Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Překvapení
Autor: the_dark_side_of_me (Občasný) - publikováno 25.1.2006 (16:09:26)

Každý den se vedle tebe probouzím a stejně mě vždycky překvapí, jak se ze spánku usmíváš. Nahnu se nad tebe a ucítím tvůj dech na své tváři. Sleduji každičkou texturu tvé kůže, pozoruji dokonalý tvar rtů, obdivuji dlouhé řasy na tvých víčkách. Jemným polibkem tě probudím. Tvé oči se otevírají a mě se naskytne nejhlubší pohled na zemi. Utop mě. Tvář se ti roztahuje do úsměvu a tvé ruce se spojí za mým krkem. Něžně mě hladíš palci a přitahuješ se blíž. Naše rty se opět spojí a v tom jediném dlouhém polibku je úplně všechno – vášeň, žádostivost, horký požár, který spaluje naše duše i těla.

Neexistuje nic, co bych pro tebe neudělal.

Vstáváš s postele a necháváš se laskat mým pohledem. Očima přejíždím po křivce zad, kterou kryje kaskáda vlasů, temných jako havraní křídla až po dokonalé polokoule zadečku s úzkou štěrbinou mezi nimi. S vystrčenou špičkou jazyka pobaveně sleduješ jak sleduji já tebe. Mírně pohneš boky a na moment odhalíš své nejniternější místo. Tiše zasténám. Pomalu a lascivně se otáčíš a přitom se mírně vlníš. Ruce položené na bocích se jemně mazlí s pokožkou a postupně postupují výš, přes díru pupíku až k úžasným ňadrům, objedou jejich křivku a chviličku se zdrží na bradavkách. Ta hra tě baví stejně jako mě. Tvé rubíny se začínají přívalem krve zvětšovat a ztemňovat. Rukama vyjíždíš výš po krku až za hlavu a prsa reagují na zvednutí paží – lehce se mění jejich tvar a vypínají se. Prohýbáš se v zádech a malými krůčky se přibližuješ. Posadím se na posteli a už se nemůžu dočkat až se tvá hruď ocitne u mých hladových úst. Na to ty však čekáš a v  poslední chvíli se zvonivým smíchem odtančíš z mého dosahu. Snažím se tě zachytit, ale nestihnu to. Tvůj smích se ozývá stále hlasitěji. Jediným prudkým pohybem odhodím přikrývku a vstanu z postele. To už mi ale mizíš v obýváku a pak za sebou zavíráš dveře od koupelny. Vyrážím za tebou s apetitem týden nenakrmeného medvěda. Zamčeno. Sakra. Slyším jak těžce oddychuješ za dveřmi a snažíš se potlačit smích. Absolutně se ztiším. I když víš, že jsem za dveřmi, nenápadně odemykáš a pootvíráš dveře, abys si po mě porozhlédla. Tvoje vzrušení už přesáhlo hranice. Opatrně tě nechám pootevřít dveře ještě o něco víc a pak do nich vstoupím. Bojuješ jako lvice s předstíraným odporem se mi snažíš dveře přibouchnout před nosem. Nicméně jsem těžší a tak tenhle souboj vyhrávám. Jako lasička se mi snažíš proklouznout pod nataženou paží, ale já jsem rychlejší. Má paže se ovine kolem tvého břicha a zvednu tě do výšky. Cítím, jak se o mě otíráš zadečkem. Z tvých úst se derou výkřiky ne ne, ale nezní to přesvědčivě. Rukou opatrně zkoumáš míru mého vzrušení. Kousnu tě do ramene a otočím si tě čelem k sobě. Jazyk už máš venku z pusy a hladově se vrháš na můj. Tvoje nohy, spojené na mých zádech a rozpálený klín. Sama si najdeš cestu a naše pohyby ze začínají zrychlovat,synchronizované v odvěkém menuetu.

Neexistuje nic, co by nás mohlo zastavit.

Naše vidění se zatemňuje a přestáváme být součástí tohoto světa. Letíme spolu na křídlech lásky, spojení nejen těly, ale celým naším bytím. Tohle by nemělo nikdy skončit, ale naše vášeň trhá hranice nereálna a vrací nás do pozemské sféry. Tulíš se ke mně jako zatoulané kotě, já k tobě jako věrný pes ke svému pánu.

Stulení k sobě, s propletenými prsty se snažíme zapamatovat si tenhle okamžik; okamžik, který se už nikdy nebude opakovat. Už za pár hodin tohle všechno skončí, ty odejdeš a já zase zůstanu sám. Ale není jiné cesty. Nemyslíme na to, že už se nikdy neuvidíme. Jednou pro vždy jsi byla moje a já tvůj a to už nám nikdo vzít nemůže. I na těch pár prchavých dní, kdy jsme byli spolu, budu vzpomínat jako na nejkrásnější chvíle v mém životě. I když odjíždíš strašně daleko, kam za tebou nemůžu, naše láska přetrvá.

***

Z okna vyhlížím na moře, na které jsme se spolu dívali při naší poslední snídani. Slzy mi rozostřují vidění. Kolikrát tu ještě takhle budu muset stát a dívat se na někoho, koho mám rád, jak odchází. Odcházím dolů na pláž. Na útesu nad pláží v čele průvodu kráčí důstojně kněz. Pozoruji je z povzdálí. Nikdo mě nezval a nikdo by nebyl rád, kdybych se účastnil. Kněz odříká slova modlitby a otevírá urnu. Tvůj popel z něj vyletí a já na poslední ,krátký okamžik zase spatřím tu havraní čerň tvých vlasů, po tváři mě polechtá tvůj smích a za ruku mě vezme něžná dlaň. Zůstala mi tu po tobě jediná věc – smítko popela, které přistálo na mých rtech. Opatrně je slíznu. Poslední polibek. Na rozloučenou.

Díky ti.



Poznámky k tomuto příspěvku
Quotidiana (Občasný) - 25.1.2006 > ... no jednak bych doporučovala zvětšit písmo...  jednak vyškrtat všechny ty klišé typu "naše rty se spojí",  "vlasy jak havraní křídla", "hladové rty", "bojovat jako lvice" , "křídla lásky".... atd atd...
Body: 1
<reagovat 
Mašoun (Občasný) - 26.1.2006 > souhlasím s Quotidianou, nemyslím, že je to úplně zlé, ale ta klišé mi zkazila dobrý dojem z docela dynamického vyprávění...
Body: 3
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 28.1.2006 > Mašoun> klišoidní styl vyprávění je mi blízký((: ...nicméně tohle bylo takhle vyprávěno schválně, aby vás do očí praštil ten rozdíl - láska X smrt. příště se toho vyvaruju, když vás ty klišé tak otravují.
<reagovat 
 Mašoun (Občasný) - 28.1.2006 > the_dark_side_of_me> no...chápu možná co myslíš a jako takový "experiment" by to nebylo špatné...jen si nejsem jistý, jestli bych to poznal...ten účel klišé
<reagovat 
Veronique (Občasný) - 16.2.2006 > To bylo náhodou docela fajn ... taky mi klišé nevadila. Pěkně se mi četlo, taková dark side of ...
Body: 3
<reagovat 
Emmet_RAY (Občasný) - 22.2.2006 > 2-3
Body: 2
<reagovat 
sibyla (Občasný) - 15.2.2006 > Asi proto, že jsem v současné době napojena na stejnou vlnu jako Ty... fakt nádhera. :-)))
Někdy stojí za to vychutnat okamžit rozkoše a zázraku. :-) Cítím v tom určitý nádech něčeho nadčasového a věčného. Tak Ti za to děkuju. :-) Jo, pokud to něčím dýchá, tak ani "takzvané klišé" nevadí. Mně tedy ne.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 23.2.2006 > sibyla> thanx again...
<reagovat 
 sibyla (Občasný) - 24.2.2006 > the_dark_side_of_me> :-)
<reagovat 
Myrtille (Občasný) - 18.3.2006 > ..určite pasáže se mi tam velmi líbily..slovní spojení..a to co z toho proudí..
<reagovat 
Lola (Občasný) - 29.4.2006 >

Klišé? Tady zase někdo...šílí. Klišé může být všechno a jednou i snad všechno bude. Když to vymysleli, bylo to originální, líbilo se jim to a lidi to začali používat. Vzniklo klišé. Já se ale stejně divím, proč někomu na tom záleží. Není nejdůležitější ten pocit?

5D. Prosím Vás lidi skončete s tím šílenstvím, kdy neumíte hledat pořádné chyby.


Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 the_dark_side_of_me (Občasný) - 29.4.2006 > Lola> dík moc za podporu... umím psát i bez kliše, ale do tohohle mi to prostě přišlo jako samozřejmý.
<reagovat 
 Lola (Občasný) - 29.4.2006 > the_dark_side_of_me> 

Já to vím a i kdybych to nevěděla... Někdo by jim ty obvazy konečně mohl sundat z očí... (Klišé stejně neexistujou...)

 


<reagovat 
 zirael (Občasný) - 29.5.2006 > Lola> když už jsem sem zabloudila, tak se připojím - klišé je špatné právě proto, že je významově vyprázněné; že to, co bylo kdysi originální, se opakováním rozmělní a ztratí jakoukoliv sílu. místní (včetně mě) nemají problém s pocity, ale spíš s tím, že pokud je ten pocit sdělený pomocí klišé, jeho účinek/obraz mizí, není pro ně uchopitelný. navíc třeba obrat "vlasy jak havraní křídla" je vyloženě úsměvný, protože místo obrazu čarokrásné černovlásky si začneš broukat Slavíky z Madridu. a poslední věc - klišé vždy sděluje jen klišé, tj. obraz skutečnosti prázdné a povrchní. a to nikdo nechce, ne?
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter