Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Je-li kde na světě ráj
Autor: Adams (Občasný) - publikováno 29.12.2005 (23:07:31)

SOUTĚŽ  FESTIVALU 
Literární květen 2006

 

Vyhlašovatel:  
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně (UTB), Fakulta multimediálních komunikací.

 
Organizátoři:         
Studentský tým UTB ve Zlíně pořádající Literární květen 2006. 

Kontaktní osoby:   
Hana Tkadlecová -
h.tkadlecova@seznam.cz  

Barbara Horváthová – horv.b@seznam.cz
 
Podmínky soutěže: 
Soutěž je určena pouze studentům denního studia univerzit a vysokých škol v České a Slovenské republice. Příspěvky je možné zasílat v češtině nebo slovenštině.

 

Účast v soutěži: 
Zájemci, kteří splňují podmínky, zašlou své texty v příslušném rozsahu podle podrobných pokynů uvedených dole pod čarou.


Soutěžní kategorie: 
Soutěž je rozdělena na dvě kategorie: PRÓZA a POEZIE. 

Téma obou kategorií nese název "Je-li kde na světě ráj...", podle stejnojmenného filmu z dílny Miroslava Zikmunda, Jiřího Hanzelky a Jaroslava Novotného. 

Soutěžící v kategorii PRÓZA zašle maximálně dva texty, každý v pěti vyhotoveních. Jeden text nesmí překročit rozsah pěti normostran (9 000 znaků včetně mezer).
Soutěžící v kategorii POEZIE zašle maximálně pět básnických textů, každý v pěti vyhotoveních. Rozsah každého jednotlivého příspěvku je nejvýše jedna strana (30 veršů včetně mezer mezi slokami).

Termín soutěže: 
Uzávěrka soutěže Literární květen 2006 bude 15. března. Při zpožděném doručení zásilky rozhoduje datum odeslání.

 

Hodnocení soutěže a porota: 
Pořadatelé ustanoví dvě odborné poroty (prozaickou a poetickou), které budou hodnotit soutěžní práce. Každý porotce obdrží po jednom exempláři od všech soutěžících v příslušné kategorii. Výsledky a hodnocení soutěžních prací budou plně v kompetenci poroty.

 

V každé kategorii lze vybrané práce ocenit 1., 2. a 3. cenou. Kromě toho mohou být udělena i čestná uznání. Porota má právo některou cenu neudělit nebo naopak udělit víckrát.

Podrobnější informace o festivalu jsou k dispozici na www.literarnikveten.cz.

..................................................................................................................................................
Soutěžní texty, podepsané pouze osobním heslem (5 písmen a 3 číslice), 
posílejte do 15. března 2006 na adresu:
 Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací, Literární květen 2006, paní Hana Rozehnalová, Štefánikova 2431,
 760 01 Zlín
Součástí zásilky musí být také zalepená obálka s kontaktní adresou, datem narození a místem a prokazatelným ročníkem studia.



Poznámky k tomuto příspěvku
Janusovská hlava (Občasný) - 30.12.2005 > to mě vždycky fascinuje, že každá soutěž musí mít vždycky to nejpornografičtější téma, které se dá vyhrabat - "Je-li kde na světě ráj", ti porotci musej´ být masochisti anebo rafinovaní perverti, a to asi mnohem víc
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.12.2005 >

bezva, loni jsem to sem musel dát já :-)

 

pro větši zviditelnění zařadíme ještě do nějaké další rubriky...


<reagovat 
 Adams (Občasný) - 30.12.2005 > drfaust> já to tady dával už loni, ale příliš mnoho lidí si toho nevšimlo.-)
<reagovat 
drfaust (Občasný) - 30.12.2005 > mezi lidmi, které znám, píší a vyhovují pravidlům soutěže (jsou studenti TCH VŠ), je Literární květen znám... zda-li soutěž obesílají, to nevím. Někteří myslím i jo. Pokud jsem slyšel, tak je tam docela komunikaci nakloněná porota... a přecijen to není porota, která by se skládala z učitelek místního gymnázia..., takže to stojí za to (obeslat tu soutěž) 
<reagovat 
Adams (Občasný) - 31.12.2005 > Čím víc lidí pošle příspěvky, tím líp.-)) Loni to bylo nějaké slabší na rozdíl od předchozího roku (což se dalo očekávat, když se stanovilo téma). Pokud se ti chce o tom dát vědět dál, budem rádi.-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter