Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Grafika
 > Grafika
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Noční touhy
Autor: Mishka (Občasný) - publikováno 14.3.2006 (11:45:40)

 

 

 

 

undefined

 

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
čtenář blec - 14.3.2006 > moje noční touhy jsou trochu jiný, ale líbí se mi i ty tvoje... těžko se v tom hledá, ale to nejdůležitější vidim - roztažený nohy (nejsou to ruce, že ne?), pak ještě brejle, zuby, nos, jenom tam marně hledám maják nebo ponorku ;)))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > čtenář> ne ne, roztazene nohy ano, nasleduje trup s nadry, hlava s bilymi vlasy a pravou rukou za hlavou... ;) citelnejsi? ;) zuby, nosy ani brejle (asi prsa ;) zam nejsou... ;)
<reagovat 
 čtenář blec - 14.3.2006 > Mishka> no vida, tim se to ještě víc přiblížilo těm mým nočním touhám, akorát v těch mých jsou ty prsa skoro přes celej monitor ;))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > čtenář> :))) no, ja muzu nabidnout pres celej monitor tak akorat ta stehna! ;)) a vlasy.. ;)
<reagovat 
mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > wow...vidím tak krev.bravo:))zajímavé noční touhy:))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> :) no, ta cervena je spise otazkou barevneho ladeni nez potreby evokovat krev... ale muze byt a bylo mi jasne, ze to tak muze vypadat... nocni touhy jsou ruzne a krev v nich ve vicero podobach muze klidne taky figurovat ;)
diky!
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishka> já vím, že u Tebe nejde o krev..ale právě proto se mi líbí, že každý člověk si ve tvých dílech najde to své..tak to má být, tak to má vypadat...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > mmiiaa> tady to je opravdu vice abstrakt nez jindy. sice ja tam treba tu postavu (me) namalovala "presne", ale mnozi v tom telo asi vubec nenajdou... a to se mi libi, mam taky rada, kdyz clovek muze "hledat" a najde si vlastni obrazek a jeho smysl... dik
<reagovat 
 mmiiaa (Občasný) - 14.3.2006 > Mishka> pro mne je tam tělo pod kaluží krve a v pravo pořádnej revolver:))
<reagovat 
vrtusík (Občasný) - 14.3.2006 > fajn
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
anae (Občasný) - 14.3.2006 >

záleží na úhlu pohledu, ale jistě ano


Body: 5
<reagovat 
Zuzzz (Občasný) - 14.3.2006 > Hm... :-)
Pěkná texturka a slušivej rámeček - typical Mishka, ale nevím...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > Zuzzz> ramecky u grafik uz delam posledni dobou jen obyc a vzdy stejne, nemam rada, kdyz obrazek zapluje do stranky, na zdi je taky obrazek podporen ramem a dela to hodne.

vse je malovane ruco stetci v PS, az tedy opravdu na jednu texturku, fotku zdi...

diky, ja taky nevim.. :) jsem mela v noci nejake pretlaky, resp. touhy a takto to dopadlo ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.3.2006 > Mishka> Jasně, tak to dopadlo dobře ne? Mohlo to dopadnout mnohem hůř... :-)
Já mám taky nejrůznější touhy...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > Zuzzz> :))) tady ta touha je taková "obyčejná" a "obecná".. uvažovala jsem o názvu "Pojď"... nic víc v tom není ;)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 14.3.2006 > Mishka> Já vím Mishko :-)))... mám podobný touhy, ale dnes spíš dopolední... :-))) ...ale jaký z toho jde udělat umění... :)
<reagovat 
k3s (Občasný) - 14.3.2006 > čo ja v tom všetko vidím ! radšej ani nerozpisujem, takže ako to bolo robené? štetcom a potom hodená textúra .. hmmm neviem nikdy som také niečo neskúšal na takej úrovni ako ty, ale viem, že nemám rád počítačové kresby, ty si ale výnimka kvôli citu pre vyjadrenie fantázií, neviem koľko tvorivého umenia treba na to, aby človek vytvoril také niečo, možno veľa možno málo ale výsledný efekt je pôsobivý (zatiaľ u mňa vedie tvoj ptáči muž)
Body: 5
<reagovat 
Balcarka (Občasný) - 14.3.2006 >
Body: 5
<reagovat 
Bell (Občasný) - 14.3.2006 > No moc práce jsi do toho nevložila - nějaký ten airbrush a fotka jako základ. Ale máš cit pro barvy, jako abstrakce ano, jako grafika ne.
Body: 5
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > Bell> prosim? jaka fotka jako zaklad? vse je malovane ruco virtualnimi stetci.. strikance barvy, fleky, telo ... nektere fleky jsou z fotky, ale zaklad je ruco, tohle neni zadna fotomontaz... BTW jak dlouho si myslis, ze takova prace vnika? a zvlast pri 30x20cm na 300DPI, jestli Ti to neco rika... par desitek minut to fakt neni ;)

pletes si pojmy... abstrakce neni druh techniky! ale zaskatulkovani dle motivu. takze muze byt abstraktni foto, abstrakni grafika, abstraktni malba.. takze pokud tvorim v graficky vytvor v pocitaci, bude to asi grafika! ;)

kazdopadne diky za nazor!
<reagovat 
čtenář marty - 15.3.2006 > ...to levy stehno, teda co je vpravo bych upravil, este to neni wono (i kdyz tu vibraci cejtim taky), zato levej (vpravo) loket a dopad nedelnoodpolednihoznudenyho svetla nachazim naprosto dokonalej, dokonce mi v hlave vlajou ty zaclony teplyho vanku....pak ty teply barvy (vis gde) to nejak hazou do jinejch emoci nez touhy (fotila si nekdy porod?), jinak tudle odevzdanou radobyprijimajici polohu naprosto prozivam, fakt, sem z toho az nekde na palme....vysoko...bych dal 5 ale bych se musel prihlasit a tak...takze takle hlavne pocit...ty
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.3.2006 > čtenář> :) dik. btw porod jsem nefotila, ale myslim, ze je docela uz velka vyjimka to, ze jsem jako zenska mela moznost porod videt! a ne jako rodicka ci z pozahlavy jako tatinek, ale hezky zepredu jako sestricka s doktorem ;)
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.3.2006 > čtenář> jeste.. kde vidis levej loket - vpravo? on tam je pravej loket vlevo - ruka za hlavou... jen spatne vyjadreni nebo opravdu jsi nasel loket i u leve ruky? ;)
<reagovat 
Bell (Občasný) - 14.3.2006 > Pak tedy promiň, psala, že jsi to dělala v PS. Sama tedy víš co dovede. Fotku rozmázneš nějakým filtrem no a pak už jen airbush, nebo jiný brush a na tohle by stačil podklad a jedna vrstva max. dvě.  Omlouvám se tedy, špatně jsem tě pochopila. vse je malovane ruco stetci v PS, az tedy opravdu na jednu texturku, fotku zdi...
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 14.3.2006 > Bell> Pojmy si nepletu, vím co je abstrakce a na mě to tak působí.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.3.2006 > Bell> ano, ty nektere skvrny jsou z te texturky z fotky zdi.. zbytek rucni kresba, byt za pouziti stetcu a jinych "malovacich" nastroju v PS... kolikrat me mrzi, ze nejde videt ten kus prace za tim a lidi nevidi ty detaily, X vrstev s ruznymi barvami toho tela, stiny, barvy.. vse jednotlive tahy stetcem... ale pak si rikam, dulezity je vysledek...

kazdopadne dik, vsak my se domluvime ;)
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 15.3.2006 > Mishka> Jo, jo komunikační šum dovede nadělat paseku. Ještě jednou sorry.
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 14.3.2006 > Na Ptačího muže nemá. Asi tak.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 14.3.2006 > Nemocný> :) jj, PM je PM, ale je to trosku jinde...
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 15.3.2006 > Mishka> No, jak se to vezme.
Mám rád, když se v díle (jakémkoliv) mám čeho přidržet. Tím myslím konkrétno... v jakékoliv obdobě.
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.3.2006 > Nemocný> ja tady docela konkretni veci vidim, resp. jsem je vytvorila... to "rozlozene" zenske telo (nohy, vlasy, prsa, hlava..) mi prijde docela konkretni..
ale jsem autor a tak mam samozrejme "dilko" zazito do detailu a vim, jak a proc vznikalo a co na nem je. a tady jsem vedome riskovala, ze to tak okate vse neni a nemusi se v tom vsichni najit :) obcas si rikam, ze je to skoda, obcas, ze je to fajn, ze si v tom kazdy hleda to sve...
diky.
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 15.3.2006 > Mishka> Vídím jen takový rozkrok - mám se ho přidržet? :-)
<reagovat 
čtenář mishka - 15.3.2006 > :) vazne tam ten zbytek (telo, hlavu, vlasy, ruku, prsa..) nenajdes nebo jen ted vtipkujes? ;)
telo cerne, vlasy bile, hlavanaklonena na pravou stranu, kde ji podpira ruka :)
<reagovat 
čtenář mishka - 15.3.2006 > :) vazne tam ten zbytek (telo, hlavu, vlasy, ruku, prsa..) nenajdes nebo jen ted vtipkujes? ;)
telo cerne, vlasy bile, hlavanaklonena na pravou stranu, kde ji podpira ruka :)
<reagovat 
 Zuzzz (Občasný) - 15.3.2006 > čtenář> Dela si s tebe p**** Mishko, ja to tam videla hned, ještě kdyz to nazveš Noční touhy... nenech se mýlit, lidi nejsou hloupý... :-)
<reagovat 
čtenář marty - 15.3.2006 > ...misino moje, prave ja vim kde je ten loket a klidne si ho muzu promitnout dolejc kuli tem tmavsim mistum a pak je celkem jasny kam ta ruka smeruje...proste pak sou ty touhy treba castecne ukojeny...good vibrations...
...jo je to parada, celej zivot a vsechny krasny veci kolem nas.....

...gdy pudem na to pivo?
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 15.3.2006 > čtenář> no tak gggdy? ;) Tys pobyval v Rakousech, nebo se pletu? ses v Praze? m.
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 16.3.2006 > chtělo to se trochu rozkoukat...nejdřív nám to přišlo jako netopýr :o)

líbí se nám...


Body: 5
<reagovat 
Tom.Black (Občasný) - 16.3.2006 > nevim
Body: 2
<reagovat 
Čtenář - 19.3.2006 > Krvelačné psycho.Autorka má vlastní problémy...
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.3.2006 > čtenář> má, jako všichni. ale jistě menší než zaprděnej anonym KB ;)
<reagovat 
Čtenář - 19.3.2006 > Toto není umění,ale softwerové plácnutí!!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 19.3.2006 > čtenář> jsem ráda, že ses Kobo za minutu, cos tohle napsal, zase přihlásil pod svým nickem. mezi pár jmény ve 2hod v noci to vůbec není nápadné ;)

tvoje slova jsou jako plácnutí hovna na kámen. sh*t a pak velké nic.

za tebe ty mázlé fotky z bedny stroj udělá, za mě tahy štětcem a vše další ani náhodou. ;)

ale jsem ráda, že ti ležím tolik v žaludku (já i mé práce), že to máš potřebu řešit a toto předvádět. díky za tvůj opakovaný zájem.
<reagovat 
HACKMAN (Občasný) - 21.3.2006 > nejhorsi je softwarovy ctenar blbec )))) ale jinak k tomu obarzku nemam co psat. jsem nekde jinde nez prozivat takove desne touhy, to ja v noci spim jak drevo, touhy si odbyvam pred spanim ))) ale kdyz uz je tady to jaro, dneska pry zacalo )) vzpomnel jsem si na naseho profesora Horacka, ktery na jare sve mikrobiologicke prednasky uvadel slovy: Panove, pozor, je jaro a hormony vas mohou prekvapit svou neskonale silnou chemickou aktivitiou )))
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 22.3.2006 > HACKMAN> :)))) hezka storka. :)
v Praze pozoruji, ze leze jaro na vsechny! deji se v mem okoli opravdu podivne veci. ;))

pro me to nejsou "desne" touhy, normalni prumerne touhy po nekom a "necem" ;).. a kdyz jsou nenaplneny, jsou takove temnejsi, ale v podstate hezke a inspirujici.. ;)
<reagovat 
Filip B. (Občasný) - 25.3.2006 >
Body: 2
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je šest + tři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter