Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pondělí 29.4.
Robert
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Pretty Woman
Autor: katkis (Občasný) - publikováno 9.1.2006 (12:14:58)

Je jedno z těch zamračených zimních odpolední a já přemýšlím, co dělat. Napadne mě televize. Usedám tedy s ovladačem do křesla a mačkám tlačítko pro zapnutí. Na obrazovce se objevuje jakási vyhublá postava ženy. Po chvíli zjišťuji, že se jedná o záznam z nejnovější módní přehlídky. Na molu se míhá jedna vyhublá modelka za druhou. Jedné vystupují klíční kosti, u další mám pocit, že se od svého narození ještě nestačila pořádně najíst, neboť je téměř průsvitná a z jejích vystupujících žeber by se žádný lidožrout moc masa nenajedl. Vzápětí se moderátorka pořadu ptá v zákulisí jedné z nich, jak si udržuje svoji „štíhlou“ postavu. Manekýna odpovídá, že důležitý je především pitný režim, ovoce, zelenina a samozřejmě pohyb. Kupodivu téměř stejná odpověď jako můžeme slyšet od jejích, podobně hubených kolegyň. Ani mě nepřekvapuje, že vlastně skoro nic nejí. Co jiného mohou tyto holky dělat, než prakticky nejíst? Já bych na jejich místě zkolabovala hlady asi už první den.

            Nechápu, proč je dnes tak populární kult vyhublé Twigy. Vždyť při záběrech lidí z koncentračního tábora nám běhá mráz po zádech, když vidíme ty ubohé kostnaté postavy, a přitom na druhé straně se mnohé dnešní dívky snaží o něco podobného. Však ty nejextrémnější případy končí v nemocnici. Je to až absurdní. Možná si teď mnozí z vás řeknou: „No jo, to zase určitě píše nějaká zamindrákovaná tlusťouška!“ Ale mýlil by se ten, kdo by si to myslel. Mé míry jsou hodně blízké těm modelkovským – prostě mi hodně lidí říká, že jsem hubená. Jakožto většina holek, nejsem ani já na 100% spokojená se svou postavou, ale na rozdíl od nich bych chtěla nějaké to kilo přibrat a ne shodit. Ono totiž není příjemné, když ve vás každý druhý vidí dietářku, bulimičku či anorektičku. Přitom lidé, kteří mě znají, ví, že se rozhodně dobrovolně hlady netrápím. Naopak, konzumuji jídlo po celý den, a v tom je možná ten vtip – můj žaludek prostě ví, že vždycky dostane najíst, a tak zřejmě nemá potřebu dělat si tukové zásoby na horší časy.

            Mám spoustu kamarádek, které mají nějaké to kilo oproti vysněnému ideálu navíc, ale přitom vypadají úplně normálně, jako většina holek. Naši mužští protějšci se sice občas za nějakou tou hezkou hubeňourkou otočí, ale beztak jsou rádi, že mají vedle sebe zrovna vás, byť ne štíhlou jako proutek. Určitě vám potvrdí, že chytnout za nějaký ten špíček je příjemnější, než chytnout za kost. A proto se vykašlete na modelky a všechny reklamy na hubnoucí pilulky a přístroje a netrapte se svojí váhou! Vždyť to za to nestojí!



Poznámky k tomuto příspěvku
drfaust (Občasný) - 9.1.2006 >

ach jo


<reagovat 
Zrzohlávka (Občasný) - 10.1.2006 > v čem je to fejeton?! Bodíky jsem přištědřila za výběr (ne)žánru, slovní zásoba není tak špatná, ale ráda uvidím něco dalšího...
Body: 3
<reagovat 
Lamarski (Občasný) - 10.1.2006 > Tak asi místo umístění do fejetonu by bylo lepší do úvahy, ale vcelku vzato se mi to líbilo. Možná je to i tím, že jsem se jeden semestr věnovala problematice hubnutí a s tím spojené PPP. 3-4
Body: 4
<reagovat 
kris (Občasný) - 27.5.2006 > jako téma je líbivý, ale nejssem si jistá naplněním slohového útvaru, ale jo, proč ne, no,.
Body: 3
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter