|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Zuzzz (Občasný) - 10.1.2006 > Hm... bohuzel musim souhlasit s Pavlem Surmou a MiKou, kresbou je prilis polopaticky receno o co v te basni jde.
Navic se mi nelibi kresba ruky, je prilis kudrnata, udelala bych ji cistejsi... jemnejsi, v jednoduchosti je krasa.
Na tomhle je znat, zes tomu nevenovala moc casu, chtelo by to jeste dotahnout.
Nelibi se mi ani typografie, zuzenej Frutiger na me pusobi prisne, k poezii bych volila spise nejakej otevrenejsi font.
To se mi to hezky kritizuje, co... :-)
Az ti zas poslu na ukazku nejakej muj web, tak si na me urcite taky smlsnes :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
| Mishka (Občasný) - 10.1.2006 > stanislav> ano;) dokonce celou i s originalni typografii a zpracovani fotek uvnitr.. (Herstorky, Argo, 2003)
toto je taky ofiko obal, byt pro mou osobni potrebu...
obalu na CD a DVD jsem delala vice, knihy zatim jen dve i s touto, vetsinou na to nemaji vydavatelstvi finance, delaji to jejich interni grafici.. casto rychle, neodborne, se spatnym vysledkem...
ted ctu treba svetovy bestseller Šifra mistra Leonarda a nechapu, ze takova kniha muze mit tak skaredy amatersky obal!
knihy miluju, moc by me to bavilo delat, ale viz vyse. externe to moc lidi nedelaji a nebo na to zase nejsou finance a clovek z neceho zit musi...
| | | <reagovat |
|
|
|
| hermit (Občasný) - 10.1.2006 > Mishka> obálka dobrá, líbí.
---
btw co říkáš/říkáte na Šifru mistra Leonarda? Já totiž absolutně nechápu, proč je ta knížka bestseller, protože bych se nebál zařadit ji mezi to nejhorší, co jsem v posledních cca 5 letech četl a toho nebylo málo. totiž ještě jsem četl od Browna coby recenzent Pavučinu lží a ta mi přišla stejná - totiž docela stejně špatná, prostě naprostý brak. bestseller? prostě to absolutně nechápu... ale zajímají mě názory jiných.
| | | <reagovat |
|
| Mishka (Občasný) - 10.1.2006 > Zuzzz> tak to je mazec! myslim ten rozsah praci!
no, vim, o podobnych pravidelnych pracantech pro vydavatelstvi, ale to uz jsem nebrala jakoby externe.
to jsou v podstate zamestnanci, musi brat vse, co jim firma da, jen maji zivnostak.
i to, co dela Tvuj tatik, uz beru jako profi jednotku vydavatelstvi, ne jako externiho grafika, jak si predstavuju ja.
ale ze by vydavatelstvi obesilala solo grafiky a resila nejake tendry na velke tituly ci chtela neco originalniho a tak obvolavala grafiky a ptala se jich, zda maji cas a chteji do toho jit za takovych a takovych podminek, se dle meho nedeje...
| | | <reagovat |
|
|
|
| Zuzzz (Občasný) - 10.1.2006 > Mishka> Hm... myslim, ze clovek nemusi brat, vse co mu vydavatelstvi da, ale je pravda, ze kazde vydavatelstvi spolupracuje s nekolika stalymi grafiky.
Dnes je situace, co se knizni produkce tyce, dost slozita, vychazi mraky knizek a je obtizne je prodat. Proto vydavatelstvi neresi tendery, nejsou na to proste prachy. Navic nakladatelstvi plati se zpozdenim, atd. Je to vzdycky neco za neco. Kdyz clovek chce delat peknou praci, holt to nese i urcita rizika. Ale na druhou stranu vim, ze treba tatik bere i spatne placene zakazky, pokud jsou pro nej vytvarne zajimavy. Muze si to dovolit, coz je idealni.
Takze se k tomu urcite taky dopracujeme, kdyz budeme opravdu chtit :-)... (to je ale happyend :-)
| | | <reagovat |
|
|
|
HACKMAN (Občasný) - 11.1.2006 > mam rad jednoduchy veci s napadem .. a copak zalezi na tom, zda je neco vytvoreno digitalne nebo rukou? Tyhle nazory me rozesmivaji ))) sebelepsi kreslir nakresli jen prázdny odraz v zrcadle, pokud se neumi a nedokaze divat kolem sebe ocima se srdcem.... a vypada to,ze i text nebude banalni ))) i kdyz asi nic novyho pod sluncem tam asi nebjevime, ale kdo dnes muze jeste napsat neco, co napsano nebylo... to co jine, neni v pismenech a slovech ci vetach, objevujeme to mezi radky, tam je to nevyslovene a nevyslovitelne .. :) a ta cervena k tomu sedi, jaka jina barva nez ruda, jako krev, jako samet, jako ohen ... horet i hladit i krvacet ...
| Body: 5
| | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|