|
|
|
|
|
|
|
|
| Rambonaut (Občasný) - 16.2.2006 > zana> To víš, že vím, jak jsi to myslela. Trošku jsem zkoušel, zda to zůstane bez odpovědi. Nezklamalas:))))
Akorát o podpisu bych se moc nebavil. Samozřejmě, pokud brouzdáš na totemu, tak si dokážeš najít, co se mě týče, že byly i úspěšnější příspěvky. Jenže tento, jak ty říkáš "bez podpisu", je trošku osobní záležitost. Pokud bych už moc rýpal, tak podpis tam přece jenom je - velká písmena + název (taky velké) - není to taková malá báseň v básni??? Možná, což je smutné, jsem si toho všimnul jenom já...:)))))
| | | <reagovat |
|
|
|
|
|
| Rambonaut (Občasný) - 14.2.2006 > Ai.ma> první reakce byla jen letmá, teď se trošililinku rozepíšu. Nelo:)))
Myslím, že po třech pivech bys překous cokoli. Jistě to není tvůj šálek - zapomenutý pytlík a čaj černý jak bota, taky hodně hořký. Já si ten čaj raději osladím...
Nu což, zatím mám kde bydlet a kde jíst:)
| | | <reagovat |
|
|
|
|
Claw (Občasný) - 23.3.2006 > Líbí se mi to po to chybět a pak xy jako tato chvíle
Kolem toho pomníku mi to přijde dost naivní. Pochop hladit písmena, dneska? Kdyby jsi byl kdoví jaká láska, řeknu ti, že ani já ne, prostě to tak už chodí. Nikdo ti hladit písmena na pomníku velmi pravděpodobně nebude...
| | | <reagovat |
|
|
|
|