Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Čtvrtek 25.4.
Marek
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
 Fotografie
 > Fotografie
 > Krajiny
 > Příroda
 > Zvířata
 > Makro
 > Zátiší
 > Portréty
 > Akty
 > Architektura
 > Experimenty
 > Fotodokumenty
 > Fotoreportáž
 > Cestopis
 > Sport
 > Abstrakce
 > Rodinné foto
 > Ostatní
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Tak trochu kýč...
Autor: Santiago (Občasný) - publikováno 24.3.2006 (15:28:52)


Poznámky k tomuto příspěvku
koba Braunova (Občasný) - 24.3.2006 >
Body: 1
<reagovat 
seth (Občasný) - 24.3.2006 > kýč ani ne , spíše nepovedená fotka , kde vlastně není nic vidět
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 24.3.2006 > seth> No mě se spíš líbil ten paradox toho sněhu a té zimy a těch zelenejch růží vpravo.
<reagovat 
jaspra (Občasný) - 25.3.2006 > Tak nevím, ale mě se moc líbí, má to zvláštní atmosféru.
Body: 5
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 25.3.2006 > jaspra> Jo díky moc!Skvěle jsi to pochopila!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Santiago> Soracek, ale tady jaksi neni co chapat! nenese si to zadnou hlubokou myslenku, kterou je treba najit a ocenit! je to opravdu vycvak, esteticky velmi nevzhledne a nic dalsiho neprinasejici... ale pokud si v tom nekdo neco nasel, tak fajn a autorovi to preju!
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 25.3.2006 > Mishka> Víš,to by jsi musela znát to místo!!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Santiago> nemusela! ;)

1) hodnotím foto, ne místo a Tvé nostalgické vzpomínky. pokud mi foto nic nepřináší, může být místo v realu sebe příjemnější. foto je velmi špatné.

2) musel jsi vědět, že asi těžko někdo na Totemu tohle místo bude znát a mít případně stejné/podobné vzpomínky a asociace.
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 25.3.2006 > Mishka> A vždyť v pohodě!!!
<reagovat 
 Mishka (Občasný) - 25.3.2006 > Santiago> to jsem rada, ze to beres sportovne.. dik!
<reagovat 
Hrdý (Občasný) - 15.10.2006 > už jsem se na to díval dřív
a název je hloupej
Body: 5
Doporučil 
<reagovat 
 Santiago (Občasný) - 15.10.2006 > Nemocný> Jo název je příšernej!!!Ale když se na to koukám s odstupem času,tak vůbec nevim proč jsem to sem dával a co to tady vůbec dělá...:-)

A jak vůbec bylo u Naty??Povídej...

Jo v sobotu do té Balbínovky určitě dorazim,ale asi bez Eviny ale zase přijdu s jinou kámoškou Káťou (Rollerpeas taky tady publikuje) kterou jsi prej taky pozval:-)
<reagovat 
 Hrdý (Občasný) - 15.10.2006 > Santiago> bylo to veselý jako vždycky, když se chlastá:)

s káťou jsem si už psal, takže jsme připravený na vás oba!:)
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je jedna + čtyři ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)   Zařazeno v Galerii  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter