Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 28.3.
Soňa
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Hudba
 > Hudba
 > Profily
 > Recenze
 > Zajímavosti
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Nohavica je frajer
Autor: Kajman (Občasný) - publikováno 28.2.2006 (12:00:26)
JAREK NOHAVICA: Pražská pálená 2006

undefined

 

...to mi přijde jako extrémně vstřícné gesto, v době, kdy všichni brojí proti úniku výdělku na nelegálních downloadech, sdílení a tak dále. Jasně, ten pán má peněz dost, tak co, jedno album sem, jedno tam, proč by si nedopřál takovou frajeřinku, ale mohl to udělat kdokoliv jiný takové velikosti a neudělal, alespoň v takovém rozsahu o nikom nevím.

To, že pan Jarek na svých sympaticky strohých stránkách www.nohavica.cz nabídl live album z lednového turné po Praze, to mě vzalo a stal jsem se asi dvaadvacátýmtisícím stahovačem, který téhle luxusní nabídky využil. Že album se dá stáhnout i celé, jako komplet, přes torrent klient, kterýžto prostředek sám o sobě je velmi diskutabilně přijímán zastánci práva a legality na netu, a já jsem jeho čilým uživatelem, to už beru vyloženě jako třešničku na audio dortíčku.
Včera jsem si tenhle milý živáček frknul do sluchadel, pohopkávajíc a mrznouc na Roztylech a pohladil, ba že pohladil. Pane Nohavico, děkuji. Několik skladbiček sice v playlistu zapadá díky o poznání nižší hlasitosti než celý zbytek, což je malinká škoda, ale co, darovanému koni...
 
(Podotek: Moje sotva tříletá dcera si hrála s obrácenou židlí a jednu z noh nazvala po chvilce uvažování Jarkem Nohavicou, oj, toť pocta géniovi.)
Mějte se a poslouchejte dobrou hudbu všech žánrů, nejsem náturou zrovna folkař, ale dobrá je dobrá!
 

undefined

 



Poznámky k tomuto příspěvku
hajka (Občasný) - 28.2.2006 > Díkes za tip....:o)
<reagovat 
Mishka (Občasný) - 28.2.2006 > o cele "akci" jsem prubezne cetla na ofiko webu, pisnicky poslouchala, vitezny obal i ostatni shledla a cely projekt tady ofiko noc chvalim! ;) nejen proto, ze JN mam mooooc rada!
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 28.2.2006 > Jo, taky jsem si ho nedávno stáhla, a je to fajn album;)
<reagovat 
ich (Občasný) - 1.3.2006 > jo, je to frajer, myslí i na nás, co jsme jeho šňůru konzertů nestihli. A jeho písničky učíme i dětičky na letnim táboře a je fakt sranda, když si dvanáctiletej hošík prozpěvuje Pavilon číslo 5, nebo Až to se mnou sekne.
<reagovat 
Rudolf (Občasný) - 5.3.2006 > Jak je něco zadarmíko,to národ pookřeje.To je Jarda frajer atd.
<reagovat 
Kajman (Občasný) - 6.3.2006 > Rudolf: k národu, masám a vůbec, jsem dost skeptický, jak jinak, že, ale nemyslím, že tvůj podotek by byl zrovna v tomto případě nějak zvlášť trefný. Takhle setřít se dá cokoliv, ačs´ to asi nemyslil zle...
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter