|
|
|
| Mishka (Občasný) - 6.1.2006 > Zuzzz> je pravda, ze rozpal mas velmi siroky a neumela bych rict opacne "tohle vypada jako od Zuzzz" (snad u kreseb dle te fajn pohadkove knizky). tohle mi na Tebe prislo moc "obycejne" (v tom dobrem vyznamu slova), u Tebe jsem mela pocit, ze chces neco netradicniho, neco, co nefoti a nedelaji ostatni, az trosku jakoby do "provokace", mysleno "ano, je to jine! neznate?! nechapete?! uvazujte! zvykejte si!" :) no, nevim, jestli to zni, jak si to citim, ale vpodstate je to jedno, libi se mi to!
| | | <reagovat |
|
| Zuzzz (Občasný) - 6.1.2006 > Mishka> :-) Jo jo je to tak, docela trefny, ale fotim i uplne obycejny veci. Navic to sem davam podle nalady, mam toho spoustu, ale vetsinou me moc nebavi publikovat, takze je veci nahody, co se tu objevi a co ne.
Vetsinou sem davam to, o cem si myslim, ze se tu chytne, anebo zkousim reakce lidi a pak jsem casto prekvapena :-)
Je to pro me jen hra a zabava.
Proto ani nejak nemam potrebu tu publikovat treba to, co jsem mela na te virtualni vystavce.
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
Janahe (Občasný) - 6.1.2006 > Já bych to trochu ztmavovala a zkontrastňovala, to je taková moje mánie
Je to pěkné a když si to dochutím podle svého, tak jsem úplně nadšená :)))
Nejvíc asi ten třetí
| Body: 5 Doporučil
| | <reagovat |
|
|
|
|
|