Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 20.4.
Marcela
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
baf
Autor: gitterbox () - publikováno 2.3.2000 (16:16:36), v časopise 5.3.2000
Vydra

Každý už určitě viděl v televizi pořad, ve kterém jsou záběry z lodě okolo, které skáčou delfíni. Lidi jsou vylezlí na palubě a světácky se opíraj lokty o zábradlí a koukaj na tu veselou taškařici. Přijde jiím moc zábavný jak si to loď sviští a ty delfíni skáčou okolo jako prdlí a ani trochu se nestydí před jejich zvědavými pohledy. Ke všemu si ještě, něco zcela určitě veselého (což si myslí jen ty lidi) pískají. "To sou ale veselý delfíni! Co? A jak si vesele pískají. To bude jistě nějaká veselá písnička, aby se jim lépe skákalo." Pokřikují na sebe lidi a dobře se baví. Delfíni nevyskakují proto aby na viděli lidi, ale proto aby sami viděli na lidi. Loď řídí starý námořník bez končetin, který už něco zažil. Třeba to jak mu někde někdo ve spánku ulámal ty jeho končetiny. On na rozdíl od těch hloupích lidí rozumí moc dobře delfíní řeči a na rozdíl od těch lidí se netváří vesele.Delfíni si totiž žádnou veselou písničku nezpívají. Zato však pokřikují na lidi na palubě. "Zabijeme vás! Vaši loď převrátíme a vás zabijeme!" Některý asertivní delfín si třeba vybere přímo jednoho výletníka před kterým furt hopsá a křičí jen na něj "Já tě zabiju!Já tě zabiju!" Delfíni jen čekají na správný okamžik na převrácení lodi a lidi, kteří se budou bezmocně plácat ve vodě jako brundibáři zabijí. Ještě v poslední chvíli by si ty lidi určitě mysleli "Škoda té převrácené lodi, Delfíni to určitě udělali nechtěně a teď nás odnesou na svých hřbetech do přístavu." Starý námořník ale ví jak moc rádi by delfíni loď převrátili a neodvezli lidi do přístavu ale zabili je hled na místě. U nás delfíni nejsou, zato jsou u nás srny. Takže to vyjde na stejno, zlé zvíře, jako zlé zvíře. Jedete třeba v klidu autobusem a oklo autobusu běží srny jako o život a ječí. Lidi si myslí , že je to zábava k popukání. K popukání, ale není, když vás srna zabíjí. To se pak většině lidí nelíbí. Kdyby lidi pozorně poslouchali srnčí jekot, slyšeli by "Zabijeme vás! Váš autobus převrátíme a vás zabijeme! My totiž rády zabíjíme!" Nevyskakují však jako delfíni, protože na lidi vidí moc dobře. Zato však potřebují vidět pod autobus, aby se rozhodly jak autobus nejlépe převrátit a lidi pozabíjet. Naučili se proto takévý trik. Rozběhnou své sudovité tělo jak to jen jde a jak jim hnáty dovolují, pak jakoby klopítnou, tlapy přitisknou k tělu, a už jedou pobřiše. Z dálky to vypadá trochu jako, skákání delfínů, když jedna jedna srna za druhou tkhle kloužou po břiše, zase se zvednou, dají se do běhu a znova. Furt do kola. Hlavu při tom skluzu obrací an bok čumákem k autobusu, aby viděli pod kola a vymysleli jak je ulomit, autobus převrátit a lidi zabít. Hloupatý lidi si samozřejmě myslí, že vše je konáno pro jejich zábavu, a to ,že srny pořád čumí při jízdě po břiše pod autobus si vysvětlují tak, že si srny chrání oči před jehličím které jim u země fouká do očí a snadno by kdejaké srně oko vyseklo.Srny také čumí na lidi vevnitř. Neustále nenávistně přejíždějí pohledem ty rozesmáté tváře v okínkách, s velkou potřebou jejich zabití. Některá srna si vybere třeba jen jednoho člověka a neustále na něj zírá. Třeba toho chlapečka, který jí tatranku v posslední řadě. Chlapeček si myslí, že ta zábavná srna chce tatranku a líbí se mu mýhání pracek ppod sudovým tělem srny. Srna mu ale na tatranku kašle, chce ho prostě zabít, a hotovo. Občas srna narazí hlavou při klouzání na pařez nebo patník, který nemohla vidět zírá zamyšleně pod autobus. To pak skončí v kotrmelcích daleko za autobusem. Lidi to samozřejmě berou jako povedený kousek pro jejich pobavení. Za chvíli je ale srna zpátky vedle autobusu přejíždí pohledem po lidech v okínkách a křičí "zabiju tě! A tebe, a tebe taky! Zabiju vás všechny!!" Kotrmelce srnu asi pěkně rozdováděli, zapomíná totiž že všechny zabít nemůže, protože zabíjet chtejí i ostatní srny. Lidi ale tomu co ty srny křičí přes okýnko nerozumí. Autobus je v bezpečí jen když vjede do vesnice. Tam srny ani nepáchnou kvůli jezevcům. Potom se nedivte když jsem byl na rybách na loďce a okolo vyskakovala z vody vydra a vesele pískala, tak mi bylo jasné, že mně chce zabít. To se mi ale nelíbilo. Praštil jsem vydru pádlem po hlavě a okřikl ji " Jedeš hajzle!" A vydra byla pryč.


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 5.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
pisisvor (Občasný,Redaktor) - 6.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + šest ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter