Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 23.5.
Vladimír
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
..jd.
Autor: toono (Stálý) - publikováno 6.3.2006 (07:17:53)


 surma (Občasný) - 7.3.2006 > Pitoma kaca> tak jsem se díval, na jeho komentáře podle toho to vypadá že je to normální, celkem slušnej člověk má krátké věcné komentáře a tím že napsal Fuck "umělec" Surma tak bych z toho vyvodil že napádá spíš mě jako "osobu" tedy toho umělce a ne mou tvorbu ta mu je celkem jedno... tak bych řekl že ho serou některé mé komentáře a že někdy chytračím popřípadě že sem tahám do komentařů některé osobní věci a názory, které jsou potom vykládány asi jako že machruji...
a proč tokovým způsobem? asi si myslí že tak uvažuje více lidí a tím se to nějak veřejně projeví... protože kdy by mi chtěl něco osobně, tak by mi to asi napsal přímo ten pan Anton Schlosárik... jak jsem našel na jeho stránkách "Anton mlčí jako hrob" zatím se vubec nevyjádřil tak to tím uzavřu... nevím co si jinak mám myslet...
Doporučil 
<reagovat 

Reagovat na tuto poznámku u příspěvku
Odpověď se také zašle uživateli surma
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je dvě + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Stálý)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter