Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Právě teď....
Autor: angilek (Občasný) - publikováno 3.9.2001 (11:33:22), v časopise 7.9.2001
...v očích písek
a proto slzy skrývám do dlaní
...na duši šrámy
a proto krev na rtech mám
Dal jsi mi jeden úsvit
a vzal tisíce svítání
I kdybych stokrát snad milovala
víc už se k lásce nepřiznám...


Poznámky k tomuto příspěvku
Kremel Kryštof (Občasný) - 17.9.2001 > A proč ji nechceš už nikdy přiznat?
Body: 5
<reagovat 
Kremel Kryštof (Občasný) - 19.9.2001 > Tak to dejte dohromady, pojedete v tom společně, budete hledat v tom pořád stejném něco nového. Ale Ty bys vlastně přišla o své velké téma. Možná ovšem najdeš nové v tom novém rozpoložení.
<reagovat 
Krysa () - 20.9.2001 > Hrozne to boli, kazde slovo!!! Taky jsem takhle psala a neni to tak davno. Samota a zivot bez lasky byly moji nejcastejsi inspiraci. A ted? Uz jsem si tu potvurku nasla. A Buh vi, ze jsem hledala dlouho a co jsem si musela prozit.
Body: 5
<reagovat 
Daniel () - 25.9.2001 > Chci Tě pozdravit... Básnička na má styl a obsah... Hodně štěstí do dalších vztahů....
Body: 3
<reagovat 
AlexBobrLetadlo (Občasný) - 25.9.2001 > Moc silné a pěkné. Umíš človíčku!
Body: 5
<reagovat 
Coolsteak (Občasný) - 27.9.2001 > Jestli je to zazitek z tvojeho zivota, pak te plne chapu. Jestli je to fikce, je to brak.
Verim, ze jsi to musela prozit, jinak by jsi o tom nemohla napsat tak dobrou basen.
Body: 5
<reagovat 
Ribi (Občasný) - 5.10.2001 > a proto slzy skrývám do dlaní
Body: 3
<reagovat 
angilek (Občasný) - 18.9.2001 > Protože je to pořád stejný.Jedeme v tom oba, ale jsme na to každej sám....
<reagovat 
 čtenář tom - 5.10.2001 > angilek>  "Basnicka" mi sedla, dik za moznost precteni, ale kvuli ni bych asi nepsal. Jenze tahle poznamka nenechala lezet ruku na mysi. Sakra prace, je to tak. Definovano skvele, obrousila jsi hrany necemu hodne surovemu, lidskemu.
Dik, mam zapsano a hned tak se mi to nevykouri.
<reagovat 
Raduna (Občasný) - 21.10.2001 > Líbí se to tomu kdo miluje milovat to znamená někdy i trpět mně se to líbí..miluju
Body: 3
<reagovat 
Willy (Občasný) - 8.11.2001 > Nevím, co jsem psal minule, takže se budu možná opakovat - fakticky jsi pusinka. Je to fpodstatě kýč, ale geniální. Jsi úžasná a kdybys mi třeba chtěla poslat nějaký svoje věci na mejl, budu moc rád.
Body: 5
<reagovat 
Radovan (Občasný) - 13.11.2001 > Proč jsem tato slova již slyšel a cítil? Je to tolik bolestivé a je snazší se po ledové sprše ukrýt do sebe než hledat a snad i najít. K této básni: krásné a plačtivé, každý si promítne tu svou bolest.
Body: 5
<reagovat 
petrkonop (Občasný) - 10.12.2001 >
Body: 1
<reagovat 
tijaden (Občasný) - 31.12.2001 > Krásné... smutné...
Body: 5
<reagovat 
Quotidiana (Občasný) - 7.1.2002 > Krásně jednoduché - jednoduše krásné, nemám co dodat.
Body: 5
<reagovat 
Melchis (Občasný) - 8.1.2002 > Me to pripada strasne jednoduchy a bez napadu. Nic novyho.
Body: 1
<reagovat 
Martina (Občasný) - 3.9.2001 > Jéjej, tak tohle je opravdu krásné.
Líbí se mi - moc. :o)))
Body: 5
<reagovat 
ten_s_kytarou (Občasný) - 3.9.2001 > ... píšu si ... aby na cestách byla se vším šafránem, neboť ho tak málo ... neboť je tak těžce k nalezení ... a k obsahu či formě? ... není co dodat ... není co vylepšit ... jen vnímat, jen cítit ...
Body: 5
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 3.9.2001 > Promiň ale je to děs :o) I stou krví...ach jo..já jsem asi fakt cynik,měl bych se nad sebou zamyslet...:o)
<reagovat 
angilek (Občasný) - 3.9.2001 > Cynik 8-(
<reagovat 
stefan (Občasný) - 3.9.2001 > hezke.. ale ten pisek ty slzy zase vyplavi..
aby bylo misto pro novy..)
<reagovat 
Ilona (Občasný) - 3.9.2001 > Není co dodat. je to krása, jak to plyne a bolí v každém odplavení slov.
Body: 5
<reagovat 
Indicate (Občasný) - 3.9.2001 > Je to moc hezký....
Body: 5
<reagovat 
anonym1 (Občasný) - 3.9.2001 > Takhle v nás tu romantiku potlačují. A tak o ní můžem aspoň psát.
Bojíme se vyznání, aby nám nepřineslo zklamání - cítím s tebou.
Body: 5
<reagovat 
Michelle (Občasný) - 3.9.2001 > Výstižné a krásně napsané :o)
Body: 5
<reagovat 
Ika (Občasný) - 4.9.2001 > Krásné a smutně pravdivé ...

Body: 5
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 7.9.2001 > Připojuji se k Michelle, teď jsem to chtěl říci...:)
Body: 5
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 7.9.2001 > docela hezké ... teda jako básnička, pocit bolí ... a to je dobře
Body: 3
<reagovat 
Mishka old (Občasný) - 7.9.2001 > jak důvěrně známé pocity
Body: 5
<reagovat 
KSTK (Občasný) - 7.9.2001 > ..
Body: 5
<reagovat 
Kirké (Občasný) - 9.9.2001 > I písmena bolí...
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter