Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Ostré je nebezpečné
Autor: romann (Občasný) - publikováno 25.9.2001 (11:59:10), v časopise 25.9.2001
Zlatý princip Stvoření zní: Jsme obklopeni symboly nás samých. Jde jen o to je umět číst. Astrologie a numerologie je na tom založena. Často stačí znát číslo mobilu dotyčného a už víme co je zač. Jsou i jiné metody, například typologie.
Praktickou a velmi jednoduchou pomůckou je znát symboly tvarů, zejména skutečnost, že ostré tvary mají vždy ostří lidé, je to archetyp agresivity až magie. Zbraně jsou ostré nikoliv náhodou, ale účelně.
V pohádkách mají čerti rohy. Lidem stačí ostré rysy očí, úst, očních linek, brady či tetování nebo načesaných vlasů. I ostrost hovoru a písma má tento význam. Ne vždy je agresivita vyjádřená, častěji je potlačená a projevuje se skrytě. Symboly by měly dotyčnému říci co je v něm, aby ji poznal a vnitřně odmítl. Opakem ostrosti je oblost, i číslice a písmena jména můžeme takto rozlišit.


Poznámky k tomuto příspěvku
Čtenář - 25.9.2001 > ty se přece umíš Boha zeptat sám, tak tohle nepotřebuješ... Jedi od romanna
<reagovat 
3022 (Občasný) - 25.9.2001 > Nějak tomu zcela nerozumím. Ale napadá mě ,že ne vše ostrých tvarů je nebezpečné a ne vše oblé je bezpečné. Co například ruční granát? Jsou typy které jsou doslova "k polaskání" - oblé ,lehounké a příjemné na dotyk... a přesto. Řekl bych prostě ,že celá symbolika může být zavádějící.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 25.9.2001 > 3022 - to byla jen takova mysticka metafora, nesmis to brat doslova
obruste si nehty a vylamte zuby, budeme mene nebezpecni?
<reagovat 
romann (Občasný) - 26.9.2001 > koukejte se přátele kolem sebe, přemýšlejte a uvidíte sami.
Centaure, tos nepochopil, mystická metafora to není. Symboly fungují bez ohledu na to, zda jim dotyčný rozumí či ne. Co říkáš těm hošanům s rozkrokem kalhot u kolen?
Změnou symbolu nic nevyřešíš, leda trochu zakryješ, ale on se objeví jiný.
Spíš koukejte, jak mnoho žen má mužské archetypy a jak mnoho mužů má ženské... Nakonec není nic jiného než symboly, jež jsou realitou.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 26.9.2001 > romann: tak v tom se asi vůbec neshodneme, ja bych naopak přisuzoval symbolům význam malý a pro člověka, který mu nerozumí skoro žádný
<reagovat 
romann (Občasný) - 27.9.2001 > to je jakobys řekl já se už učit nebudu. I slova jsou symboly, umění jsou symboly, život jsou symboly. Kdo nechce vidět, nevidí, ostatně nic nového pod sluncem...
<reagovat 
centaur (Občasný) - 30.9.2001 > jak můžeš vidět věci tak jednoznačně? Nestouplo ti to absolutno nějak moc do hlavy?
<reagovat 
romann (Občasný) - 1.10.2001 > já Ho trochu znám z meditací a tohle je jeho oblíbená výuka..., jak jinak to chceš poznat? Myšlení na to přece nemůže stačit, na to nema.
<reagovat 
centaur (Občasný) - 1.10.2001 > tos ale už mohl zjistit, že většina lidí přemýšlí a vhled jim chybít, tak k čemu tolik popichování, proč všem naznačuješ jak jsou omezení ve svém egu, když to s nám stejně nehne? K čemu ti to je; opravdu věříš, že nám to pomůže?
<reagovat 
romann (Občasný) - 2.10.2001 > zalezí na každým co udelá, možností má nekonečno
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 4.10.2001 > Podle mne je třeba ale rozlišovat mezi dvěma póly, které jsi smísil. Za číslo mobilu přeci nikdo z nás nemůže, to mu přidělil někdo druhý, pochybuji tedy, že o člověku něco vypovídá. Naproti tomu grafologie, řeč písma, je přímo ovlivněna pisatelem, řádky které se vlní, jsou například znakem jeho momentální nevyrovnanosti... ten článek je na zajímavé téma Romanne, ale chtěl na mnoha místech védst více do hloubky...
