Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Výtvarno, kresby
 > Výtvarno, kresby
 > Kresby, skici
 > Malby
 > Koláže
 > Klasická grafika
 > Ilustrace
 > Blbůstky-pokusy
 > Experimenty
 > Prostorové objekty
 > Teorie, historie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Za mlhy z kolekce Jižní Čechy
Autor: dawe.zb (Občasný) - publikováno 24.2.2006 (13:40:33)
další v kolekci>


Poznámky k tomuto příspěvku
D.K (Občasný) - 24.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
hnedoocko (Občasný) - 24.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Janahe (Občasný) - 24.2.2006 > Nevím, jaký je obrázek ve skutečnosti, tohle je na mě poněkud  vyplajchované. Ale když to trochu ztmavím a zkontrastním, tak se mi líbí moc.
Body: 5
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 25.2.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Lumiik (Občasný) - 25.2.2006 > osobne bych to klidne orizl odspodu, mozna klidne az na cverec. Mlha je dobra!
Body: 4
<reagovat 
Minimalista (Občasný) - 25.2.2006 > Řadil bych obr. k lepším pracem autorovým. Díky prázdnému popředí se divákův pohled upírá k pozadí, bohužel si tak všimne několika nepřesností - odrazy ve vodě-tlustý kmen stromu a tenký kmen, jaksi logicky člověk očekává tlustý a tenký odraz kmenů...; opar pod stromy v pravém horním kvadrantu je docela mimo prostorovou perspektivu-jakoby nad samotným obrazem..; cesta vpravo není perspektivně dobře zobrazená - málo se k nám rozšiřuje (mám na mysli hlavně levý pruh). Ale zase je poměrně dobře zobrazena vzdušná perspektiva - ale na úkor přidávání bílé křídy. Tím obrázek ztratil na lehkosti, působí těžkým, moc hmotným dojmem.
Body: 4
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 26.2.2006 > Minimalista> dik
<reagovat 
rohoz (Občasný) - 26.2.2006 > píšu poezii a s velikým zájmem čtu postřehy Minimalisty. Mi se obraz, podobně jako jihočeské náměstí, velmi líbí, mám vztah k takovýmto poetikým malbám a zvláště, mají-li zobrazovat jižní Čechy. Pokud by zde nebyly poznámky Minimalistovy, vůbec bych si nepovšiml drobných chyb v kresbě. Jsem vděčný za obojí, poněvadž mi to umožnilo chápat nahlížení poezie, kdy se také pozastavuji nad tím, jak může spousta čtenářů chválit neumělou báseň. Napadá mne, že je to asi proto, že je oslovuje obsahem, atmosférou, duchem. Totéž prožívám u tvých obrázků a ptám se sám sebe, je to správný přístup ? Asi ne úplně. Nevím, jak by se mi stejné obrázky líbily třeba v mém bytě za měsíc či půl roku. Tím říkám, že opravdu nevím. Pro dnešek jsem však oběma potěšen a Minimalistovi vděčný za procitnutí.
Body: 5
<reagovat 
 dawe.zb (Občasný) - 26.2.2006 > rohoz> jj Minimalistovi taky za mnohé děkuji... nevím zda-li jsem vše co si psal pochopil, tak jak bych měl nebo tak jak si to myslel...je pravda, že se mi taky stávají věci jako to, že některou věcí jsem zprvu uchvácen - pak přijde odborník a dovoluji si říct, že až přehnanou kritikou mi z hlavy vymeje můj původní pohled na danou věc...  Nyní tu, ale nijak neobhajuju své práce, ptz jde spíše o studie a nalézání určitého postoje k dané technice... Rozhodně bych si doma pověsil nějaký přemýšlivý obraz než nějakou po měsíci okoukanou realistickou krajinku ( vyjímek by se pár našlo ).. je to různý a o názoru hold mno...   
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 8.3.2006 > osobne bych to klidne orizl odspodu, mozna klidne az na cverec. Mlha je dobra!

Body: 3
<reagovat 
weitinger (Občasný) - 29.8.2006 > Má to atmosféru, nic hlavně neořezávej.
Body: 4
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
Autor má zájem o hlubší kritiku svého příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
 
(3) 8
 

 


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter