Provozované WEBy:   Totem.cz |  Čítárny |  Český film |  Seaplanet |  Humor/Hry/Flash |  Flash CHAT    Chcete svůj WEB? Napište nám 
Zpět na úvodní stranuISSN 1214-3529
Pátek 19.4.
Rostislav
Zde se můžeš přihlásit jméno:
heslo:
nové 

 Všechny rubriky 
  Co? Kdy? Kde?
 > Co? Kdy? Kde?
 
    

   
 
 Napsat do fóra o>
   
  

Ve VAŠEM prostoru redakce Totemu nezodpovídá za obsah jednotlivých příspěvků.
Autorské čtení v Duze
Autor: makča (Občasný) - publikováno 24.3.2006 (15:38:52)

 

   

Autorské čtení v Duze

 

Autorské čtení v tréninkové kavárně společnosti DUHA o.s. integrace lidí s mentálním postižením aneb další z pokusů, kterak odšpuntovat flašku prázdných písmen v sobě a v moři světa vylovit báseň, píseň, lásku nebo něco něco něco...

kdy a kde? 11.5. v tréninkové kavárně Duhy od 18.00, spojení: metro Háje, aut. 271, 240 zast. Bolevecká, nebo z druhé strany ze Skalky, taktéž vystoupit na Bolevecké, kde už to najdete.

Jelikož tam teďka pracuju, napadlo nás udělat nějaké čtení, je tu několik klientů, kteří píší básně a zbytek pro lidi otevřeného ducha, nic víc netřeba, ba naškodu. Mám takovou myšlenku, že by to měly být texty pozitivní, taková nějaká "užitá poezie sdílení", perspektiva nikoli k sobě, plná rozervané alias niternosti, spíš něco otevřenýho do prostoru k lidem, prostě žádná intošská párty, ale to je jen moje vize, nebráním se ničemu. Věc je jistá jedna, a to že poezie je tu jak nasráno, po lopatách byste to mohli odnášet, dává se vám bez zábran a samozřejmě, tak se přijďte alespoň inspirovat.

Jo a nekouří se tam, ale venku si můžete podle libosti, ale ožrat se tam dá, tak se nebojte a reagujte.

www.kavarnaduha.com

 

 

 



Poznámky k tomuto příspěvku
Periskop (Občasný) - 24.3.2006 > hmm, tak já si přijdu zareagovat...
Doporučil 
<reagovat 
kalais (Občasný) - 25.3.2006 > jo
<reagovat 
  Zrušit obrázky    Zrušit větvení  

Přidat vlastní poznámku a hodnocení k příspěvku
<jméno   e-mail>

Kontrolní otázka proti SPAMu: Kolik je čtyři + deset ? 

  
  Napsat autorovi (Občasný)  
   


Copyright © 1999-2003 WEB2U.cz, Doslovné ani částečně upravené přebírání příspěvků a informací z tohoto serveru není povoleno bez předchozího písemného svolení vydavatele.

Design by Váš WEB

Addictive Zone Orbital Defender Game
free web hit counter