|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Cavalera (Občasný) - 8.10.2001 > když se kouknu na zpracování fotky tak je to čuňařina a nic víc. Co je z fotky, která je sice dokonale technicky, se skvělým motivem, kompozicí atd. když ji takhle zlikviduju? (Pokud budu důslednej, přidám ještě poněkud "projetej" pohled dívky)
Takže pokud kdokoli sem dá fotku s křivýma okrajema, špatně vyexportovanou, tak že se bude místy obr. rozpadat, či bude vytvářet ony barevné pruhy, tak mu napíšu (ostatně to tak k nelibosti většiny "Toťáků" dělám) napíšu, něco vy smyslu čuněte. Protože dle mého soukromého, zaujatého a neobjektivního názoru, by každá věc měla nějak vypadat a mít svou úroveň. Jestliže něco odfláknu, tak jí to dle mě nemá. A trhni si, exportuj si jak chceš, třeba jako čuně.
Svý kritiky si piš, ale ať jsou Tvý, nenech se ovlivnit hochu. Nestojím pouze o převzaté a ovlivněné kritiky. A taky se těším na Tvou objektivitu, kterou stejnou měrou rozdáváš mezi všechny hodnocené.
| | | <reagovat |
|
| anglij (Občasný) - 9.10.2001 > Cavalera> Dopr*ele...Cavalero...začínáš me s*át.....mám celkem pekelný život...a ty mi to moc neulehčuješ....nazvat člověka prasetem jen proto, že si ujíždím na tom, že znám cizí slova a náhodou jsem viděl scaner je přízemní.... to že ty jsi "odborník" tě neopravňuje k tomu, abys urážel ostatní lidi...kritiku....ano...to beru...ale motat dokola pořád jen jedno slovo je ubohost.....trochu víc tolerance by to chtělo, že? A míń hrubých slov.....rád bych zde prezentoval své fotografie, ale bohužel nekradu...a NEMÁM na scaner...už dost na tom, že jsem se zadlužil, abych si koupil blbý NIKON a pekelně drahé COKINY....a bohužel...už se opakuju, ale jediný scaner je te, jenž máme v práci a ten je úplně pitomý a nikoho s lepším neznám...tak proto jsem autor čuňařin?.....Promiň, už tě nebudu nikdy obtěžovat s mými čuňácky VYXEPRTOVANÝMI ( nebo jak se to píše) fotkami.....
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
|
|
|
|