<reagovat 
romann (Občasný) - 4.10.2001 > sám jdi do hloubky, číslo mobilu ti přece dá Informační pole, žádná náhoda neexistuje, vše je DOKONALOST SAMA
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.10.2001 > Jak mám jít sám Romanne do hloubky, když je to Tvůj článek?:-) S tím, že náhoda neexistuje a vše je dokonalost sama, s Tebou plně souhlasím. Věřím třeba tomu, že všechny věci na Tvém stole, když se nad nimi zamyslíš, proč tam jsou kde jsou, mají svoji symboliku a někdo skrze ně k Tobě může hovořit, proč ne? Nicméně kde bereš odvahu tvrdit, když Ti dám k svátku mobila, který bude mít už své číslo a vůbec Tě neznám, že tím o Tobě někomu dalšímu, komu své číslo dáš na vizitce, něco řeknu? Není to nesmysl?
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.10.2001 > ty si odporuješ. Když není náhoda,m i číslo mobilu i datum narození má svůj význam, věnuj se numerologii a astrologii a uvidíš sam...
<reagovat 
Martin (Stálý,Redaktor) - 5.10.2001 > Apropo, když jsme u těch významů, váza má význam pro kytku. Ano, váza má svůj význam. Má však význam pro kosmonauty? Dost pochybuji a přesto má význam, tak jsem tu svou poznámku mínil. Numerologie a astrologie Ti budou Romanne v této řeči houbelec platný, víš jak by byl slovník toho, kdo by promlouval skrze věci, kdyby se řídil jen pojmy, jako ve snářích? "Zdá se Ti o černé kočce? - Tak to zemřeš." Víš, kolik je lidských situací? Je jich jistě více než slov či vět či přirovnání, proto nelze udělat snář, který by fungoval, proto nelze založit vědu, která by takto učila naslouchat. Naslouchání srdcem má přeci daleko širší spektrum pojmů, než nějací tzv.astrologové a numerologové, kteří věří něčemu matematickému, co je tímto omezené. Mimochodem, když píšeš věčně o Bohu, také v Bibli se dočteš třeba o nesmyslnosti snářů atp. Bible Tě učí vidět, naslouchat, cítit,... ne se omezovat takovými nesmysly, jako jsou numerologie atp.
<reagovat 
romann (Občasný) - 5.10.2001 > bible je plná numerologie, číslo 3 a 12 a třináctý Jidáš má svůj význam. I číslo 40.
Sny mají svůj význam, ale bez toho aby ses zeptal toho, kdo ho stvořil většinou symboly nepochopíš, dělám to denně už léta. I v astrologii má intuice své místo a mnoho z nich jsou jasnovidci, vše je trochu složitejší, než si myslíš. Sny mají přece v bibli své velké místo. Má to logiku, ale je na nás složitá, proto mluvím o nutnosti umět mluvit s Bohem. Snáře proto jsou slabé, protože jsou moc lidské, málo Dokonalé.
<reagovat 
humbucker (Občasný) - 10.1.2002 > K tomu mě jenom napadá, že by asi stačolo číst ISBN knih a pak čísla stránek, vše ostatní by v nich mělo být skryto ;-)
<reagovat 
čtenář makyba - 26.1.2002 > Víte, že když na vzálený planetě v jiný galaxii spadne list, tak se může na Zemi zhroutit třeba skála, nebo vyschnout moře ? Náznak toho, proč to tak funguje může být třeba ve fyzice: Gravitační síla je podle známých tvrzení absolutní, co když se teda něco třeba pohne, tak to musí mít někde na něco dopad, ne ? Všechno je stejný, jenom to není vidět.
<reagovat 
čtenář makyba - 26.1.2002 > Asi to ještě není moc jasný, napsal jsem to příliš mlhavě. Tím příspěvem chci ukázat na vzájemnou soustažnost věcí, je to vidět ve starých i moderních teoriích (matiky i fyziky), jenom se to třeba neprojeví hned s takovou silou.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je devět + pět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter