Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 29.3.
Taťána
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
desolato
Autor: k3s (Občasný) - publikováno 12.2.2006 (17:35:15)
kresba perom

kresba perom



Poznámky k tomuto příspěvku
Lenki (Občasný) - 12.2.2006 > A co je napsáno v pravém horním rohu?
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 12.2.2006 > Lenki> názvy viet symfónie od Sibelia, ktorú som počúval pri kreslení...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 12.2.2006 > kesiak> Aha, tak to jo;)
Body: 5
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 12.2.2006 > Připomíná mi to maňáska nasazeného na ruce starého člověka...
<reagovat 
terulinek (Občasný) - 13.2.2006 > trochu to vypada jako Boxer /pes/ :))))
<reagovat 
 čtenář Sinner - 13.2.2006 > rýp> Asi tuším prečo...
<reagovat 
Medvídek Pou (Občasný) - 13.2.2006 > nehorázná ošklivost
Body: 1
<reagovat 
Mishela (Občasný) - 14.2.2006 > Je to veselé.. Taková tročku Velíškovina.. Sama vráska a šlacha. Líbí.
Body: 4
<reagovat 
Claw (Občasný) - 14.2.2006 > teda ten je tak krásně naštvaný a natahuje krk.
Body: 5
<reagovat 
čtenář blec - 15.2.2006 > já jen čekám kdy se pobleje ;))
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 14.2.2006 > Pěkná hlavička vyrůstajíví do dobře zvoleného formátu papíru. Dobré vyvážení černým okrajem vpravo a nahoře. Nestejné umístění očí trošku ruší, ale dá se omluvit. Použité písmo nikoliv. Ruší celkový dojem. Znám jen pár výtvarníků, kteří si mohou do kresby dovolit vmontovat své psané písmo - a neruší. Sám se o to pokouším, ale bez úspěchu. Daleko lépe se hodí používat patkové písmo. Jinak to může vypadat jako stránka z památníku. Za písmo odečítám jeden bod.
Body: 4
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 15.2.2006 > Minimalista> to je tlačené malé písmo, nie písané, ale nevadí..nikdy som sa nad tým nezamýšľal, či dávať alebo nedávať písomné "odkazy" do kresby..jednoducho keď sa mi chce tak dám, niekedy to má význam len pre mňa a druhému tým nechcem ani nič naznačiť... napr. koho zaujímajú názvy viet symfónie...? :)
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 16.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
sveřepes_umřetý (Občasný) - 17.2.2006 > pripomina mi to pohlavni organy dosud neobjeveneho druhu pijavic.
<reagovat 
POIU_ (Občasný) - 27.8.2006 > toto sa mi fakt paci...je to super, teda okrem toho miesta, kde by mal byt nos - je tam nejaky taky twisted oval a ten mi nesedi...ale super
Body: 3
<reagovat 
 k3s (Občasný) - 29.8.2006 > POIU_> diky za koment
<reagovat 
Zuiko (Občasný) - 30.8.2006 > Tvůj styl kresby se mi líbí ... jen to umístění do formátu a absence nosu mi nějak nesedí ...
Body: 4
<reagovat 
al-ash (Občasný) - 1.11.2006 >
Body: 5
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je osm + dvě ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter