Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
...
Autor: ferodeak (Občasný) - publikováno 30.1.2006 (09:56:31)


Poznámky k tomuto příspěvku
fanýs (Občasný) - 30.1.2006 >
<reagovat 
čtenář sinner - 30.1.2006 > Pekna, dobry orez, nasvietenie, vyraz. Nadherny, priam nadludsky model:) Trochu mi vadi orez na stred, dal by som viac miesta vpravo a menej vlavo, ale hlavu si rezol bravurne, takze asi vies preco si zvolil taky orez ako tam je:)
<reagovat 
čtenář Sinner - 30.1.2006 > Ako tak na to pozeram...ta ruka posobi dost neprirodzenym dojmom, je ohnuta az prilis-v zapesti!
ALE AJ TAK SOM Z TOHO MIMO:)
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 30.1.2006 > tahle fotka je fakt krasna. ma super barvy a ta slecna je taky krasna, vypada jak spanelska tanecnice, ktera svadi muzske - mozna i zense - obecenstvo. Celkove proste super.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Čtenář - 30.1.2006 > terulinek> Tu dievcinu som uz aj tak dost mystifikoval, ale pri predstave, ako zvadza zenske obecenstvo...HMMMM...
<reagovat 
 terulinek (Občasný) - 30.1.2006 > čtenář> je to tak... kdyz uz by nesvadela zenske obecenstvo, tak urcite vyvola u zen pocit zavisti. kazda holka chce byt krasnou tanecnici ktera bude sledovana bedlivymi zraky divaku. ona je desne smyslna a prinejmensim si kazda zenska rekne to co jsem si reklai ja_ sakra ta je nadherna_
<reagovat 
protěž (Občasný) - 30.1.2006 > nevím.. pěkné, ale nic mi to neříká
<reagovat 
 čtenář Sinner - 30.1.2006 > protěž> Nic Ti to nehovori? Mas vobec fantaziu? To je tak emotivna fotka, ze ked v niekom nic nevyvola, tak sa musim cudovat!
Ta fotka je fakt vyrazovo husta! Malokde vidiet take nadherne sklbenie cudnosti a odovzdanosti...MNAM PERFEKTNA
Posobi na mna ako anjel, a predsa je dosiahnutelna...
<reagovat 
 surma (Občasný) - 30.1.2006 > čtenář> nevěděl jsem že na tohle potřebuješ fantazii... aby jsi to docenil... rozbouřená fantazie se objevuje hodně u úchyláků kteří si u těchto a jiných fotek představují jak takové neviné krásky šukají... taková krása mě taky nebere a hlavně když za ní vidím tu prazdnotu a plakátovitost...
Body: 4
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 30.1.2006 > ja si myslim, ze ona az tak nevinna nebude :)))
<reagovat 
Alisha Šlesinger (Občasný) - 30.1.2006 >

PLAGATKOVA FOTKA NA TRICKO, TUSIM?  EXPRESE JE ME DRUHE JMENO, TAKZE MI NIC NERIKA...SORRY


<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 31.1.2006 > Dost dobrá fotka pro reklamu. Kdyby ta holka byla aspon skareda a stejne by se to vsem strasne libilo, pak bych to ocenil vic :)
<reagovat 
Ewonne (Občasný) - 30.1.2006 > ja tohle beru vsema 10:-) proste je to ciste, pekne a kvalitni. prijemne na pohled. z 80% tvorby na totemu mam depresi...ponure, bezutesne atd. toto je osvezujici.
Body: 5
<reagovat 
 surma (Občasný) - 30.1.2006 > Ewonne> to že máš z 80% tvorby na totemu depresi je tvůj problém ne problém tvorby na totemu...:-)
<reagovat 
 Ewonne (Občasný) - 31.1.2006 > pavel surma> to jo, ale neco z toho precejen pro totem vyplyva, kdyz jinde se mi to nestava:->
<reagovat 
nečekaná (Občasný) - 31.1.2006 > Sinner prostě ještě takovou fotku neviděl, tak mu to přejme. (říkám bez jedovatosti)
Dost souhlasím s Pavlem Surmou, opravdu výstižné. Ferodeak ovšem dělá často takovéto typy reklamních plakátů, což pro někoho může být uměním, pro někoho ne.
K obrázku samotnému: Dívka je hezká, ale obrázek je prázdný. Docela se mi líbí ty černé vlasy na černém pozadí. Jako tanečnice na mě fakt nepůsobí. A anděl? Už jste někdy viděli namalovaného anděla s nalakovanými nehty? Ano? Pak víte o andělech prdlajs. :-)
<reagovat 
Ozka (Občasný) - 31.1.2006 > připomina mi jednu slečnu, která se mnou jela v autobuse na chalupu... byla krásna to jo, ale celou cestu povídala. Ale co povídala! Ta holka měla v hlavě piliny. Fotka je akorát tak na efekt nebo do dívčího časopisu.
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 31.1.2006 > Kdyz si tady tak ctu ty komenty, tak nekdy neverim :)
Nevim, jestli je vubec mozne zkritizovat neci vyrok, ze ta divka mu pripomina andela /jen proto ze ma nalakovane nehty neznamena, ze z ni nemuze mit takovy pocit - videl jste nekdy nekdo nejakeho andela? jezis! hovadina. Mozna je ta holka desne nafoukana, mozna je uplne blba, mozna ani neumi cist a psat, ale jde o fotku, ktera je dokonale udelana a ona na ni vypada proste andelsky. a proc by to nemohla byt tanecnice? heh. muze to byt treba popelarka, co si kdo predstavi...
<reagovat 
dringo (Občasný) - 31.1.2006 >

... no, za sebe bych třeba netvrdil, že je ta fotka nějak výrazově silná, nebo nabitá emocema, ale podle mého je moc pěkná, vkusná, kvalitní, profesionální a mě se taková ještě nepovedla , takže u mě je to za bůra


Body: 5
<reagovat 
ferodeak (Občasný) - 1.2.2006 > mozno mi nikto neuveri, ale naouzaj mi neslo o popisne stvarnenie "popelarky" alebo anjela... je mi vlastne uplne jedno kto si co predstavi... nie je to ani nejaka "vypointovana" fotka pri ktorej by ste sa mali zamysliet nad dnesnym svetom alebo nad svojim zivotom...je to proste len fotka ktora nema za ulohu polarizovat tunajsie "obecenstvo"! nema zmysel v nej nasilne hladat nejake hlboke umenie...chcela len potesit...:-)
<reagovat 
MiaK (Občasný) - 4.2.2006 > K tejto som sa vyjadrila už na inom servri.. nádherná, nežná.. mne sa páči
Body: 5
<reagovat 
mary (Občasný) - 4.2.2006 > to je krásná fotka, krásná holka
oduševnělé :o)
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Allegro (Občasný) - 11.2.2006 >
Body: 2
<reagovat 
H009 (Občasný) - 22.3.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter