Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Poezie
 > Poezie
 > Klasické verše
 > Básnické slovo
 > Všehochuť
 > Teorie poezie
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Brahms v půl sedmé? – vždyť jsem tě políbil na lopatkách tvého kolesového parníku!
Autor: born to be child (Občasný) - publikováno 19.3.2006 (09:09:06)

 

 

Brahms v půl sedmé? – vždyť jsem tě políbil na lopatkách tvého kolesového parníku!

 

 

ukryla se mi do ucha

hluboko!

na tři prsty kolejových kukaček

dívka s houslemi a slepeckým koněm

  (sám jsem k tomu šalantně dopomohl)

 

krmím je pinzetou

notou perforovaného jazzmana s ústřicí

nastrouhaným párátkem cizoložné jeptišky

a uspávám tikotem sýra v poštovní omáčce

 

zítra dědím po strýci

tři sudičky

barvu ztvrdlého emailu

tyčinky do uší

slané

hodím se do gala

koupím kytici mentolového vějíře

a zaskočím tu dívku požádat

o ruku družstevních klasů

 



Poznámky k tomuto příspěvku
dadik (Občasný) - 19.3.2006 > ....)))
Body: 5
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 19.3.2006 > co je prosím šalantně?
Body: 5
<reagovat 
tři_černí_mravenci (Občasný) - 19.3.2006 > líbí...:o)
Body: 5
<reagovat 
zticha (Občasný) - 19.3.2006 > mně se taky líbí a kategorii splňuje nejvíc:)
a šalantně je protiklad k nonšalantně(?)
Body: 5
<reagovat 
Barča (Občasný) - 19.3.2006 > To slovo družstevní není asi dobře zvolené ... ? Ani jakožto vyjádření kontrastu ...... ( A ironie tohoto slova je nějak slabá, v této magicky fantazijní básni ... ? )

Ale jinak krásné !
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.3.2006 > barčo, mám na tě takovou prosbu: zkus mi nějak smysluplně, logicky - třeba i do pošty - bvysvětlit zásadní rozdíly mezi tímto a opičím textem.
<reagovat 
Barča (Občasný) - 20.3.2006 > Ty rozdíly přede uvádím ve své poznámce u opičího textu.
<reagovat 
ztratila (Stálý) - 20.3.2006 > mě totiž ty texty nepřijdou výraně jiné - formálně, ani výpovědí, mohla bys mi nějak věcně ukázat, v čem jsou jiné?
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 20.3.2006 > Zklamala : V původním textu mě např. velice rozesmály vtipné paradoxy, vynikajícím způsobem použité ! A vůbec --- těch nečekaných, velice vtipných obratů je tam hodně. Opičí text nemá absolutně žádnou šťávu !!! Taky nemá absolutně žádný humor ! ( I když ten humor u původní básně je trochu proložený smutnou ironií, myslím ..... O to je to zajímavější ... ) ( Ovšem -- napadá mě kacířská myšlenka, že třeba autor původního textu si tu parodii napsal sám ..... což by byl další vtipný paradox ... )
<reagovat 
 opožděné zrcadlo (Občasný) - 20.3.2006 > Barča> To musím uznat, tak vtipné jako já... to já bych nikdy nemohlo být. Rozhodně ne tak třeskutě ohnivě.
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 20.3.2006 > opičí tělo>  Taky si myslím .... snad jen třeskutě ....
<reagovat 
Lyryk (Občasný) - 20.3.2006 > mentolové vějíře ať vějí jak vějička .)))
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
-TA (Občasný) - 21.3.2006 > když mně to zní jako: tonda je lepší než kája, protože je dobřejší.
<reagovat 
Kelly (Občasný) - 22.3.2006 > ruka družstevních klasů,,, tvoje dívka je ze stokoruny, žejo?? ;o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 22.3.2006 > Kelly> tu stofku mám dokonce doma..tedy zkoláčovanou...8¨-)))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.3.2006 > born to be child> pečete se slečnou koláčky?? ;o)
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.3.2006 > born to be child>  Promiň, teď už to slovo družstevní chápu ! A mohla jsem na to přijít, při svém věku ...
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 22.3.2006 > Kelly> že by svarba na obzoru? 98¨-))))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.3.2006 > Barča> původně jsem chtěl ale napsat "o ruku družstevních lánů" 8¨-))
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 22.3.2006 > born to be child> svařba?? hihi
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.3.2006 > born to be child>  Jo tak to by byl góóóól ! ( Já snad z toho smíchu nevyjdu ! ) To by sa mi páčilo naozaj viac ....
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 22.3.2006 > Kelly> nepřátelé se budou svářet...svářeči svařovat a víno chlastat 8¨-)))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.3.2006 > Barča> ..prosím tě.. 8¨-)))
vždyť je to jedno z nejhorších děl, která jsem za poslední dobu napsal 8¨-))
<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.3.2006 > born to be child>  Ale ale ale .... tomuhle říkám nevinná skromnost .... skromnost jako studánka .... ( Nebo já jsem mimo ... což může být ... ) No, není to tak super jako ty kutnohorské slečny, ale to ještě vůbec nic neznamená.
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 26.10.2006 > sublimát> tak je asi svařeno, milá stařeno ;o)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.3.2006 > Barča> já nevím...no..nějak se sebou nejsem spokojen..a často se mi stává, že díla, která považuji za dobrá, lid tolik neocení..a naopak 8¨-)
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 26.10.2006 > Kelly> 

chlastat?

8¨-))


<reagovat 
 Barča (Občasný) - 24.3.2006 > born to be child>  Snad nemyslíš lid jakožto dav ? Ale to je právě bezvadné, že se sebou nejsi spokojen !

Mrkni se na ty autory, kteří se sebou spokojeni jsou (!)

Tyhle dvě Tvé básničky nemají opravdu chyby, myslím .... Plynou velmi lehce, m.j. ....... a to je Tvoje plus. ( Opičímu tělu např. i ta lehkost chybí ... )
<reagovat 
 Kelly (Občasný) - 27.10.2006 > born to be child> zastavit stát slastat! :o))
<reagovat 
 born to be child (Občasný) - 24.3.2006 > Barča> kteří to jsou? já to takhle nepoznám..tedy až na pár jedinců, o kterých to vím 8¨-) ale ty nemá cenu ani ani číst
na opičáka kašli 8¨-)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je tři + devět ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter