Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Vtipy
 > Vtipy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Kočka v láhvi
Autor: pisisvor (Občasný,Redaktor) - publikováno 4.9.2001 (00:25:45)


Poznámky k tomuto příspěvku
inž. Prase Antonín (Občasný) - 10.9.2003 > Sparťani zasraný!
<reagovat 
jelen (Občasný) - 19.1.2005 >

Hahahaha

Fakt dobry


Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 2.9.2001 > marně přemýšlím, co je na tom vtipného...
<reagovat 
čtenář Mstitel - 4.9.2001 > Docela to podle mně tu kočku sere, jestli to bereš jako vtip tak je to divný, jak by se ti líbilo kdyby tě někdo nacpal do půllitru ???
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 4.9.2001 > No taky marně hledám vtipnost..škoda že tě nemám po ruce...
<reagovat 
Karla (Občasný) - 4.9.2001 > CHudák koťátko :(
<reagovat 
wopi (Občasný) - 4.9.2001 > Kočku mam doma. Nevěřili byste, kam všude se dokáže nacpat. A hrozně ji to baví.
Ostatně - když se jí něco nelíbí, sklápí uši DOZADU....
Líbí.
Body: 5
<reagovat 
marjanka (Občasný) - 4.9.2001 > wopi: já mám kočky doma čtyři, ale kdybych je narvala do půllitru, tak by se jim to rozhodně nelíbilo.... navíc tohle je podle tvaru uší i podle velikosti evidentně malé kotě a to ještě uši klopit neumí...
<reagovat 
Oclee (Občasný) - 5.9.2001 > Rozhodně nelíbí, souhlasím se Mstitelem, jak by se to líbilo tobě?
<reagovat 
wopi (Občasný) - 5.9.2001 > Nelíbilo by se mi to a věřím, že autor tam to kotě nenechal dýl než pár vteřin na snímek.

Ale kam všude se kočky dokážou napasovat, aniž by tušily jak ven, vím. Pak zoufale mňoukaj a čekají, kdo je vysvobodí. :-)
Ale rozhodně z toho nemají potom žádné problémy a za pár vteřin už zase někam lezou. Život se neskládá jen z ležení na sluníčku a žrádla, to musej zjistit i kočky.

Nejsem trapič zvířat, naopak, tuhle jsem se dost pustil do kluka, kterej trapič opravdu byl. Jen mam pocit, že jste až moc pohoršeni.
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 6.9.2001 > Vážení milovníci a ochránci zvířat. Když jsem ten obrázek vybrala, vůbec jsem si neuvědomila, kolik negativních reakcí může způsobit. Proto se všem výše dotčeným omlouvám.
Já osobně v tom žádné trápení zvířat nevidím, stát se to může každýmu, že spadne omylem do sklenice a někdo ho vyfotí (viz. pořad Neváhej a toč, kde se přítomní diváci smějou, když dítě spadne z tříkolky) a pokud se toto kotě ocitlo ve sklenici bez vlastního zavinění, tak jsem přesvědčena, že se našel někdo, kdo ho v brzké době vytáhl. Věřím také, že kotěti nevznikla do budoucna žádná fyzická ani psychická újma a že se šťastně dožije svého stáří.

Anketní otázka: Co se vám zdá vtipného na Somálcích?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.9.2001 > Ja predevším myslel,že jsi ho tam za účelem tý fotky narvala sama.
<reagovat 
wopi (Občasný) - 7.9.2001 > Pišišvore: ano, je to tak.

A kolik z těch pohoršených kritiků fotky kotěte ve sklenici si dá k obědu kus masa?
Bydlím kousek od jatek. Viděli jste někdy, jak tam ta zvířata vozí? A co s nimi dělají pak? Viděli jste krávu viset za zadní nohu s prořízlou tepnou na krku, aby vytekla krev?

Dáte si řízek a budete litovat koťátka?

Upozorňuju (než se do mě někdo pustí), že nejsem vegetarián... ale právě proto se tady tad tímhle nepohoršuju, protože vím, čeho se dobrovolně nepřímo účastním.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 7.9.2001 > Též nejsem vegetarián a též se toho nepřímo účastním...
Ty obrazy jsem viděl na jedný akci...
Ale to snad není důvodem narvat do sklenice kotě abysme měli "uměleckou" fotku.Není třeba přilévat olej do ohně.Ale jak píšu výše asi to tak nebylo...
<reagovat 
MorbidAngel (Občasný) - 8.9.2001 > Chudinka malá...jaké má nešťastné očička.Kdoví jestli z toho neumřela.Sama si tam určitě nevlezla a ten kdo ji tam strčil má určitě o víc než polovinu mozku míň.

Anketní otázka: Co se vám zdá vtipného na Somálcích?
-chabý argument...
<reagovat 
dizzyn (Občasný) - 10.9.2001 > To byste neverili, jak si moje kocka hraje s mysi, nejdrive ji chytne, celou ji podrape, pak okouse a pak ji da sanci utyct, ale jen na oko, znovu ji chytne a tak dal ... jednou mi vzalal fotak ...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný,Redaktor)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter