Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Neznámý neznámý
Autor: Raimund (Občasný) - publikováno 25.2.2006 (15:56:29)

Nevi24ím žá24né souvislé obrazy

ten souzvuk několika tónů

chutná hořce, a1 a2 b4 b4 c5 c8

 

 

ohnivý 24en, takových více

až k vy24ýmání

 

ří24nou vzpomínky,  24obře

závaží nepohnulo a1 b4 c5 a2 b4 c8 těžištěm

 m41411284

 



Poznámky k tomuto příspěvku
c212h (Občasný) - 25.2.2006 > Velmi neobvyklé
<reagovat 
jiri-jirik (Občasný) - 25.2.2006 > A tohle mi uděláš ve chvíli, kdy sem si začínal, já nešťastník , myslet, že ti rozumím.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 25.2.2006 > jiri-jirik> To jsem si udělal neprozřetelně ve chvíli, kdy jsem si myslel, že si rozumím.
<reagovat 
MiKa (Občasný) - 25.2.2006 > i love playing  i kdyby hořký být mělo
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 25.2.2006 > Začínáš si s náma hrát jako s kuželkama ... Ačkoli --- ten nápad by byl dobrý --- jen by to chtělo asi upřesnit, zjednodušit, snad neplýtvat tolik těmi čísly ..... ----- ..... ----- ..... ????? !!!!! ?????
Body: 2
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 26.2.2006 > Barča> Nehraju si s váma , ale na svým písečku.Bábovičky jsou sice stále více podivné, mně se však jejich nacházení líbí. P.S- těm číslům je to jedno.
<reagovat 
back (Občasný) - 25.2.2006 > Jsem tvým příznivcem, tedy tvých básní, ale tohle mne poněkud uniká.........
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 26.2.2006 > back> 

Neznámý krystal, Krystal neznámý, Krystal krystal, Neznámý neznámý + ostatatní krystaly .K  napsaní mne inspirovala problematika poznání neznámého objektu a jeho vytvoření .Obecně potom báseň jako objekt.

Vím, že ty výtvory jsou dost nesrozumitelné a vymykají se běžnému chápání poezie, ale kde jinde se mohou dělat takové pokusy, než tady ?


<reagovat 
Marita (Občasný) - 27.2.2006 >

není moc vhodná ke čtení

tady má své místo

 


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.2.2006 > Mar rita> Je poslední z básní , které mají v názvu" krystal" , dál v současnosti už nelze zajít
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 27.2.2006 > Raimund> Ještě byste mohl básnicky vyjádřit číselnou hodnotu křivky spinů elektornů obsažených v onom krystalu. Dejte však pozor, aby si čtenáři Vaše básně nepletli se sudoku.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.2.2006 > fanýs> Když já tam ty čísla psal proto, že se mi ve spojení s textem líbila.24 je , tuším, za "d" a kombinace čísel s písmeny zastupují přívlastek shodný či neshodný.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 28.2.2006 > Raimund> Čísla jsem kupodivu pochopil dřív než ostatní básně, ale nemohu to přiznat, abych si mohl dělat legraci.
<reagovat 
fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Dnes jste toho asi vypíl víc a spletl si slovník, ze kterého obvykle losujete s Balounovými matematickými příklady. Chudáci kritici jsou z Vás zmatení.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 26.2.2006 > fanýs> Nepil, nepil.Držím předsabatovou abstinenci ( a to všech požitcích ).Tyto záchvaty jsou vedlejším účinkem
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Raimund> Absťák je horší než pít.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 26.2.2006 > fanýs> Pití by mi zase tolik nevadilo, ale to ostátní....aúúúú
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 26.2.2006 > Raimund> To máte pravdu,k dobrému pití patří i pěkná ženská a to může být někdy náročné (ve Vašem pokročilém věku).
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.2.2006 > fanýs> V některých okamžicích může být smrt nádherná.
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 27.2.2006 > Raimund> Na smrt jsem nenarážel. Měl jsem na mysli něco horšího např. nějaký trapas.
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 27.2.2006 > fanýs> Na jazyk není potřeba ani viagry .Ale zase, koho by potom mohla ranit mrtvice, že !
<reagovat 
 fanýs (Občasný) - 28.2.2006 > Raimund> Když má člověk 11 pomocníků, tak to jde až do smrti. Dokonce třes ruky je žádoucí.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 2.3.2006 > mně se to jako nápad líbí :o)
Body: 5
<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 3.3.2006 > Kelly> První, kdo přišel na chuť informačnímu šumu v básni
<reagovat 
Naty (Stálý,Redaktor) - 4.3.2006 >

 Jen jestli ta 24 nemá být mírné připomenutí, že by jedno 24 mohlo padnout.

Až tak to nevidím, ale pobavilo mě to. Až na to, že jsem nejdřív lekla, jestli nemám zaplatit nějakou složenku (platím přes servis24).


<reagovat 
 Raimund (Občasný) - 4.3.2006 > Naty> 

Básnička vznikla dílem také ze závisti výtvarníkům.Alespoň jednou bych si chtěl dovolit to, co si běžně může např. autor

Pitoma kaca - Komíny ze zakázaného města - galerie  20.2.2006.Alespoň ten papír s textem nechat přejet autobusem nebo šalinou, když už nic jinýho.


<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + šest ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter