Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 25.5.
Viola
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

  SEZNAM RUBRIK
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Ranní sen z kolekce poezie
Autor: gorol (Občasný) - publikováno 15.1.2006 (11:21:17)

Ranní sen

 

V tichu korunami bezlistými

své smutky přezíráš

a lampa,jež právě zhasla,

roztrhala stín.

 

Snů let kolem těká

a nohy pavouků lidská těla hnětou,

čas má vylomený zub,

jak med teče,

jak ponorná řeka

a v hnědé trávě šedé růže kvetou.



Poznámky k tomuto příspěvku
ztratila (Občasný) - 15.1.2006 > já si myslím, že se jedná o taneček téhož nevyrovnaného jedince. To fórum jsem založila nikoli k vyřešení čehokoli, ale jakousi nástěnku hanby.
<reagovat 
zirael (Občasný) - 16.1.2006 >

to je legrace, kdo by to byl řekl? kam to až někteří budou hnáti. hnáti jedni. kdyby se aspoň janek, taknevim, komárek (kterej mi neuvěřitelným způsobem zaspamoval poštu) aj. naučili správně interpunkci, anebo aspoň dělali různý chyby. takže pánové (pane): po čárce se dělá mezera. naopak před čárkou se nedělá mezera.

 

ať žije profesionální poezie.

 


<reagovat 
agovirin (Občasný) - 16.1.2006 > pěkné
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
zirael (Občasný) - 15.1.2006 >

nicméně tohle není úplně zlý

 

čas má vylomený zub,

jak med teče,

jak ponorná řeka

a v hnědé trávě šedé růže kvetou.


Body: 3
<reagovat 
 gorol (Občasný) - 15.1.2006 > zirael> To tedy ano ,pěkné věci si myslíš,jsem zde poprvé a nevím ani ,jak se tady publikuje,což vidíš i z toho,že jsem se zařadil kdesi kamsi,navíc nemám zájem si,,něco sázet,,proč bych to dělal,snad by mě to ani nenapadlo nebýt tebe.Nečekal jsem žádnou reakci,to už tak bývá,že osel největší uši mívá,setká se jen světlo hvězd a do mrazivé noci tiše rozleje,snad tam někde v prachu cest najdu tvoje šlépěje.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.2.2006 > gorol> Hele, ty šlépěji, ty jsi nemocný člověk. Nebudu ti radit, abys šel k doktorovi, protože doktor s tebou stejně nic rozumného neudělá. Hlavně by sis měl svou nemoc sám uvědomit, jinak budeš takhle magořit pořád a k stáru špatně skončíš.
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 15.1.2006 > no, je to rozhodně lepší, než kdybyste v parku skákal na lidi...
<reagovat 
 čtenář janek - 15.1.2006 > Ztratila> Ale jdi ty brepto,,za takovou argumentaci bych ti nedal ani zápočet,natož právo posuzovat.
<reagovat 
 čtenář janek - 15.1.2006 > Ztratila> Ale jdi ty brebto,,za takovou argumentaci bych ti nedal ani zápočet,natož právo něco posuzovat.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.2.2006 > Ztratila> Není. Není to lepší, radši ať skáče na ty lidi. Ostatně takhle problém nestojí, vsadím se, že zvládne obojí. Ale konec srandy, autor je evidentně fest nemocný.
<reagovat 
čtenář janek - 15.1.2006 > To je tedy argumentace,žabičko,já nevím ani jak ti odpovědět z vděku,stud je od slova stydět se ,ne být vystydlý.
<reagovat 
 Minerva (Občasný) - 24.2.2006 > čtenář> Omyl. Stud je od slova studna, ve staré češtině se užívalo "studieť sebe" ve smyslu "zalézt do studny". A tam se novočesky stydět, patrně.
<reagovat 
ztratila (Občasný) - 25.2.2006 > něco pravdy na tom je...
<reagovat 
<<<Starší    Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter