Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Sobota 4.5.
Květoslav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Próza
 > Próza
 > Povídky
 > Fejetony
 > Úvahy
 > Pohádky
 > Životní příběhy
 > Cestopisy, reportáže
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Sobě vlastní cizí lidi
Autor: RazDvaTři (Občasný) - publikováno 31.1.2006 (16:25:47)

Sobě vlastní cizí lidi...

 
 

PLASTIKA. To je dneska velký pojem, kdo z našich celebrit nemá plastiku jakoby ani nebyl:) Ale copak jim nepřijde, že se ochuzují o sebe samotný? A copak těm, co je obdivujou nedochází, že to na co koukaj je v podstatě jen dobrá práce plastických chirurgů a ne krásy? Krásnej pomocí plastiky může být každý, ale ne každý je hloupý... (Dobře, abychom předem předešli všem negativním reakcím, teď se tady nebavím o plastice, která je třeba v hodná z hlediska zdravotního apod.) Jasně, spousta žen se dnes brání tím, že si nechaly zvětšit prsa, protože chtěly být ženské. Že se prostě předtím jako ženské necítily, ale tady je jedno velké, né-li obrovské ALE! Vždyť pokud si nechají udělat silikonová prsa a zvětší se jim objem a oni si tedy v tom případě konečně lebeděj v podobě "ženský", tak si neuvědomují, že v podstatě právě o tu ženskost přišly!!! I sebemenší prso má schopnost kojení, ale jak je to u silikonů? A jaký jiný že důvod mají prsa na ženě? Nejsou snad určena ke kojení dětí? To víte, že se nám tam nehoupaj jen tak pro ozdobu, jak nás o tom chtějí někteří chlapi přesvědčit:)) Takže žena, byť s velkými prsy, ztrácí pocit být ženou. A nebo ne, ale v tom případě asi neví nic o mateřství apod. (Zase podotýkám, že v mezních situacích -např. žena nemůže mít dítě apod.- je to něco jiného) Ale uvědomují si ženy, které si nechávají zvětšit prsa především kvůli kráse tuto svou životní ztrátu??? A co zbytek našich plastikových (pardon:)) lidí. Co si osoba, která už od 35ti neví, jak vypadá ve své přirozené tvorbě, říká ráno u zrcadla? Snad ne to, že je hezká? Ona totiž tahle krása neni její, tak snad se ani nedá hodnotit. Jen i mě samotnou zajímá, jak budu vypadat v 60ti, ale co tyhle lidi? Chudáci nikdy nepoznaj sebe jako bytost skutečnou a tim se vlastně sobě sami musí uplně odcizit. Škoda slov... Ale je to každého věc. Jen bych jednou nechtěla, aby můj velkej rypák zdědilo moje dítě a to se nemohlo dopátrat, kde k němu chudinka přišlo, když maminka má takový malý roztomilý nosánek:))

 

- pozn.: toto je jako všechny mé články zde, výplod mého aktuálního stavu mysli, kdy jsem momentálně špatně naladěná apod. Neřešte to! :))



Poznámky k tomuto příspěvku
Sallybill (Občasný) - 31.1.2006 > Zkus si napsat podobný článek až budeš mít dobrou náladu:-)
<reagovat 
Bell (Občasný) - 31.1.2006 > Když máš blbou náladu, tak nepiš a když už to napíšeš tak to schovej a přečti si to až ji budeš mít dobrou  Budeš se divit co jsi napsala.
<reagovat 
Natasha_ (Občasný) - 31.1.2006 > Sice víceméne souhlasím, ale stejně je to banální moralitka, nic moc nového jsi tím nikomu neřekla....a forma je dost neohrabaná.
Body: 2
<reagovat 
annandale (Občasný) - 1.2.2006 > Jdi na plastiku, zlepsi se ti nalada a nebudes se muset sdirat takovyma moralitama ;-)
Ale jestli ti to pomaha vytvaret si zivotni postoje a hodnoty, tak proc ne.
<reagovat 
j'en ai marre (Občasný) - 4.2.2006 > Přiznám se, že mi nevadí gramatika (dokáži se přes to přenést), líbí se mi jedna dvě myšlenky (biologická versus estetická funkce ženského poprsí, vtipný postřeh o dětech), ale celé jsi to shodila tou poznámkou, hlavně tím "neřešte to". Pochopím ještě, že nejsi schopna odolat tomu publikovat svůj "aktuální stav mysli", to je tu časté a ne vždy je to na škodu - ale to chce opravdový um! Ale když dáš něco do úvah a dodáš: Neřešte to, pak vpravdě nechápu, proč to publikuješ. A už vůbec mi nepřijde dobré vyhradit si předem tento postoj pro ostatní díla. Myslím, že tohle bys měla, jak ty říkáš, "pořešit" nejdřív. Takže, vcelku souhlas se Sallybill a stejně jako annandale - jestli ti to nějak pomůže na stvé cestě životem jen dobře.
<reagovat 
Marfusha (Občasný) - 22.2.2006 > Přijde mi to dost jednoduchý, ale souhlasím s tím, že se mi tam také zalíbila jedna myšlenka -možná ta hlavní?- a to ta, která popisuje pravou funkci prsou. Přijde mi ale především, že autorka měla v hlavě především tuto -a to musím uznat, že dobrou- myšlenku a ty ostatní tam už jen nabalila, aby se neřeklo. Chtělo by to vypilovat a třeba klidně ty nedomyšlené nápady ořezat. Pak by to bylo pěkný. S těma prsama je to postřeh, to se mi líbí. Dále souhlasím s Bobrem, že i to s tím nosem má logiku, jen by to chtělo vyšperkovat. Hodnotím proto hlavně to.
Body: 4
Doporučil 
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter