Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sen první z kolekce Sny
Autor: the_dark_side_of_me (Občasný) - publikováno 4.1.2006 (00:30:05)
Pokračování>

Otevírám dveře a už předem vím, co uvidím. Prázdný byt. Nikdo není doma. Nadechnu se a v nose mě zašimrá tvá vůně. Je jak neviditelný indikátor toho,že jsi tu byla. Žes tu byla. A já tě nestihl. Nevadí, budu si muset počkat. Sednu si na křeslo a zavřu oči. Představuji si tě. Co vidím? Sametový hlas,linoucí se z tvých líbezných rtíků. Obchází kolem mě a hladí mě svými slovy. Lechtá,hřeje, a je mi s ním fajn. Taky vidím zvuk tvých kroků. Přibližují se, pomalu a nežně se mazlí s parketami. Cítím chladný dotyk na rukou. Pak vidím,jak se mě dotýkáš. Jako by tvé prsty byly žhavé jehlice,které mě palí po celém těle,a přesto mě tento podivný pocit neuvěřitelně vzrušuje. Jsou jako stovky malých šípů,vystřelených ze stovek malých luků na vzdálenost větší než několik stovek metrů. Ale blíží se. To je dobře. Už se na to těším. Už je pomalu i cítím, jsou trpké a přesto sladké jako polibek. Od tebe. Nechci otevřít oči,protože vím,co by se stalo. Zmizela bys,viď? Už bych tě tu nikdy nenašel. Nikdy,a to nechci. Musím si tě udržet. Za jakoukoliv cenu.

Nechtěně pootevřu jedno oko a krutá realita se mnou tříská o zem. Tak ho radši zase zavírám a budu si tě dál jenom představovat.

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Lamarski (Občasný) - 4.1.2006 >

Prosím neuraž se, ale připadá mi to něco mezi tímhle http://www.totem.cz/enda1.php?a=121477 

a tímhle http://www.totem.cz/enda1.php?a=121177 bodíky raději nedám.


<reagovat 
 Max Bubakoff (Občasný) - 4.1.2006 > Lamarski> tak nějak...
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 9.1.2006 > Lamarski> neurazim se snadno((:
clanky si prectu, az budu mit chvili cas, ale vydrz, buduju kolekci a bude to celkem sest pribehu...tak vydrz(:
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 10.1.2006 > Lamarski> články jsem přečetl a musím se poklonit tvé schopnosti vydedukovat z jednoho článku dva jiné(dělám si srandu, neber to vážně). jestli ti fakt ty dva články připomínaly ten můj, no budiž, ale ja mezi nimi moc podobností nevidím. ale to je asi sebeautorskou kritikou,kdy každý považuje to svoje dílko za nejlepší. snad si přečteš i ostatní pokračování (budu se snažit, aby vycházely přibližně po týdnu) a pak zhodnotíš znovu - další díl vychází zítra časně po ránu...
<reagovat 
 Lamarski (Občasný) - 11.1.2006 > the_dark_side_of_me> Já jsem tě rozhodně nechtěla nějak urazit. Prostě mi přišlo, že je to stejně vnitřně zabarvené. Ale pokud máš v plánu klekci, ráda si ji přečtu. Rozhodně na mém hodnocení tak moc nezáleží, důležité je, abys ty měl dobrý pocit z toho co jsi napsal. Warhola taky každý nemusí;)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + jedna ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 
(1) 2 3 4 5 6
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter