Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 26.4.
Oto
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Hmmm!
Autor: Santiago (Občasný) - publikováno 22.3.2006 (19:35:30)
POZOR!POZOR!
Vyhlašuji soutěž o skvělé ceny!Schválně kdo to uhadné první co to vůbec je!!!A ten kdo to uhádne má u mě čtyři velké,lehce smazatelné,mirně nevyznamné PLUS!!!!


Poznámky k tomuto příspěvku
Bell (Občasný) - 22.3.2006 > Strom - větve rozostřené - naval plusy
<reagovat 
mezi_ploty (Občasný) - 22.3.2006 > jabloň nebo nějaký jiný ovocný strom
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 22.3.2006 > TheThing> Bříza to taky neni!!!;o)
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 22.3.2006 > No nejste daleko od pravdy,ale soutěž zatim necham bežet dal;o)!
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 22.3.2006 > Santiago> ty chceš ještě určit botanický druh ? boco - tak dobře hruška
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 22.3.2006 > Bell> Hruška to určitě neni!!!;o)Ale ja jsem spíš myslel že tu soutěž nechám otevřenou ještě kvůli jinejm potencionálním hráčům,kteří by si chtěli zasoutěžit,tak jim to přece neprozradim a nepřipravim je o radost ze hry!!!;o)
<reagovat 
 Bell (Občasný) - 22.3.2006 > Santiago> Jasně, rozloučila jsem se s výhrou
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 22.3.2006 > Bell> Tak se hned neurážej!!!Byla jsi strašně blízko a dala jsi velkej podklad pro hádání jiným!A to se taky cení!Maš u mě malou cenu útěchy!;o)
<reagovat 
Bell (Občasný) - 22.3.2006 >
<reagovat 
zticha (Občasný) - 22.3.2006 > ...no jasná rozedma plic znečištěných pražákových
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 22.3.2006 > dolor> Taky Tě musim zklamat,ale rozedma plic to taky neni!;o)))
<reagovat 
šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 22.3.2006 > Je to zahnívající slupka od banánu, šikovně ukrytá pod zvhlou mapu Brna a okolí ve zvětšení 1 : 10 000?
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 22.3.2006 > šedé> Jo moc dobrej pokus,ale bohužel Tě musim zklamat že zatim žádné body nevyhráváš!!!3lupka to určitě neni!!!:-))))
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 22.3.2006 > Santiago> Sakra!!! Můžu hádat ještě jednou? Motor Wartburgu po úpravě laoskou pobočkou automobilky Hyunday?
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 22.3.2006 > šedé> Zase vedle!Zkus to do třetice,třeba budeš mít štěstí...;o)
<reagovat 
 šedé (Občasný,Šéfredaktor) - 22.3.2006 > Santiago> Tak já už fakt nevim..........pohled na mlhovinu kozí bradka z vesmírné stanice Mir ve chvíli, kdy se pálí v atmosféře?
<reagovat 
Čtenář - 22.3.2006 > Pohled kocoura se stromu kočiček :) .
<reagovat 
Čtenář - 23.3.2006 > Javor :) .
<reagovat 
Pouhypatlal (Občasný) - 23.3.2006 > Vypada to uplne jako stara tresen (ta kura uprostred, jak se odlupuje) ... teoreticky by to mohla byt i stara jablon, gdoulon nebo tak neco ... ty maj nacervenale mladsi vetvicky, pokud si to dobre pamatuju ...
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 23.3.2006 > Pouhypatlal> Gdouloň vypadá malinko jinak, anebo by byla hodně moc stará...
<reagovat 
Periskop (Občasný) - 22.3.2006 > třešeň...
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 23.3.2006 > Periskop> Třešeň to neni...
<reagovat 
Bell (Občasný) - 23.3.2006 > Mohla by to být magnólie, ale jestli jsi to dobarvil při rozostřování,  tak cokoliv. A nic nechci
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 23.3.2006 > Bell> Ook!
<reagovat 
koba Braunova (Občasný) - 23.3.2006 >
Body: 3
Doporučil 
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 23.3.2006 > koba Braunova> Jo díkes!!!A s tim doporučením jsi se uklik?Nebo jsi to to tak myslel 3 body a doporučení?Jo a taky dík že jsi sem napsal i ohodnocení a ne jenom odpověď na soutěžní otázku!!!
<reagovat 
Lenki (Občasný) - 23.3.2006 > Stejně si myslím, že je to třešeň, ale už to tu řikalo pár lidí přede mnou, ale můžu přísahat, že jsem na to přišla aniž bych se dívala na komentíky...
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 23.3.2006 > Lenki> Tak to jsi na to přišla špatně,třešeň to opravdu neni!!!;o)
<reagovat 
 Lenki (Občasný) - 23.3.2006 > Santiago> 

Vážně ne?

Tak jabloň, podobná nám roste na zahradě...


<reagovat 
čtenář Koldajan - 24.3.2006 > Já bych řekl, že je to višeň. Nebo višňa. Nebo jak se to řekne.
<reagovat 
Koldajan (Občasný) - 24.3.2006 > Mohla by to být taky švestkoň.
<reagovat 
Čtenář - 25.3.2006 > v sedmý třídě jsme dělali o příroďák takovej pokus že sme nalily do lahve vodu naložily do ní nějaké listí a dali zavřené na okno a za pouhých 14 dní se nám tam vyskytl život. nějací prvoci. přesně takhle to vypadalo.
<reagovat 
Santiago (Občasný) - 24.3.2006 > Tak uzavírám soutěž!!!Je to stará jabloň z naší zahrady.Větve jsou schválně rozostřené aby vynikl kmen a ty barvy!!!Děkuji za účast!!!Výhercem se asi stává "Pouhýpatlal" ale všichni byli blízko!!!
<reagovat 
 Pouhypatlal (Občasný) - 26.3.2006 > Santiago> Ouahaaa vitezzzzz :))))))))))))))
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter