Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
jezevec
Autor: gitterbox () - publikováno 2.3.2000 (16:26:57), v časopise 21.3.2000
JEZEVEC

Kdo by sveho spolubydliciho nechtel dostat na mary. Nevim o nikom. At se rozhlidnu kolem sebe kamkoliv, vsude vydim nekoho kdo by chtel sveho spolubydliciho dostat na mary. Takove myslenky se vam honi hlavou kdyz jste v ZOO a koukate se po klecich v kterejch jsou zvirata. Napadaj vas takove myslenky ze by nekterej ze zivocichu mohl dostat na mary vaseho spolubydliciho snadneji nez byste to provedl vy sam. A navic by se to obeslo bez trapnejch popotahovanic u soudu. Myslenka ze byste dostal na mary vaseho spolubydliciho ve vas vyvola jen takove ty veticky: "to zas bude v novinach kecu...". Chodim si stezkami v ZOO, stezky jsou zapadane podzimnim listim, probhrabuju se botama tim listim a premyslim. Lidi po mne cumi a rikaj si: "Ten je pekne zamyslenej, asi je to basnik, a jak se pekne prohrabuje botama v listi". No ale ja nejsem basnik, to se vsichni pletou, to prohrabavani se v listi delam jenom proto, protoze myslim na tak moc ozehavou vec. Coz vec dostat spolubydliciho na mary bezesporu je. Boty mam od toho listi uplne prodreny. Na jedne bote se mi od toho listi uplne prodrela podrazka. Jako bych ji brousil raspli. Listi je svinstvo, a uz na nej ani nemaknu. Pokracuji prochazku kolem kleci s dobytkem a na listi uz ted radeji neslapu. Koukam se po tech chlupatejch hajzlech a premyslim kterej z nich by mi mohl pomoci. Zastavuji se u voliery s opicema. Litaj tam jako blazni a jecej na sebe. Na prvni pohled moc fajn, ale pro mne k nicemu. Tak opice mi nepomuzou, vzbudily by pri tom vrazdeni vratnou a to ja nechci. Potrebuji nejakou klidnejsi havet. Hned u opic jsou andulky. No to uz vubec ne, ty tak by chtely leda uletet kdyz jim nekdo otevre okno. Na spolubydliciho by se vykaslali. Potrebuji neco tupeho, zleho, mlcenliveho a musi to umet kousat krk. A uz to mam, pri pohledu na spici hmotu v kleci se mi vyjasnilo. Koukam se na cedulku a ctu: "TAK TOHLE JE JEZEVEC" Ihned jdu ke kase a za okamzik mi uz zrizenec v ZOO vytahuje toho nerada z klece. Spolu s vratnou mi pak svorne mavaj na odchodu a v kapse je hrejou prachy kterych jsem jim dal dost. Ja jich mam totiz dost, jsem STATIK. A o tech je znamo ze maj vsechno.A kdyz neco nemaj [treba jezevce], tak si to koupi za ty prachy kterejch maj tuny. No moje kolej je ted o neco bohatsi, je bohatsi o potvoru ktera furt jen spi a spi. "Nespi sakra, a delej neco" , rumpluju s kleci aby se jezevec vzbudil. Spolubydlici po nem pokukuje a je videt ze by si ho rad pohladil. Na chvilku odchazi na zachod. Vyuzivam situace a rumpluju s kleci jak o zivot abych jezevce hodne rozdrazdil. Jezevec je rozdrazdenej, to sem poznal podle toho ze zacal mit sirnej dech. Jizbicka na koleji ted smrdi sirou jako v pekle. Spolubydlici uz je tady. "Tak ja jdu do skoly", rikam a chystam se k odchodu. Vim ze spolubydlici za nim vleze do klece a tam ho ten jezevec bud zakousne nebo ho udusi tim jeho sirnym dechem. Najednou je mi meho spolubydliciho docela lito. Nebyl zase tak spatnej. Ne, nenecham ho umrit. Beru klec a i s tim jezevcem ji tahnu ven. Dal jsem ho i s kleci na chodbu a dal jsem se o jezevce nestaral. No dyt on jenom stejne spi, tak muze spat i na chodbe, ne? A spolubydlici je docela fajn, tak co?


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 21.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter