Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Neděle 28.4.
Vlastislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Poetické hovno
Autor: back (Občasný) - publikováno 27.2.2006 (19:08:32)
 

Hoď hovno do lávy,

Vesuvu či Etny,

toť jedno jest,

co bude blíže tvému chodu,

nemineš.


A sleduj proces vskutku ohnivý,

kdy v syčení a čmoudu,

myšlenka zrozena.

Neb vyvrženo bylo,

ze střeva básnického.



Poznámky k tomuto příspěvku
Lenki (Občasný) - 27.2.2006 >
<reagovat 
Barča (Občasný) - 27.2.2006 > Povedené !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Raimund (Občasný) - 27.2.2006 > Sakra, to musím zkusit !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 27.2.2006 > strohé kritiky ti vadí? tak že bychom ti třeba poslali nějakou dlouho švédskou báseň? :o)

líbí se nám...je to naštvaný, ale s nadhledem a formička taky fajn...trochu nám to připomnělo lyryka ze začátku :o)
Body: 5
<reagovat 
KrtiCa (Občasný) - 27.2.2006 >  člověče, ty se umíš rozparádit! 
Body: 5
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 27.2.2006 > Tak už chápu. :-))
Sranda.
Body: 4
<reagovat 
Bell (Občasný) - 27.2.2006 >  a už se nezlob. Jo, to našvání tomu dalo říz.
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 back (Občasný) - 27.2.2006 > Bell> Nezlobím, leč v této básni se v   m e t a f o r á c h   utápím.
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 27.2.2006 > back> Doufám, že jsi dobrý plavec.
<reagovat 
 back (Občasný) - 27.2.2006 > Bell> 

Jak v čem a jak kdy


<reagovat 
marsyas (Občasný) - 28.2.2006 > no...
Body: 2
<reagovat 
JirkaS (Občasný) - 28.2.2006 > Fajn věc...:o)

Body: 5
<reagovat 
BELA1 (Občasný) - 28.2.2006 >
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
Seregil (Občasný) - 1.3.2006 > Co k tomu dodat... *
Doporučil 
<reagovat 
miroslawek (Občasný) - 28.2.2006 > já nevím... ten prolog, člověče... nechtíce - ono je vás za tím nickem víc?
<reagovat 
 back (Občasný) - 28.2.2006 > miroslawek> Mé vyjádření v prologu je pouze mým vyjádřením. Pakliže slovo nechtíce nelahodí Vašemu sluchu, bohužel. To však neznamená, že bylo použito mylně. Je tam zcela záměrně. Druh mého vyjadřování. Apropó - kolik lidí sedí za nickem Jozífka a ryb ? Je zvláštní, co se tady podrobuje kritice a doporučením. Na brzkou shledanou v básních, komentářích, či jiných dílech. PS : koncepce básně je ve stylu toho prologu......
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 28.2.2006 > back> řekli bychom, že miroslawek chtěl jen taktně naznačit, že pokud jinak mluvíš v jednotném čísle, tak máš přechodník ve špatném tvaru...:o)
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.3.2006 > back> sdružení jozífek a ryby to shrnulo i za mne... jen chci poznamenat, že skutečných kritik se příliš nedopouštím, ani Doporučování. Pravda, sem tam nějakou kritickou poznámku utrousím, ale jestli je dotaz po smyslu poznámkou kritickou, pak zapálím svíčku za tvé tak bojovně deklarované autorské sebevědomí, neb je mu toho spolu i s několika zdrávasy potřeba...
<reagovat 
 stanislav (Občasný) - 1.3.2006 > Jozífek_a_ryby> já myslim, že tohle backovi doklaplo. soudím, že mirosláwek a jozífkové s rybkama asi nebudou jediní pod sluncem, kteří se orientujou v přechodníkách. že to tam má naschvál takhle blbě. 
<reagovat 
 back (Občasný) - 1.3.2006 > miroslawek> Nechytat za slovíčka   p r o s í m. Neřekl jsem, že jste kritizoval dílo, ale že jste kritizoval poznámku. Viz kritika :odborné posuzování, odborný posudek;zpochybnění !! A co můžete vědět o mém autorském sebevědomí. Nic. Neměl jste z čeho posuzovat. Proto    p r o s í m  nezacházejte do osobní roviny. A Ty svíčičky zapalte pro své potěšení. A zdrávasy si nechte na neděli.
<reagovat 
 tři_černí_mravenci (Občasný) - 1.3.2006 > stanislav> jo, to asi jo...to byla takzvaně preventivní reakce, aby se nám dalo vědět příště, když se s náma počítá... :o)

back: mimochodem ryby sou tři...a tato naše záliba v množném čísle vznikla původně z poměrně praktických důvodů...máme hodně rádi srbského básníka jménem Vasko Popa...takže jsme si taky jako on vyzkoušeli psát v množném čísle nebo formou dialogu...nabízí to nečekané možnosti...a navíc nás baví "kritiky" typu:

první ryba: nelíbí
druhá ryba: líbí
třetí ryba: neví
Josef: kouká na hokej
<reagovat 
 miroslawek (Občasný) - 1.3.2006 > back> Nechytat za slovíčka   p r o s í m. To platí spíše pro vás, tak se svých slov držte. Nekritizoval jsem vůbec nic, jen jsem se ptal jak se to má s tím, co mi nebylo zřejmé.
<reagovat 
 back (Občasný) - 1.3.2006 > Jozífek_a_ryby> Fajn. Líbí se  m n e   to. A nechtěl jsem ten přechodník rozpitvávat, aby   m n e   někdo opět nenařkl z omlouvání svých chyb. S pozdravem Jozífkovi a Petrův zdar rybám . :-) 
<reagovat 
 back (Občasný) - 1.3.2006 > miroslawek> Asi jsem špatně pochopil, za to se omlouvám. Ale poukazovat na mé   s i l n é   autorské sebevědomí/tomu jsem velice dalek/. Začínám a jsem vděčný za každý komentář. Mé autorské sebevědomí je spíše v rovině opačné, než se domníváte. S přáním klidu v duši :-)))  back
<reagovat 
aaaaaaa (Občasný) - 19.7.2006 > Líbí se mi představa hovna jako bájného Fénixe.
Body: 5
<reagovat 
Květoděj Šmatlák (Občasný) - 15.8.2007 > překvapils
Body: 4
<reagovat 
 back (Občasný) - 15.8.2007 > Květoděj Šmatlák> Se hrabeš v minulosti ? :-))))
<reagovat 
 Květoděj Šmatlák (Občasný) - 15.8.2007 > back> tak nějak, sem si vždycky myslel, že seš idiot ... ale takovouhle básničku nemohl napsat idiot: tzn.: nejsi idiot: tzn. jsem překvapen - příjemně :)
<reagovat 
 Květoděj Šmatlák (Občasný) - 15.8.2007 > back> tak nějak, sem si vždycky myslel, že seš idiot ... ale takovouhle básničku nemohl napsat idiot: tzn.: nejsi idiot: tzn. jsem překvapen - příjemně :)
<reagovat 
 back (Občasný) - 15.8.2007 > Květoděj Šmatlák> Rád vypadám jako idiot :-)) To se dozvíš věcí :-)))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je pět + osm ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter