Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Úterý 18.6.
Milan
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Dárek
Autor: Rix (Občasný) - publikováno 14.1.2006 (02:29:36)


annandale (Občasný) - 14.1.2006 > Motiv je opravdu sila, citim to taky hodne archetipalne, povidka by to mohla byt brilatni, vedel-li by autor jak na to, a dokazal-li by zhodnotit ty perly, co tam ma (a vi-li o nich vubec) Forma je totis silena a pokud ona neumelost byla zamerem, je to hodne nezdarene.

A ted k tem archetypum jez mnoho lidi neodhali, protoze to kvuli forme ani nedocte:
Ten Cely den - priprava na ritual - divka se meni v zenu -vekove i psychicky. Plysaci jako symbol detstvi. (ac klise, v tomto pripade sedi) Sama nedospela matka ale proces dospivani sve dcery prekazi tim, ze na ni prenese tihu sve vlastni nezralosti a na ukor dcery si se tim ocistuje, ve snaze konecne dospet. (sveruje se s neverou). Matka tak nevedome krade dulezite zivotni obdobi (archetypalne- "ten den D") sve dceri, aby se vykoupila z "klatby". Dceru tak necha nadale v "pekle detstvi" a frustraci. Ritualni obrad (odpaneni, dite v zenu) se v noci nekona, dite zustava ditetem, vyndava plysaky a jako dite je take utesovano. Partner prebira roli otce, coz nici zdravy milenecky vztah.


Body: 4
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli annandale
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter