Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 27.4.
Jaroslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
NADĚJE
Autor: Asan (Občasný) - publikováno 14.1.2006 (20:16:41)

  

 

 

   Je to nekonečná nuda. Dny ubíhají neustále dokola a čas stojí na místě, jako hřebec na startovní čáře. Jenom počkat na výstřel a rozběhlý se hnát k sladkému vítězství. No jo, ale kde hledat tu zbraň, ten počáteční třesk, který tě navede na dráhu? V sobě přeci. Musím začít v sobě. Ale jak…?  Chce to nějaký životabudič, něco co by mě nakoplo. Drogy? Ne, s těma jsem to zkoušel po několik let, ale výsledek..nic. Jenom nekonečné přemyšlení nad tím co by. Prázdnota a degenerace osobnosti, to je to, co ti ty vábivé svině nabídnou. Koníček, už to mám, chce to nějakého koně. Něco jako …….hmmmm, hrát fotbal?Hloupost, ke sportu mě to nikdy netáhlo. A už vůbec nenávidím sledovat tu řeholi pasivně. Sedět s vypouklým pupkem a lahváčem piva u bedny a prožívat vztek, že ty kurvy zase prohrávají. Být tam já, tak… Hnus. Co takhle zkusit něco oduševnělejšího? Umění, dám se na malbu…………to by mě bavilo, ale nemám vlohy. Myšlenka je to však dobrá, začnu dělat něco co mě pozvedne z téhle prašivé všednosti. Psát. Budu si alespoň zapisovat své zbloudilé myšlenky. No jo ale……dost! Zase to ALE, nemůžu vystát to zasrané slovíčko. Vždy, když se rozhodnu pro něco užitečného, znásilní mě. Kde se ve mně bere, kdo mi ho podsouvá? Jsem to dvakrát já, v jedné osobě? Nevím a už nechci pátrat po tom zpropadeném slovu. Ale! Hmm, ale myšlenka na to, smolit své pocity na papír je pro tentokrát dobrá. Zkusím to. Doufám, že konečně vystartuji na trať a budu bojovat o každý centimetr, abych do cíle doběhl. Musím pečovat a starat se o svého koně, aby ten hřebec dokázal, že ta péče za něco stála. Vítězství je přece sladké. 



Poznámky k tomuto příspěvku
Asan (Občasný) - 14.1.2006 > ....
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 14.1.2006 > Tohle není povídka. Je to krátké zamyšlení.., je tady přirovnání k tomu koni..-jediný náznak tvorby. Je to spíš slabší, plitké, žádná hloubka či větší myšlenka..
Snad příště. Hodně zdaru.
Body: 2
<reagovat 
 Emmet_RAY (Občasný) - 15.1.2006 > WhiteShadow> příště, než začneš konstatovat, že to není povídka, zkus se podívat, do jaké je text zařazen podrubriky ;-)

jinak já tady nic jiného než povídky nečtu, takže třeba ses těmi body trefil, to už nevím...
<reagovat 
WhiteShadow (Občasný) - 15.1.2006 > Jo, pravda, Já si nevšiml, že je to zařazeno jako úvaha. Nicméně body nechávám...
<reagovat 
čtenář Asan - 17.1.2006 > PRO CUNIKA- asi mas pravdu, nejspis podlehas jinym magoriim. Utvrdils me, ze i mezi vyspelymi jedinci (za co se nejspis povazujes) radi nechutny egocentrismus a vlastne cim clovek starsi, tim vetsi magor! Nakonec dospejem do veku senility, coz tobe pri tve vyzralosti nebude dlouho trvat.Taky se mej pekne a chovej se k pecovatelkam co nejmoudreji
<reagovat 
annandale (Občasný) - 17.1.2006 >
Body: 5
<reagovat 
 čtenář Asan - 17.1.2006 > annandale> DEKUJU....
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 15.1.2006 > Vzhledem k tomu, že to je v "úvahách" tak mi ani nevadí, že to není povídka. Jako zamyšlení to chápu, je to takový postpubertální náraz, co teda v tom životě vlastně dělat, kam se zařadit. Něčím velice podobným sem taky procházel, napsal si to do deníčku (kterej sem ovšem nikdy nikomu neukázal - z pochopitelných důvodů), a tak vim, že to je dost frustrující. Teda ne že bych měl teď ve všem jasno, ale podléhám už jinejm magoriím. šlo by to vylepšit, prodloužit - třeba v místech kritiky tech pivních fotbálků a tak, prostě to z pozice frustrovaného můladíka vtipně sejmout, promyslet, trochu ironie (nenásilné - tak je to samozřejmě nejtěžší) a bylo by to dobrý. Je v tom, pro mě, potenciál. Takhle ale je to slabé.
<reagovat 
 čtenář asan - 15.1.2006 > Opíječ tchýní> nevim kolik je tobe let,ale ja mam svou dobu dospivani za sebou.Nevidim ve sve uvaze nic plitkeho a me osobne pripada dobra.Tva povysujici kritika je si myslis o vyspelem nazoru?Ne a ze podlehas magoriim-vzdyt je jedno jestli to nazves tapani,depresi ,nebo nicim v tomhle svete vseho!
<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 16.1.2006 > čtenář> musim se ti svěřit. taky mám dobu dospívání za sebou, ale tvá práce mi přišla typická pro určitý věk. Pardon. Na otázku ti neodpovím - abych řekl upřimně - ztráta času. Zbytek co jsi napsal jen potvrzuje můj názor. měj se.
<reagovat 
 Čtenář - 17.1.2006 > Opíječ tchýní> PRO CUNIKA- asi mas pravdu, nejspis podlehas jinym magoriim. Utvrdils me, ze i mezi vyspelymi jedinci (za co se nejspis povazujes) radi nechutny egocentrismus a vlastne cim clovek starsi, tim vetsi magor! Nakonec dospejem do veku senility, coz tobe pri tve vyzralosti nebude dlouho trvat.Taky se mej pekne a chovej se k pecovatelkam co nejmoudreji

<reagovat 
 Šílená svině (Občasný) - 18.1.2006 > čtenář> docela vtipný. Nejvíc se mi zamlová poslední věta.
<reagovat 
čtenář behounek - 6.3.2006 > nechtela bych byt v tve kuzi...asi hodne krizove promarnenej zivot...kdyz te to k nicemu nevlozilo,tak se nikam nevkladej...psani zanech mily synu...neee nebylo to ,tak spatne ted jdu trosku vstrict tvemu polovicatemu talentu spisovatele...libibi se mi o tom fotbale=nesnasim ty pasivni pupkace
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 13.1.2007 > Proč všichni deprivanti mívají podobné začátky a opravdu bojují za každý centimetr, snaží si život za sebe zasloužit, sebe si zasloužit...Také mě tu nesmírně na Totemu štve, jak se odtrhává dílo od autora...Tady přeci nešlo o to,aby to dílo bylo bůhví jaké.Tady člověk promlouvé k sobě samému,v usedavém smutku ze sebe, pokládá základy...Ale tady se spíše hodnotí forma, konstrukty, kompozice...akže, než si budeš moci dovolit soukromé šílenství, měl bys mít aspoň dobrý základ tvůrčího psaní a teorie literární vědy...Mnoho autorů mi tu příjde jako egocentričtí, nabubřelí a afektování výměšci FF...bez pokory, hlubšího citu...
<reagovat 
Janele z Liků (Občasný) - 13.1.2007 > Typická pro určitý věk???Neuroza je spjatá s nějakou konkrétní věkovou skupinou, ale podívejme se, to jsou mi pohádky...Jdi se podívat na 18 B mezi neurotiky, věkový průměr je tu kolem 40 let...
<reagovat 
Šílená svině (Občasný) - 14.1.2007 > Je mi to jedno. Svůj názor jsem ti napsal.Tvá reakce ho opět povrzuje. Je to hloupý názor? Ok. Počkej si na nějakej lepší. Žau. .
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je deset + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter