Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Útok na USA
Autor: romann (Občasný) - publikováno 12.9.2001 (13:02:22), v časopise 12.9.2001
Včerejší útok mě přiměl k mnoha úvahám, například:
1-útočníci byli naprosto přesvědčeni o SVÉ pravdě, za kterou si ONI stojí. Navíc že za jejich egem je i vůle Alláha. Jak je to možné? Že by se Ho zeptali, to ne. Teroristické útoky ani korán nepovoluje. Tak si byli jistí, že obětovali život. Přitom není tak těžké s Bohem hovořit, viz knihy Hovory s Bohem atd..
2-rozhovory politiků, novinářů a psychologů měly nízkou úroveň. Přitlačit na teroristy? To právě chtějí, zemřít. Znásobit počty vojáků a policistů? Víte kolik jich v USA mají a nic.
Počítače sice umíme udělat, ale psychika člověka je i pro “odborníky” země neznámá. Psycholog byl tak omezený, že ho musel Žantovský opravovat, typické. Nepochopili oč vlastně jde, o ZLO, démonismus, jež si hledá zdůvodnění, třeba v boji za národ či náboženství. Agrese je i u nás populární, viz akční filmy, počítačové hry, móda atd..
Nostradamus to prorokoval správně. Terorismus je válka jako každá jiná. První také přišla nečekaně, lidé říkali, to by pánbu nedopustil… a pokračovali dál ke druhé…, velmi podobné. Vůbec byl včera divný den, po kamarádovi hodila v době útoku partnerka pekáč a konvici. Odpoledne před naším vinohradským domem přitloukli jednomu chlapíkovi ruku na prkno, louže krve jsou tam doteď.
3-pochopením proč se to stalo bychom se hodně poučili, zejména umíme-li channeling. Není tak důležité, kdo to udělal, historie se stále opakuje aniž by se někdo moc poučil. Kdo nechápe a stále si dělá co chce bez toho aby se zabýval vůli Boha, bude stále podobnými archetypy upozorňován na svůj omyl, někdy i dost bolavě. Vždyť život sám je učebnicí, velmi náročnou. Ať chceme či ne, je Bůh pánem našich osudů. Ani sebevraždou Mu neunikneme.
Nedovedeme pracovat se zlem v nás, buď ho donekonečna potlačujeme nebo mu občas podlehneme. Přesto je to tak snadné, poznat ho a odmítat. Na co ukazuji, to dostanu i s reakcí osudu řízenou Bohem, to je Zákon Stvoření.


Poznámky k tomuto příspěvku
clau (Občasný) - 13.9.2001 > Nechapu proc autor zverejnuje sve nabozenske bludy v sekci filosofie.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 13.9.2001 > Romann: V temer tvem prispevku pises jak je dobre umet channeling.
Svedkove Jehovovi take zacinaji vzdy mluvit o necem co se deje, o nejakem problemu a pak skonci u toho jak jejich vira je dobra...pridej se k me.
<reagovat 
delmonte (Občasný) - 13.9.2001 > Romane, naprostej souhlas.
Co se týče channellingu, naprosto věc chápu, ale noří se mi v hlave mamutí otazník. Možná se pletu, tak si to ještě proberu víc s tou Tvojí knížkou a pak se Tě na to zeptám.
Body: 5
<reagovat 
delmonte (Občasný) - 13.9.2001 > Jé, zapoměla jsem říct, že ten začátek je PŘESNEJ. To je právě to relativní chápání dobra a zla. Čili člověk by měl být ještě nad tím a chápat co je za tím a za vším...blablabla. Ja o tom fakt neumim psat.
Body: 5
<reagovat 
romann (Občasný) - 13.9.2001 > clau - to jsou veci obsazené ve všech náboženstvích a filozofie je také obsahuje viz včera E. Kohák Kde je problém?
Jedi - nemohu za to, že lidé chybně považují channeling za ideologie, ale je to jen metoda jak ovládat božský telepatický mobil, literatury o něm je spousta. Někdo tomu říká intuice, jiný hlas svědomí.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.9.2001 > Bůh neexistuje.
<reagovat 
romann (Občasný) - 13.9.2001 > jak to víš? Já mám zkušenost a opakovanou, v meditacích, kde jsem pochopil, že neexistuje nic jiného než On. Dost to se mnou otřáslo... Zkus to sama a uvidíš-.
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 13.9.2001 > Myslím,že to vidíš dost černobíle.Kde například bereš tu skálopevnou jistotu,že za tím útokem stojí islámští fundamentalisté?!?
LUCIE:"God must be dead if you are alive..."
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 13.9.2001 > Roman: jen jak jsme se bavili odrazi to nec co je v Tobe, ale jen dal se obrousi, je to forma projevu. Je jaka je.

..vstup do prostředí, které je od základu nové ...
<reagovat 
Čtenář - 13.9.2001 > popravdě ji nemám, napadlo mě, že to není jejich styl. Taky nikdy nezaútočili tak daleko v neislámské zemi, v Africe to bylo jiné. Při posledním útoku na TWC také nakonec byl atentatník voják US army.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 13.9.2001 > DK: nikdo tu nenapsal ze jsou to islamsti fundamentaliste.
<reagovat 
Lucie (Občasný,Redaktor) - 13.9.2001 > Existence boha je otázkou víry, takže se blbě ptáš "jak to vim". Prostě nevěřim....

D.K. - to se mi líbí! To je z něčeho nebo si to vymyslel sám? :)
<reagovat 
romann (Občasný) - 14.9.2001 > Lucie,- je existence počítače věcí víry? Ne, protože ho mám před nosem. Víra nebo nevíra není důležitá, jen skutečnost sama. A takovou má Bůh. Byl pro Mojžíše vírou? Nebyl, když s Ním hovořil. Ani pro mne ne. Znám Jeho svět, tak totálně Jiný než náš. Věčnost, Nekonečnost a Dokonalost je tam jako houska na krámě :-) opravdu. ALL: také mě napadá, myslíte si, že je velký rozdíl mezi teroristy a těmi, co házeli kameny a zápalné lahve na policii při demonstraci proti globalizaci?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.9.2001 > JEDI:? Ehm a co bod 1. v tomto příspěvku?
<reagovat 
DeadKennedys (Občasný) - 14.9.2001 > LUCIE:No zas tak dobrej nejsem :o))) To je z jedný skladby.
<reagovat 
romann (Občasný) - 17.9.2001 > a co ti ohlašovatelé planých poplachů, co se ted tak rozmohli, není to naše forma terorismu? Celá kampaň oslovila skrytého teroristu v nás a je ted na nás, co s ním uděláme.
<reagovat 
Jedi (Občasný) - 17.9.2001 > DK. fakt to tam nevidim...
jen je zminena vule Allaha, a ta je vsude snad..
<reagovat 
tau.benedictus (Občasný) - 22.1.2002 > Podstata teroristického útoku na USA je jasná - upevnit moc prezidenta Bushe. Jeho otec jako někdejší ředitel CIA a bývalý kamarád a školitel Usámy bin Aládina, se prostě vyznamenal. Mocní všech zemí si rozumějí, vědí, že nic tak neposílí jejich popularitu a moc ve svých smečkách, jako společný nepřítel. Proč myslíte, že se vedou války? Protože to chtějí obyčejní lidi?!! Ty by něco takového ani nenapadlo.





<reagovat 
angilek (Občasný) - 12.9.2001 > Pro někoho naše osudy řídí Bůh, pro jiného ne.Ale tak hrůzná věc nepotřebuje kritiku a už vůbec ne hádky o víru v Boha.Kéž by v knihkupectví prodávali učebnice "Jak žít".Protože aby člověk doopravdy žil, nestačí pouze dýchat....nestačí?Co by za to ty tisíce obětí dali....ale to už diskutuju sama se sebou.
<reagovat 
Čtenář - 12.9.2001 > Bůh není pánem našich osudů a my nejsme loutky v jeho rukou. Bůh je v nás, měli bychom být Jeho součástí a své osudy si do jisté míry určujeme sami. Myslím, že tohle je nad naše chápání.
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.9.2001 > -Myslím, že tohle je nad naše chápání. - nekoresponduje se začátkem.
Zákony stvoření nejsou tak nepochopitelné, stačí se dívat, nebo si alepon porovnat náboženství mezi sebou.
Hledat jak žít nám nikdo nemusí předkládat, jsme tu proto, abychom hledali, zkoumali, zpochybnovali... stále dokonaleji nalézali.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 12.9.2001 > Vida, chapu te jakmile nemluvis o channelingu. Souhlasim s tebou, hlavne v tom, ze neni dulezite kdo to udelal, ale proc to udelal, z jakeho duvodu, co ho k tomu vedlo apod., ale to je stara pisnicka...
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.9.2001 > já o něm mluvím, centaure, jen si to přečti
<reagovat 
romann (Občasný) - 12.9.2001 > Indicate - Bůh ti může, pokud uzná za vhodné, ti vysvětlit konkrétní věci.
Obecně platí několik principů Stvoření, např. Princip podobnosti, kam patří i zákon karmy.
<reagovat 
 čtenář Skylla - 12.9.2001 > čtenář> Proc by to melo byt nad nase chapani. Urcite energie pritahuji konkretni odezvy. Vrana k vrane seda. Neni to prece chyba, ze to nekteri nechapou a pak se divi, kam je to zaneslo. Kdyz budeme skutecne vnimat, pak uvidime, jak je vse harmonicke, vyrovnane. Jinak s Tebou souhlasim...
Body: 5
<reagovat 
 Indicate (Občasný) - 12.9.2001 > romann> Myslela jsem tím, že některé věci, ač nesmyslné, mají svůj důvod, nebo příčinu, kterou my se nikdy nedovíme, protože nemůžeme svou myslí obsáhnout celé...jak to říct..."jsoucno" - a to teď nevztahuju na včerejší útok. Co myslíš "zákonem stvoření"?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter