s oběťmi na životech. Prostě takový obyčejný adventní čas.



Poznámky k tomuto příspěvku
c212h (Občasný) - 16.12.2005 > Za toho Flatleye . Zvláštní, stepoval i do jiné duše v dnešní bezesné noci. Po dlouhé době tmu rozrážely modravé záblesky z obrazovky, za okny padal déšť a proryvy větru nebezpečně narážely do skleněných tabulí v zimní zahradě...
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
veršoun (Stálý) - 16.12.2005 > ? ... víš kolik už jsem četl podobných předvánočních fejetonů ... a je to snad moje chyba
<reagovat 
 CelticMystery (Občasný) - 16.12.2005 > veršoun> O tom ani nepochybuji. Proto ti nic nevyčítám. Nebo snad máš ten pocit?
<reagovat 
maxima gali (Občasný) - 16.12.2005 >
Body: 3
<reagovat 
Kolben (Občasný) - 17.12.2005 > Inu to je žívot....
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter