Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Středa 24.4.
Jiří
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Mystika, filosofie
 > Mystika, filosofie
 > Filosofie
 > Náboženství
 > Duševno, mystika
 > Literatura, odkazy
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

 
Jak nahlédnout do tajemství své duše
Autor: Pavel Kastl () - publikováno 13.3.2000 (13:21:14), v časopise 26.3.2000
Jak nahlédnout do tajemství své duše

Téměř každý z nás by toužil znát svůj Osud, a když ne přímo svůj Osud, tak by se alespoň chtěl něco více dozvědět o své duši, o jejím Karmickém zatížení a o způsobu hmotné existence, kterou jeho duše ve svých životech prožívá.
K tomu, abychom se sami o sobě mohli dozvědět více, potřebujeme se nejdříve seznámit se Zákonem Karmy, jehož podstatu jsem již v kapitole „Tajemství Zákona Karmy“ objasnil.
Existuje více způsobů, jak nahlédnout do svého nitra a zvětšit své duchovní sebeuvědomění, laicky řečeno, jak se více dozvědět o své duši, tedy tím pádem i o sobě. Nyní si dovolím popsat několik metod, jejichž pomocí může každý z nás nahlédnout sám do sebe.

1) Metoda sebezpytování

Tato metoda je ze všech metod vedoucích k poznání své vlastní duše nejjednodušší. Nejdůležitější a nejvěrohodnější informace o nás samých nám může poskytnou naše vlastní podvědomí.
Nejdůležitější životní údobí, ve kterém můžeme nalézt pravdu o nás samých, je kupodivu rané dětství. Principem této metody je skutečnost, že každá duše má určité charakterové a fyzické rysy, které se v jejích hmotných životech pravidelně objevují.
Rozpomeňte se, co vás již od vašeho nejútlejšího dětství podvědomě přitahovalo. Mě osobně přitahovaly bojové sporty, Asie a Amerika, a také příroda a hory. Jak jsem později zjistil, v Asii i v Americe jsem žil, a proto jsem jimi byl již od útlého dětství podvědomě přitahován. Také jsem se bál od dětství výšek, a v Americe jsem v minulém životě visel na mrakodrapu, a to byl pravý důvod tohoto strachu.
Rozpomeňte se na své dětství. Co vás, když jste byli malé děti, nejvíce přitahovalo? Které země světa vás přitahovaly, o čem jste jako děti snili?
Je ověřené, že pokud má malé dítě nějaké opakované nevysvětlitelné sny, pokud je něčím silně přitahováno, pak se pravděpodobně těmito věcmi, ke kterým je od mala podvědomě přitahováno, jeho duše ve svých minulých životech zabývala.
Pozorujte dítě, poznejte jeho vlastní duševní individualitu, a podle toho jej veďte a vychovávejte. Protože rodina je jen řeka, po které plyne duše, proto nemůže rodič od svého dítěte očekávat, že bude stejné, jako byl on. Měl by své dítě vychovávat podle toho, jaké je, a ne podle svých představ o tom, jaké by být mělo.
Pokud zjistíte, že vás od dětství přitahovalo něco negativního, pokuste se tyto negativní sklony minimalizovat a rozvíjejte v sobě spíše pozitivnější druhy činnosti, kterými jste byli ve svém dětství také přitahováni.

2) Metoda regrese (návrat do minulých životů)

Tato metoda je již obtížnější, nežli metoda první. K tomu, aby jste se mohli do svých minulých životů vrátit, potřebujete zpravidla dobrého hypnoterapeuta, který se regresemi skutečně seriózně zabývá a je na potřebné odborné úrovni.
Je nebezpečné nechat se do hypnózy za účelem návratu do minulých životů uvést někým, kdo není v tomto směru odborně způsobilý, nebo vám nabídne podstoupení regrese za použití různých omamných nebo psychotropních látek. Tak vám může více ublížit, než pomoci.
I když se pokoušíte o regresi pod vedením skutečného odborníka, nemusí se vám návrat do minulých životů podařit.
Velmi obtížný je způsob, když se do minulých životů pokusíte vrátit sami, bez příslušného odborného vedení (mě osobně se návrat do minulých životů podařil dle návodu z knih „Život před životem“ a „Tulák po hvězdách“).
Největší překážkou v úspěšné regresi je, pokud máte nějaké velké fyzické bolesti, které vám znemožní plně se od vašeho těla odpoutat a dostatečně se uvolnit.

3) Metoda pomocí jiné osoby (senzibila nebo jasnovidce)

Tato metoda je sice zdánlivě jednoduchá, protože vám informace o vaší duši poskytne nějaký senzibil, věštec nebo jasnovidec, ale mezi lidmi, kteří se za jasnovidce a věštce vydávají, bývá mnoho podvodníků nebo lidí, kteří vás nesprávně odhadnou a špatně diagnostikují vaši duševní Karmu.
Návod, jak nalézt skutečného jasnovidce, vám nemohu dát, protože žádný takový spolehlivý návod asi neexistuje. Mohu vám jen poskytnout několik rad.
Věštci a senzibilové, kteří si za svoji práci účtují poměrně vysokou finanční částku, zpravidla nejsou dostatečně senzibilní, protože mezi lidmi, kteří jsou „na peníze“, můžeme jen zřídkakdy někoho skutečně senzibilního a loajálního nalézt.
Další metoda, jak se pokusit rozpoznat serióznost například astrologa je ta, že si nejprve ověříte, zda vám řekl na základě vašeho horoskopu (musíte však nutně vědět přesnou hodinu narození, a to nejen na základě paměti vaší matky, ale též na základě výpisu z porodnice) skutečnosti, které s vaším stavem a vaší povahou souhlasí. Tedy pokud astrolog nebo jasnovidec bere malou taxu, a skutečně odhalí některé věci z vašeho soukromí, pak je šance, že je skutečně seriózní.
Já sám jsem si nechal dělat u několika „odborníků astrologů“ horoskopy, a nenarazil jsem na žádného, který by skutečně beze zbytku odhalil povahu a stav mé duše. Například jeden velmi známý senzibil mi napsal, že jsem žil v devatenáctém století na Sibiři, což je úplný nesmysl, protože jsem žil na počátku dvacátého století v Americe, a několik set let před tím v Koreji. Dále mi napsal, že jsem byl ženou, což je také nesmysl, protože jsem byl všechny své životy, kam mi paměť sahá, vždy mužem. Takže jsem jen platil, a dozvídal se jednu lež za druhou. Ale musím říci, že jsem narazil na jednoho či dva seriózní senzibily (žádný z nich nechtěl větší finanční obnos). Jen jeden z nich (nepřeje si být jmenován), poznal stav mé duše a přesně popsal mé poslední dva životy. Takže jak vidíte, není lehké najít opravdového „odborníka na lidské duše“.

4) Metoda souhrnná

Tato metoda je souhrnem metod předešlých. Nejprve provedete metodu sebezpytování, aby jste retrospektivou vašeho dětství odhalili vaše skryté sklony a vlastnosti. U odborníka na regrese se necháte uvést do minulého života, kde naleznete své minulá „já“ a poznáte své minulé životy. Dále si u seriózního jasnovidce, věštce a astrologa necháte věštit minulost vaší duše a vypracovat horoskop, popřípadě věštit z ruky (chiromantie). Tak poznáte sebe sama a postoupíte ve svém duševním vývoji. Můžete si také nechat udělat fotografii vaší aury, jestli je její obraz v souladu se skutečnostmi, které jste o sobě zjistili pomocí předcházejících metod.


Poznámky k tomuto příspěvku
Dusan (Občasný,Správce) - 27.3.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 5.4.2000 >
Body: 3
<reagovat 
praděd () - 15.6.2000 >
Body: 3
<reagovat 
Čtenář - 25.10.2000 > To nejdůležitější chybí. Je to v poznání duše v meditaci. Vyšší Já provede výběr procesů pokud to uváží za vhodné. Výsledky jsou dokonalé. Není také správné tajemství duše hledat jen v minulých životech. Autor americké knihy Poznejte své budoucí životy to říká jasně. Ale ani tím není tajemství naplněno, to hlavní je poznat svou podstatu, Boha či lépe Absolutno. Proč se také sám nestát jasnovidcem? Není to těžké, jen to mít povoleno a hlavně chtít.
Body: 3
<reagovat 
Honza P. (Občasný) - 7.2.2001 > Nevěřím v "minulé životy". Věřím v to, že existuje nesmrtelná duše, ale "re-inkarnace" je iluze.
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + deset ? 

  
  Napsat autorovi ()   Nepublikovat mimo Totem.cz  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter