Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 23.4.
Vojtěch
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
otec ubu
Autor: gitterbox () - publikováno 2.3.2000 (16:25:08), v časopise 11.3.2000
Probouzím se v jedné ze strahovských spartakiádních kobek a nestačím se divit. Ani nevím čemu se divím, není divu když jsem blbej. Vyjdu na chodbu a přichází ke mně muž se škraboškou a říká : "hej ty, seš blbej" A sotva domluví rozpadá se na tisíce autodomíchávačů. Na chodbě začíná být poněkud těsno. Autodomíchávače svým věčným pohybem vytlačují mně z chodby zpět do pokoje. Nestačím se nad tou drzostí divit.Taková transformace. Muž se škraboškou se narodil jen kvůli mně aby mi řekl to co mi říci musel. Já to ale dávno věděl. To ostatně mně nutí přehodnotit celou situaci. V tom případě jsem se já narodil a žil jen kvůli tomu aby mi ten pán řekl že jsem blbej. Delikátní záležitost, kterou jen tak nikdo nezvládne. Jen on a ještě musel mít škrabošku. Vycházím na chodbu pod záminkou že jdu ven. To kdyby se ptal některý z řidičů betonážních vozů. Nikde nikdo, po vozech ani památka. Čekám na autobus a uvědomuji že autobus bez kloubu už odjel a teď že je tedy řada na autobusu s kloubem. Smířil jsem se stím, a pro sebe jsem si řekl: "pro jednou..." za chvilku slyším svistot kol autobusu, zdvihám oči a vidím že nepřijíždí jeden autobus s kloubem uprostřed ale že přijíždí dva klouby mezi kterými je drobný autobus. Navíc se tam všichni nevejdou a někteří musejí jít pěšky. Vecpal jsem se do autobusu a pěšky jsme poslali ženy s dětma.


Poznámky k tomuto příspěvku
praděd () - 8.4.2000 >
Body: 1
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter