Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 16.4.
Irena
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Divadlo
 > Divadlo
 > Recenze
 > Zajímavosti
 > Dramata
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Zábavnej rozhovor
Autor: Luban (Občasný) - publikováno 12.1.2006 (16:30:41)
Zábavnej rozhovor

Na jedný vesnický zábavě hrála místní rocková kapela, na parket přehuštěný viklajícími se stíny přišla nová dvojice, která se postupně dala do opatrného tance.

Co děláš?
Gympl, a co ty?
Zdrávku.
Tobě nevaděj injekce?
To se ptá každej, zdrávka nejsou jen injekce.
Dnes svítí hezky žárovky.
Odkud jsi?
Přijel jsem na motorce, kousek odsud.
Jsem zvědavá, co tady hledáš,
stropy jsou všude stejně vysoký.
Celý odpoledne jsem spravoval motorku,
nechtěl jsem přijet na kole.
Máma mě málem nepustila,
musela sem slíbit pití limonády
a že přijdu v jedenáct...
Myslím, že bych se měl pomalu představit, už je půl dvanáctý.
Jsem Luboš jo. Jitka.
J : Je hele, basák se dal do tance!
L : No jo. Já týdle muzice moc nerozumím. Převzatý hity a slovům není moc rozumět
a mám takovej dojem, že myslí akorát na prachy.
J : Koukám, že nejsi fanoušek. Je vidět, že nejsi místní.
S těmadle klukama jsem hrála ještě před pár rokama na indiány, a ať hrajou
co hrajou, je mi to blízký a ráda na ně chodím.
L : Promiň, nechtěl jsem se tě dotknout...
J : Ne, můžeš mě chytit pevnějc...
L : Nehrajou zrovna nejrychlejší písničky..
J : Vadí ti to?
L : To já jen tak.
J : Do prdele, to už je půlnoční přestávka? Doufám, že pro mě naši nepřijdou..., je mi tady fajn.
L : Nechceš se jít napít?
J : Ježíš voni už nemaj desítku!
L : A za chvíli nebude ani dvanáctka...
J : Hlavně, že je dneska třináctýho...
L : Jsou to stejně divný věci, všechny ty čísla. Jsme na ně dva a věru nevím, jak bych je mezi nás rozdělil.
J : Promiň, ale ty jsi taky divnej.
L : Ehm, hm.
J : Divný číslo. Jsi asi sám i uprostřed přátel. Sám je hrozně divný číslo. Rozhodně to není jednička ani dvojka.
L : Třeba jsem sám a přitom mám na sobě a v sobě miliardy blbostí.
J : A teď si k tomu přidej, že když spojíš dvě těla, je to všechno dvakrát. Dvakrát nevím kolik.
L : Dvakrát sám.
J : Před náma, jestli souhlasíš, teď hraje jedna kapela, tak půjdem tancovat.
L : He??? (neslyší)
J : Pojď! (bere L. za ruku). Mám tu spoustu známejch, asi budou naštvaný, že se s nima nebavim.
L : To bych nerad, aby sis něco nerozházela...
J : Ále, jednou to beze mě taky vydrží.
L. se rozhlíží : Když se tak koukám na ty lidi, jak praskaj jak sklenice, doléhá na mě tíseň... asi taky proto, že když se zamyslím sám nad sebou.... mám teď takovej pocit, jako bych se otáčel kolem svojí osy a nemůžu se zahlédnout...
J : Jsem už trošku opilá, tak mi to moc nemyslí, ale povídej mi ještě něco....


Poznámky k tomuto příspěvku
Šílená svině (Občasný) - 14.1.2006 > Mně se to docela líbí.Zvlášť ty nedorozumění.
<reagovat 
Rawen (Občasný) - 13.1.2006 > one is the loneliest number... :) text je nudný, bez gradace, bez pořádné pointy
<reagovat 
 Luban (Občasný) - 16.1.2006 > Rawen> Zábavnej je od toho, že se odehrává na jedný zábavě, neměl jsem v úmyslu někoho pobavit...
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 6.5.2006 > To je jako bys chtěl světu sdělit, jaks přišel o panictví...
<reagovat 
 Luban (Občasný) - 7.5.2006 > ztratila> Daleko vedleKamarádka potřebovala dialog k přijímačkám, tak jsem ze sebe vymačkal vzpomínku na desítky takových zábav a venkovských koncertů, je v tom spousta lidí , není to vůbec nějaký autentický záznamTakže se ti to nelíbilo, jinými slovy.Snad jsi někde jinde v mém repertoiru našla něco lepšího?
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 7.5.2006 >

Porozhlídnu se. Působí to na mě jako reprodukce jednoho banálního rozhovoru mezi hochem a dívkou. Chybí tomu jakejkoli přesah, člověk pak jen pokrčí ramenama a řekne si: no a co...


<reagovat 
 Luban (Občasný) - 11.5.2006 > ztratila> Díky za reakci!! Ano, je to banánový až banální. Dokumentární. Jak by ten kluk a holka mohli přesahovat, když jsou banální? To by se tam musel objevit někdo třetí  , ale tomu se nechtělo, když je slyšel, nechal je být.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 11.5.2006 >

Ano, je to realistický, ale ovbčas na škodu věci.


<reagovat 
Luban (Občasný) - 11.5.2006 >

Ok, nechme to žít. Nějak jsem se během stěhování ztratil z netového světa a prošvih jsem soutěž. Co je podle tebe nejlepší?

Nejsem schopen nějaké literární sebereflexe, většinou jsou to osobní poznámky, rád se k nim vracím. Třeba básnička Lucii tu měla největší ohlas, ale mě baví několik textů daleko víc, třeba ty pohádky  ... jsem takovej dětina


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter